Gå til innhold

Blogg: – Skuffende, Nintendo (DS/Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Edit: Da jeg så denne videoen kom jeg på tidenes antiklimaks... Lysene blir slukket, lyskastere flakker rundt, røyk dukker opp. Hva kan det være? Zelda? Kid Icarus? Ny franchise? Forventningene går i taket. ENDELIG! Nintendo svikter ikke likevel! Men hva er det? Kan det være... er det... ER DET...

 

WII MUSIC

 

Bummer.

 

Jeg så faktisk frem til Wii Music, men fy faen hvor skuffet jeg ble :(

 

 

Altså, har dere sett dette? eller? ZOMG

http://www.gametrailers.com/player/usermovies/239893.html

Hva er galt med den?

 

Jeg var veldig skuffet over presentasjonen til Nintendo, men jeg kan ikke se at dette stikker seg ut som noe verre enn det andre. I en presentasjon overøst med casual-greier føyer dette seg bare inn i rekken.

 

 

* Animal Crossing? Kjedelig.

Enig.

 

* Wii Music? Hele poenget med GH og Rock Band er jo instrumentene? For øvrig kommer både Samba De Amigo og Rock Revolution, men ingen av de har instrumenter. Hvor mange musikkspill trenger vi?

Wii Music har vel en litt annen vinkling, og en bredere målgruppe. Jeg personlig ser faktisk fem til Wii Music. Kult å spille gode, gamle Nintendo-slagere :)

 

* Ny håndkontrollerdings? ZZZZzzzzzz.....

Eh, kødder du? Er du klar over potensialet her? Fikk du med deg 1:1-sverdbevegelse i "Wii Sports 2"? Snakker vi Star Wars-spill og lightsabers eller? :D

 

* Nytt GTA? Endel... nei, vent. Kun på DS? *sukk*

Enig der, gitt.

Endret av Pricks
Lenke til kommentar

Er Reggie en løgner, eller har de bare forandret planene?

 

Fils-Aime said that Nintendo's post-E3 releases will be "maximizing all of our key franchises," teasing something the hardcore userbase will be frothing over.

 

"All I can tell you is what we announce during E3 is gonna be fantastic. The gamer is gonna be excited and the expanded audience is gonna be excited."

 

Nå er det vel en dag eller to igjen, men... Ser mørkt ut så langt.

Lenke til kommentar

Ok, har vært mye klaging, så får ta det positive:

 

- Nytt Mario og Zelda bekreftet til Wii. Kanskje ikke så overraskende, men godt å få 100% bekreftet at begge er på vei.

 

- Wii Sports Resort har fått veldig god kritikk av journalistene foreløpig og MotionPlus-kontrolen virker som lovet. Liker vannscooter-spillet, minner veldig om WaveRace. Med den nye kontrollen tror jeg vi kan vente et mye bedre spill enn Wii Sports. Ellers blir det veldig spennende hvordan den nye dingsen kan utnyttes i andre spill.

 

- Animal Crossing: City Folk er kanskje ikke så revolusjonerende, men skal man dømme utfra de tidligere spillene blir det i alle fall et skikkelig kvalitetsspill. WiiSpeak er en gledelig nyhet og jeg tipper spillet byr på noen spennende easter eggs i tillegg.

 

- Tredjepartsspill som deBlob, Fatal Frame 4 og MadWorld virker mer lovende enn noen gang.

 

- The Conduit har satt en ny grafikkstandard for FPS på Wii.

 

- Dead Rising annonsert til Wii markerer forhåpentligvis et skifte fra PS2-konverteringer til X360/PS3-konvertering.

Lenke til kommentar

Enig at dette ikke var store greiene, men jeg har alltid stolt på Nintendo, og gjør det forsatt :yes: Og gleder meg grenseløst til å se hva mer Motionplus kan utrette, og hva slags spill vi kan vente oss. Selvom jeg hadde små håpet på annonseringen av et nytt Zelda spill, er jeg egentlig ganske fornøyd at det ikke ble, fordi om de venter litt med Zelda, kommer de helt sikkert til å lage det med en Motionplus-vri, noe jeg synes høres ut som noe stort :thumbup: Så alle som har mistet troen til Nintendo, opp med hode og se fremover, tenk så mye du kan på å svinge sverdet til Link i real time :D

Endret av Ms#Noddy
Lenke til kommentar

Noe som slår meg ang. denne mikrofonen som skal fungere i hele rommet, og ikke kun den som spiller.

Hvordan blir det å sitte å høre på alles lyd fra stereoannlegg, og kanskje noen hører på musikk mens de spiller også.

Skjønner ikke hvordan de kan mene en rom mikrofon (som tar opp all lyd i rommet) egner seg i det hele tatt for online spilling.

 

Konferansen var pinlig å se, og man fikk vel egentlig en gang for all bevist at man har sin Wii nå for 2 spill hvert 3-4 år eller noe.

Zelda og Mario er med visse unntak eneste grunnen til å kaste bort elektrisitet på Wii, og Nintendo bekreftet bare at slik vil det forbli..

Lenke til kommentar

http://www.n-europe.com/news.php?nid=12102 :

 

 

 

Satoru Iwata apologizes for the lack of core games at E3 and explains the situation.

 

The next in line to comment the lack of core games at E3 is none other than Nintendo President Satoru Iwata in an interview with Forbes.

 

Here is an excerpt from the interview:

 

"We are sorry about [the E3] media briefings, specifically for those who were expecting to see Nintendo show something about Super Mario or Legend of Zelda"

 

"If there is any perception that Nintendo is ignoring the core gamers, it's a misunderstanding and we really want to get rid of that misunderstanding by any means.The so-called big titles need a long, long development period...we really didn't think this year's E3 media briefing was the time to do so."

 

You couldn't get an apology from someone higher up in Nintendo if you tried. Discuss away.

 

Source: Forbes

Lenke til kommentar
"If there is any perception that Nintendo is ignoring the core gamers, it's a misunderstanding and we really want to get rid of that misunderstanding by any means.The so-called big titles need a long, long development period...we really didn't think this year's E3 media briefing was the time to do so."

Ok, hvis selveste Iwata sier det. Men uttalelsene som har kommet fra hans amerikanske undersåtter er ikke akkurat lovende. Både Reggie og den irriterende nye dama har sagt at E3 var full av titler for core-gamere...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...