Gå til innhold

[Slippes 19. nov] Xbox Live Dashboard Update 08 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som sagt, virker oppdateringen for alle her? Jeg har 120gig så det burde ikke være noe stress. Jeg har den nye dashboardet, men oppdateringen ble ikke ferdig slik at jeg ikke har avatarer. Oppdateringen feiler igjen hver gang jeg logger på. Har ikke fått svar på mail enda.

 

Endelig :!:

Endelig var xbox support faktisk litt nyttig. Ruteren som ellers er helt problemfri og gir meg åpen NAT for 360en stoppet visstnok for nedlastingen, så jeg måtte koble om til modemet.

Lenke til kommentar
Har ikke live på internett nå, så spør heller her: Jeg bor sammen med en annen som også har 360. Hvis han installerer spillet i maskinen sin, kan han starte det, og så kan jeg ta det ut og spille i min jeg og? Eller må dvden være i HELE tiden. Live is not an issue here...

 

Spillet må vere i heile tiden ja, MS driver ikkje med veledighet her :p

Lenke til kommentar

For noe forbanna piss.

Nå ble jeg nesten litt irritert, når de gir meg slike forhåpninger med at "spillet skal laste raskere".

 

Jeg installere Burnout Paradise på harddisken, men for å være ærlig syntes jeg loadingtiden ble LENGRE. Når du skal velge biler\ motorsykler, så går det heller ikke raskere. Du må vente i 3sek før hver bil dukker opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...