Gå til innhold

Sonys pressekonferanse, live 15. juli kl. 20.30 (E3)


LucarioX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

nå er det ikke bare USA som får, store deler av Europa også, men skandinavia blir altid rævkjørt, begynner å bli så lei av det at jeg vurdere å kaste konsollene ut av vinduet,

det kan ikke være så vansklig å få det til her også.

f.eks selg på Live/PSN alle får en del av kaka.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det er ikke et svar på hvorfor, alle vet Norge suger, men hvorfor gjør de ikke noe med det, det MÅ jo være en måte å få det til på.

 

og det Primetime greiene, virker som MS og Sony ikke gidder å prøve engang. argh.! møkka folk/land

Lenke til kommentar

Det er jo et svar på hvorfor, nå er det bare du som er vrang.

Microsoft og Sony gidder ikke stresse ræva av seg for å få Videoer til bittelille Norge med en kundestøtte som sikkert ikke er over 150.000. Da er det MYE viktigere for dem å sikre seg store samarbeidspartnere i de større europeiske landene før de utvider til de mindre.

 

Hva hadde du gjort.

Solgt en vare til flere millioner personer med en gang, eller ventet ett år, kanskje to år, for å få solgt 150.000 ekstra? Selvfølgelig hadde du solgt til de millionene først, og så solgt til de restrerende når det er mulig.

 

Er det noe du synes høres feil ut ved dette må du nok skjønne hvorfor Sony og Microsoft er her. De er her fordi de er flinke til å tjene penger. Å vente i flere år for å få tak i kontrakter i hele verden er ikke veien å gå for å tjene penger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

de hadde jo tjent mer penger på og ha alt over hele verden med engang..

 

ja jeg er litt vrang men det er bare fordi jeg er så sinna og lei.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Greit nok at serier ikke kommer. De selger jo rettigheten til europeiske selskaper som ikke vil ha konkuranse på det de viser. Men filmer da? Hva er det som hindrer at det kommer?

 

ting skal sensurerest, godkjennes, masse piss..

 

eg skjønner at det tar tid..

Skjønner ikkje koffor alle kan skjønne det du sa KroSjefen.

Lenke til kommentar
Greit nok at serier ikke kommer. De selger jo rettigheten til europeiske selskaper som ikke vil ha konkuranse på det de viser. Men filmer da? Hva er det som hindrer at det kommer?

 

ting skal sensurerest, godkjennes, masse piss..

 

eg skjønner at det tar tid..

Skjønner ikkje koffor alle kan skjønne det du sa KroSjefen.

 

nei sei det du..;)

Lenke til kommentar

 

Det er jo et svar på hvorfor, nå er det bare du som er vrang.

Microsoft og Sony gidder ikke stresse ræva av seg for å få Videoer til bittelille Norge med en kundestøtte som sikkert ikke er over 150.000. Da er det MYE viktigere for dem å sikre seg store samarbeidspartnere i de større europeiske landene før de utvider til de mindre.

 

Hva hadde du gjort.

Solgt en vare til flere millioner personer med en gang, eller ventet ett år, kanskje to år, for å få solgt 150.000 ekstra? Selvfølgelig hadde du solgt til de millionene først, og så solgt til de restrerende når det er mulig.

 

Er det noe du synes høres feil ut ved dette må du nok skjønne hvorfor Sony og Microsoft er her. De er her fordi de er flinke til å tjene penger. Å vente i flere år for å få tak i kontrakter i hele verden er ikke veien å gå for å tjene penger.

 

 

 

Nå er vel ikke de 6 millionene utenfor utenom usa og japan ett lite marked. Hva som er best til å tjene penger vet jeg ikke. Men å skape fornøyde kunder så de kommer tilbake er iallefall ett av de. Greit nok at det tar litt tid. Men hvor lenge er det siden det kom på xbox nå?

 

 

ting skal sensurerest, godkjennes, masse piss..

 

eg skjønner at det tar tid..

 

 

 

Filmer har som regel fått en aldergrense, skulle da ikke være problem for store selskap som sony/ms og ha forskjellig aldersmerking tilhørende det forskjellige landene.

 

Godkjenning, mjo, de store selskpene i usa har nok solgt rettighetene til å gi ut filmene i de respektive landene. Men igjen så høres ikke det ut som ett uoverstiglig hinder.

 

@GhostViper: Det ville da ikke vært gøy hvis alle var enig hele tiden.

Lenke til kommentar

Jo Norge er ett lite pissland i den store sammenhengen. Er en grunn for at ikke Iphone ble først lansert her.

 

Hvor vanskelig er dette å skjønne? Skjønner at godt at man kan bli irritert og lei av å vente. Men slik er det nesten uansett, det er de ferreste produkter/tjenester som kommer til Norge først. Som regel tar det en god stund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...