Gå til innhold

HD-DVD-er på salg?


Anbefalte innlegg

Ai, ai. Sorry mac, eg orkar ikkje leita opp alle stadene for deg nett no. Eg postar i denne tråden når eg finn gode tilbod.

 

Mange gode tips i gruppa The Bombshelter. (Skriv gjerne at de vart tipsa av "magnusbe" om de melder dykk inn, så kan eg vinna ein premie...). Om ein er med der får ein 15% på Exploited Cinema til og med måndag.

Endret av magnusbe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har endra litt på innlegget mitt med seriar, Points, og lagt til nokre stader du kan få kjøpt dei. Kan ikkje garantera at dette er dei billegaste. Eg lenkja til den noko dyrare britiske utgåva av Battlestar, ettersom den boksen har betre kvalitet enn den amerikanske. Med frakt vert det billegare også.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

De skal ha £2,50 per gjenstand i frakt ...

Jeg har avskrevet HMV. Jeg registrerte meg, plukket billige DVD-er til den store gullmedaljen, var egentlig ganske sikker på at de ikke var på lager, så når det viste seg at de faktisk var det sto jubelen i taket. Så kommer frakten. Jeg kjøpte ingenting, får en forespørsel syv dager etterpå via mail hvor de spør om noe er galt. Jo, tenker jeg, jeg kan jo være høflig og svare når de spør. Sender dem en mail hvor jeg forklarer at jeg ikke ønsker å betale £15 i frakt for en forsendelse på £18 når Royal Mail kunne tatt seg av det for et par pund hvis HMV bare hadde flere fraktalternativer.

Svaret:

Dear Andreas,

 

Thank you for your email.

 

I am sorry to hear that you are not happy with the new shipping charges

that www.hmv.com have implemented for overseas customers.

 

This has resulted in an amendment to our overseas charges, and they are now

as follows:

 

Europe Standard Mail £2.50 per item

Europe Courier (Fed Ex) £37.50 per item

Non-EU Standard Mail £4.50 per item

Non-EU Courier (FedEx) £37.00 per item

 

I can appreciate that when placing large orders for overseas shipments,

these charges may act as a deterent to ordering, and I apologise for any

disappointment caused. HMV.co.uk are currently focusing on building our UK

business, but we are hoping to review our overseas shipping policies and

business in early 2007.

 

I hope this goes some way to explaining the increase in charges, but you

will also find that many of our prices for goods on the Internet will

significantly decrease as well.

 

Thank you for your past custom, and I sincerely hope that you will continue

to shop with www.hmv.co.uk.

 

 

Kind Regards,

 

 

Emma Robinson

 

Her spør de altså kunden om feedback, og så svarer de på feedbacken med et standardbrev som ikke bare unngår å besvare spørsmålet (og det har vært enda verre før, tydeligvis), men som ikke har vært oppdatert siden 2007. Føkkings avskum.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Nytt HD DVD-sal på inetvideo.

 

 

Takk igjen magnusbe for dine flotte tilbudsinnlegg, billig blir det ikke - men kanskje jeg snart tar dine 200+ titler igjen med denne bestillingen på 41 nye HD-DVDer ;)

 

Når det gjelder frakt, synes ikke jeg det var så voldsomt mye å snakke om denne gangen. Totalt kom frakten på (etter at siden automatisk hadde lagt inn 10 % koden nevnt ovenfor) $55.95. Dvs. en ca. fraktkostnadspris på 7,50Nkr pr. DVD, det er ikke ille i mine øyne.

 

Men, det mest spennende blir egentlig å se hvordan de blir sendt; enkeltvis - eller samlet?... Hmmm.....

 

 

EG

Lenke til kommentar
Nytt HD DVD-sal på inetvideo.

 

 

Takk igjen magnusbe for dine flotte tilbudsinnlegg, billig blir det ikke - men kanskje jeg snart tar dine 200+ titler igjen med denne bestillingen på 41 nye HD-DVDer ;)

 

Når det gjelder frakt, synes ikke jeg det var så voldsomt mye å snakke om denne gangen. Totalt kom frakten på (etter at siden automatisk hadde lagt inn 10 % koden nevnt ovenfor) $55.95. Dvs. en ca. fraktkostnadspris på 7,50Nkr pr. DVD, det er ikke ille i mine øyne.

 

Men, det mest spennende blir egentlig å se hvordan de blir sendt; enkeltvis - eller samlet?... Hmmm.....

 

 

EG

 

De sender vanligvis samlet, i alle fall de gangene jeg har bestilt fra de.

 

Har nå kommet over 300 HD DVD'er selv, og har vel enda en del jeg skulle hatt. :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...