Gå til innhold

HD-DVD-er på salg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nice. Hva er de to "pakkene" øverst? Og er det mulighet for å få closeup av boxset'ene? :)

 

Det er Blade Runner nummerert collector edition koffert (HD DVD) pluss Harry Potter collectors edition koffert (HD DVD). Begge er fantastiske bokser, og er verd å spore opp, de finnes også på Blu-ray.

 

Er lat så orker ikke å ta egne bilder av innhold, men her er en link til hva som er inne i Blade Runner kofferten. Dette er dog ikke HD DVD utgaven, så selve HD DVD esken er ikke lik. Den inneholder 5 (!) forskjellige utgaver av filmen, pluss ett lass av ekstramateriale og stash.

 

Og her er hvordan innholdet i Harry Potter boksen. Den inneholder alle filmene fram til nå pluss tonn med ekstramateriell, det er også mye annet ræl i boksen/kofferten.

Endret av Dragoncrest
Lenke til kommentar
Men, det mest spennende blir egentlig å se hvordan de blir sendt; enkeltvis - eller samlet?... Hmmm.....

 

Det fine med inetvideo er at dei... hmmm... tek omsyn til tollreglane.

 

 

Det hadde vært flott det magnusbe - hadde jeg kommet så lang....Det blir til at jeg sletter hele bestillingen!

 

Fikk akkurat en e-post hvor de ber meg om å sende dem (Visa/Mastercard) kortopplysninger tilbake på e-post eller fax for at skal kunne effektivisere bestillingen. Dette er visstnok noe alle Internasjonale kunder må gjøre en gang - før den (fullmakten) blir liggende i påvente av fremtidige bestillinger.

 

Dette blir helt feil for meg og derfor uaktuelt å gjennomføre bestillingen under disse vilkårene. Dessverre.... :(

 

 

EG

Lenke til kommentar

Lil-H: Velg og betal med kredittkort i USD. Dermed får du den norske transaksjonskursen til kredittkortselskapet. Den er nok billigere enn amazon sin "oversetter" :)

 

Edit:

Please correct the following errors before proceeding:

dStore.com.au does not ship outside Australia

Please use the Change Parcel Address link to change your shipping destination

 

Dvs ingen mulighet for bestilling derfra

Endret av Largie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...