Gå til innhold

HD-DVD-er på salg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det varierer, men bør vel være oppgitt på siden. 300, som jeg bestilte fra Play, har bare engelske og italienske tekster. Ellers har jeg ikke helt oversikten over hva som kommer fra hvor.

Her sitter jeg og shopper lykkelig hos hmv på 2,99-salget (hadde jo egentlig forventet en hake, men det pleier å være at de ikke finnes på lager), men når jeg kommer til checkout viser det seg at de skal ha £2,50 PER ENHET i frakt til Europa? Er det mulig? :thumbdown::wallbash::realmad:

Lenke til kommentar

Det tør legges til at det å sende en pakke på 100 gram internasjonalt fra UK via Royal Mail koster rundt halvannet pund. En HD-DVD veier vel knapt halvparten, kanskje de har litt inntekter fra dette overfallsgebyret. Greit når du skal ha en eller to ting, men hele vitsen med utsalg dør jo. Kanskje hvis man spør pent ...

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Finnes det flere TV-serier på HD DVD? Vet om til nå hvertfall Stargate, Planet Earth og Heroes. Noe mer?

 

Stargate??? Du meiner Battlestar Galactica? Eller Star Trek?

 

Elles har du Torchwood 1, sesong 6 av Sopranos(del 1 og del 2), ses. 4 av Nip/Tuck, sesong fem og seks av Smallville, Bleak House, Hotel Babylon 1 og Rides.

 

Edit: Band of Brothers, Twenty thousand streets under the sky, Freedom, pluss andre japanske, franske og polske seriar.

Endret av magnusbe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...