Gå til innhold

HTC Diamond FAQ


Anbefalte innlegg

noen som vet hvorfor oppløsningen på bildene man legger til på kontaktene blir så dårlig? 

 

 

 

Når du er inne på kameraet finnes det en funksjon som hete "Kontaktbilder"

Har ikke prøvd det selv, men aner meg at det kan være en funksjon som skal hjelpe litt på ! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hadde akkurat tenkt til å spørre om det samme. Det ser liksom ut som bildeoppløsningen er alt for liten, slik at det blir uklart som f., men det hjelper heller ikke når jeg legger inn et bilde med toppers oppløsning. Noen som har en ide på hva som er galt?

 

Yey, fikk til iaf litt bedre kvalitet.

 

Andre88no:

Når du skal velge bilde, ikke gå inn dit du kan endre hele kontakten liksom. Du finner frem personen du vil endre bilde på, trykker Meny og deretter Endre bilde.

 

Da fikk i alle fall jeg litt bedre kvalitet.

 

supert det funket fjell :new_woot:

Lenke til kommentar

Har ikke installert det selv. Men det skal ikke være noe problem det, installeres som alle andre program. For selve themet står det jo punkt for punkt i din egen link:

 

1) Download the zip file from the link below. Unzip on your hard drive.

 

2) Choose a layout and copy the dat files from the appropriate layout folder to your device (\Program Files\SPB Mobile Shell)

 

2) Copy the dat files from the Optional folder if you would like to use the alternative Icons/Digital Clock/Background images or if you have SPB Phone Suite installed on your device.

 

3) For SPB Phone Suite users, copy the dat file from the "For SPB Phone Suite Users - Place files in SPB Phone Suite folder" to your SPB Phone Suite directory (\Program Files\SPB Phone SUite)

 

4) Don't froget to soft-reset your device for the changes to take effect.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Du trenger versjon 2.0, for themes funker ikke på 2.1.1 (siste versjonen fra deres eget nettsted).

 

Så og si ingen "custom themes" til Mobile Shell fra XDA forumet funker lenger og det er hete diskusjoner på Mobile Shell sine forumsider. Ifølge en av moderatorene så funker bl.a. GreatBals Diamond theme på siste versjon... Skin

Lenke til kommentar

Google er vennen din...

 

Og nei, mobilen blir ikke bricket hvis du gjør alt riktig. Uansett kan du alltid falle tilbake på TouchFLO hvis du ikke er fornøyd. Theme'n fungerer som en skin "over" TouchFLO igjen, så hvis du lukker den er du tilbake til TouchFLO :)

Lenke til kommentar

Hvert år kårer den prestisjetunge organisasjonen EISA (European Imaging and Sound Association) de beste lyd- og bildeproduktene på det europeiske markedet.

 

Kåringene foretas av journalister og bransjefolk fra hele Europa - også fra Norge.

 

Nå er kåringene for perioden 2008-2009 klare (et vil si produkter som er på markedet nå, og som forventes å være det også neste år).

 

 

HTC Diamond vant da selvfølgelig prisen for beste smarttelefon

 

Source: Klikk her

Endret av DiemetriX
Lenke til kommentar

Spørsmål ang TCPMP avspilleren: Prøver å spille av en .avi fil på HTC'n, men får ERROR mld (Både audio og Player) "Video codec. (Windows Media Video 9) not supported by the player" Hadde et inntrykk av at TCPMP "tok allt"... Tar jeg feil, eller rettere sagt, hva gjør jeg feil?

 

En annen ting, litt på siden av akkrat forumet, men tar sjangsen likevel siden jeg bruker HTCn til å gjøre følgende: Hr installert SmartPhoneTracker, og dette virker fint. Får tilbake koordinater osv. Men... finnes det en mulighet eller et program som kan ta disse koordinatene direkte i fra SMS meldingen og legger den f.eks inn i Google map på Diamond'en, slik at jeg kan se på tlf hvor den andre personen (i dette tilfelle min sønns HTC Diamond) befinner seg. ELLER hvordan legger jeg inn koordinatene i Google maps på PCn (nettet)? Har satt opp SmartPhoneTracker til å gi meg Google map koordinatorer...

Lenke til kommentar
Spørsmål ang TCPMP avspilleren: Prøver å spille av en .avi fil på HTC'n, men får ERROR mld (Både audio og Player) "Video codec. (Windows Media Video 9) not supported by the player" Hadde et inntrykk av at TCPMP "tok allt"... Tar jeg feil, eller rettere sagt, hva gjør jeg feil?

 

lurer på det samme selv

Lenke til kommentar

Noen som vet grunnen til at de funksjonene "Fast Sleep" og "Sleep" ikke funker i DiamonTweak? jeg har prøvd å satt:

Fast Sleep: Disabled

Sleep: Disallow

 

Men skjermen går allikevel i svart. Noen som kan hjelpe?

 

Bare glem det ... installerte et no sleep prog som fikset det.

Endret av kimjonas
Lenke til kommentar
Du trenger versjon 2.0, for themes funker ikke på 2.1.1 (siste versjonen fra deres eget nettsted).

 

Så og si ingen "custom themes" til Mobile Shell fra XDA forumet funker lenger og det er hete diskusjoner på Mobile Shell sine forumsider. Ifølge en av moderatorene så funker bl.a. GreatBals Diamond theme på siste versjon... Skin

v2.1.2 skal ha rettet litt på dette... Jeg har ikke fått testet selv, men hadde masse probs med 2.1.1 ja :(

Lenke til kommentar

OK, takk for hjelpen Vice :)

 

Men har tenkt til å få et fet themes og "pimpe" den litt opp.

 

Har lyst til å få;

 

Kule Themes

Fete programmer

Og noe annet fet på Diamond

 

Hva kan jeg gjøre da?

 

Har sett på XDA forumet, men er så mye jeg ikke skjønner der.

 

Takker for hjelp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...