Gå til innhold

HTC Diamond FAQ


Anbefalte innlegg

Sett quality til low, og bruk raw, ikke direct draw

 

Edit.

 

Noen som har anbefaling til et alternativ til core, etter at jeg byttet rom nekter den å fungere.

 

Prøvde pockettv, men den støtter jo ikke en dritt.

 

Nope, hjalp IKKE. Coreplayer suger.

 

Vel, naa vil ikke WM player spille av noen filer som Coreplayer spiller av. Og noen filer avspilt med Coreplayer er lyden oedelagt, men ok i WM player...jeg blir G-A-L!!!

Alle er i mp4 format.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begynner også å bli rimelig oppgitt her. At det skal være så ufattelig vanskelig å spille av en forbanna avi fil er mind bogling.

 

TCPMP funker ikke på den romen jeg bruker, windows media player suger max uansett hvordan du vrir og vender på det. Pocketdivx lagger som fuck, og får heller ikke lyd. Pocettv støtter ikke en dritt. Mplayer porten klarer ikke starte.... and the list goes the fuck on.

 

Herregud.

Lenke til kommentar

For de som lurer ang. 1.93 WWE-ROMen jeg installerte i går:

- Last ned ROMen fra en av linkene her.

- Last ned HardSPL 1.24 herifra.

- Koble opp telefonen mot datamaskinen med ActiveSync

- Installer HardSPL som beskrevet(Ellers får du feilmelding om "Invalid Vender ID" når du skal installere ROMen).

- Kjør installasjonsfilen for ROMen, og følg instruksjonene.

 

Merk at når du oppgraderer ROM så slettes alt av installerte programmer osv. på internminnet, men det som ligger på 4GB-minnet(lagringsminnet) slettes ikke.

 

Norsk ordbok osv. følger ikke med, men æøå ligger under "Symbols" om dere gidder å bla litt.

Hadde Christoffer(99) en norsk ordbok som kunne installeres etterpå?

 

Noe som er med på den engelske versjonen, som ikke er i den norske, er tekstgjenkjenning(Transcriber og block recognizer).

Lenke til kommentar
Første gang tok det ca. 4-5 min. Nå (hvis jeg er ute under blå himmel) innen ca. 30 sek til jeg får satellit signal.

 

GPS'en finner du på COM4 forresten.

 

Jeg venter på offisielle nav 7 immens, funker greit med nav 6 så langt.

Det tar lang tid første gangen(e) ja. Nå får jeg fiks rimelig kjapt. Man trenger ikke fikle med innstillinger, da man i TT7 rett og slett kan velge "intern gps".

 

Hei

Jepp tolmodighet er tingen - flyttet meg litt under mer åpen himmel og tok tiden til hjelp - visp så var den der - nå går det faktisk lynkjapt - tomtom 6 funker flott også med stemme - dere snakker mye om tomtom 7 hva er den største forbedringen der?

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan jeg kan overføre kalenderen min fra min Nokia N73 til min nye HTC Touch Diamond uten å gå via outlook og helst uten ActiveSync - da det er det mest ustabile programmet jeg har vært borte i. Noen som vet en løsning? :)

 

Edit: Fikset det ved å sende det via bluetooth, tungvindt, men det funket.

Endret av Cerb89
Lenke til kommentar
Begynner også å bli rimelig oppgitt her. At det skal være så ufattelig vanskelig å spille av en forbanna avi fil er mind bogling.

 

TCPMP funker ikke på den romen jeg bruker, windows media player suger max uansett hvordan du vrir og vender på det. Pocketdivx lagger som fuck, og får heller ikke lyd. Pocettv støtter ikke en dritt. Mplayer porten klarer ikke starte.... and the list goes the fuck on.

 

Herregud.

Jeg har et annet problem med TCPMP. Filmen går i noe som ligner dobbel hastighet. Noen som har vært borti det ?? Eller funker alt bra. Herlig telefon, eller det er jo mer enn det. Er vant til Pocket PC fra før.

 

Arne M

Lenke til kommentar
Vet ikke hva det er som har skjedd med mobilen min, naa lagger det som faen uansett hva jeg gjoer, ikke bare lag, men det hakker og hopper.....

 

soft reset?

kan også hjelpe å slette cache i opara, jeg slettet alt og det hjalp som bare F på ramen min..

 

Ja, prover paa det naa.... Lurer paa om det har noe med den siste versjonen av TF3D Config jeg installerte.....

 

EDIT:

Forresten, hvor toemmer jeg Cache? :whistle:

Endret av Darkannie
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...