Gå til innhold

HTC Diamond FAQ


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvordan man kan legge inn andre steder enn de få byene som man allerede kan legge til i vær greia? skulle gjerne hatt hjemstedet mitt, men det er selvsagt ikke blant disse byene man kan legge til. Har sett at noen har skrevet det tidligere i denne tråden eller en annen hvordan man kan gjøre dette, men finner et ikke igjen =S. hjelp.

 

=)

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan man kan legge inn andre steder enn de få byene som man allerede kan legge til i vær greia? skulle gjerne hatt hjemstedet mitt, men det er selvsagt ikke blant disse byene man kan legge til. Har sett at noen har skrevet det tidligere i denne tråden eller en annen hvordan man kan gjøre dette, men finner et ikke igjen =S. hjelp.

 

=)

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry11612198

Lenke til kommentar

Problem løst med ringetone, men ser at du skriver i FAQ at det går ann å endre sms lyd også, men mp3 ligger ikke inne i sms varslingsmenyen.

Hvor må jeg legge mine mp3 for å få de opp som sms varsling?

EVT hva må gjøres for å bruke de der de ligger nå under min enhet my documents og mine ringelyder...

Lenke til kommentar
Problem løst med ringetone, men ser at du skriver i FAQ at det går ann å endre sms lyd også, men mp3 ligger ikke inne i sms varslingsmenyen.

Hvor må jeg legge mine mp3 for å få de opp som sms varsling?

EVT hva må gjøres for å bruke de der de ligger nå under min enhet my documents og mine ringelyder...

Jeg la ringetonene under windows/Rings & SMS tonene under /windows.

Da fikk jeg velge dem i options-menyene.

Lenke til kommentar

Har fått min HTC Diamond nå nylig, fornøyd, men gleder meg til nye ROM versjon.

 

Spørsmål:

 

Jeg kjører navigator 6 men hører mye snakk om Navigator 7 på forumet, den er ikke tilgjengelig på TomTom.com ennå, betyr det jeg må lete i 'uoffisielle' kanaler..?

Lenke til kommentar

Har lagt inn 2 episoder av Futurama mp4, spiller dem i Coreplayeren, men det hakker noe saa JAEVLIG! Har enda masse plass ledig, saa skjoenner ikke hva det er! Er umulig aa se paa dem!

 

EDIT: Episodene avspilles knirkefritt i WM spilleren, Coreplayer takler dem ikke....hhmmmmmmmm?????????

Endret av Darkannie
Lenke til kommentar
Har fått min HTC Diamond nå nylig, fornøyd, men gleder meg til nye ROM versjon.

 

Spørsmål:

 

Jeg kjører navigator 6 men hører mye snakk om Navigator 7 på forumet, den er ikke tilgjengelig på TomTom.com ennå, betyr det jeg må lete i 'uoffisielle' kanaler..?

Det ligger vel en link til en gratis-versjon av Navigator7 i begynnelsen av posten. Det som er dumt er da at det i prinsippet ikke er mulig å kjøpe kart til denne på lovlig vis ennå. I tillegg fungerer ikke gamle versjon 6 kart (Jeg har hvertfall ikke fått noen av de originale kartene jeg har i v.6 til å fungere ennå).

Lenke til kommentar
Har fått min HTC Diamond nå nylig, fornøyd, men gleder meg til nye ROM versjon.

 

Spørsmål:

 

Jeg kjører navigator 6 men hører mye snakk om Navigator 7 på forumet, den er ikke tilgjengelig på TomTom.com ennå, betyr det jeg må lete i 'uoffisielle' kanaler..?

Det ligger vel en link til en gratis-versjon av Navigator7 i begynnelsen av posten. Det som er dumt er da at det i prinsippet ikke er mulig å kjøpe kart til denne på lovlig vis ennå. I tillegg fungerer ikke gamle versjon 6 kart (Jeg har hvertfall ikke fått noen av de originale kartene jeg har i v.6 til å fungere ennå).

 

 

Siden dere kjører tomtom allerede kan dere muligens fortelle meg hvordan jeg skal få gps til å fungere det står bare "venter på gyldig gps" noen som har en guide til innstillinger jeg må gjøre for å få dette til å virke?

Lenke til kommentar

Jeg får ikke koblet opp tlf mot pcèn. Har aldri hatt en slik type tlf før, så det er sikkert noe jeg gjør feil.

Har inst. prog som fulgte med, men når jeg kobler usb kabelen inn i pcèn så starter Activesync men finner ikke tlf.

Windows mobile resurser må jeg starte selv, men kommer bare til en side som med linker til noen hjemme sider(win)

 

Lurer også på om det finnes gratis gps prog, eller om det er bare de man får kjøpt fra garmin/tomtom

 

Når jeg nå endelig får komminikasjonen melom pc og tlf i orden, kan jeg da redigere kontaktene. Har nemmelig dobelt opp av de som jeg tidligere hadde to tlf nr på

 

mvh

Tommy

Lenke til kommentar
Har fått min HTC Diamond nå nylig, fornøyd, men gleder meg til nye ROM versjon.

 

Spørsmål:

 

Jeg kjører navigator 6 men hører mye snakk om Navigator 7 på forumet, den er ikke tilgjengelig på TomTom.com ennå, betyr det jeg må lete i 'uoffisielle' kanaler..?

Det ligger vel en link til en gratis-versjon av Navigator7 i begynnelsen av posten. Det som er dumt er da at det i prinsippet ikke er mulig å kjøpe kart til denne på lovlig vis ennå. I tillegg fungerer ikke gamle versjon 6 kart (Jeg har hvertfall ikke fått noen av de originale kartene jeg har i v.6 til å fungere ennå).

 

 

Siden dere kjører tomtom allerede kan dere muligens fortelle meg hvordan jeg skal få gps til å fungere det står bare "venter på gyldig gps" noen som har en guide til innstillinger jeg må gjøre for å få dette til å virke?

 

Hvor lenge har du ventet? De første gangene tar det rimelig lang tid før den finner satelitter. Jeg trodde også først at den ikke skulle finne noe.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan man kan legge inn andre steder enn de få byene som man allerede kan legge til i vær greia? skulle gjerne hatt hjemstedet mitt, men det er selvsagt ikke blant disse byene man kan legge til. Har sett at noen har skrevet det tidligere i denne tråden eller en annen hvordan man kan gjøre dette, men finner et ikke igjen =S. hjelp.

 

=)

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry11612198

 

Thank you. funket perfect=)

Lenke til kommentar
Har fått min HTC Diamond nå nylig, fornøyd, men gleder meg til nye ROM versjon.

 

Spørsmål:

 

Jeg kjører navigator 6 men hører mye snakk om Navigator 7 på forumet, den er ikke tilgjengelig på TomTom.com ennå, betyr det jeg må lete i 'uoffisielle' kanaler..?

Det ligger vel en link til en gratis-versjon av Navigator7 i begynnelsen av posten. Det som er dumt er da at det i prinsippet ikke er mulig å kjøpe kart til denne på lovlig vis ennå. I tillegg fungerer ikke gamle versjon 6 kart (Jeg har hvertfall ikke fått noen av de originale kartene jeg har i v.6 til å fungere ennå).

 

 

Siden dere kjører tomtom allerede kan dere muligens fortelle meg hvordan jeg skal få gps til å fungere det står bare "venter på gyldig gps" noen som har en guide til innstillinger jeg må gjøre for å få dette til å virke?

 

Hvor lenge har du ventet? De første gangene tar det rimelig lang tid før den finner satelitter. Jeg trodde også først at den ikke skulle finne noe.

 

Første gang tok det ca. 4-5 min. Nå (hvis jeg er ute under blå himmel) innen ca. 30 sek til jeg får satellit signal.

 

GPS'en finner du på COM4 forresten.

 

Jeg venter på offisielle nav 7 immens, funker greit med nav 6 så langt.

Lenke til kommentar
Første gang tok det ca. 4-5 min. Nå (hvis jeg er ute under blå himmel) innen ca. 30 sek til jeg får satellit signal.

 

GPS'en finner du på COM4 forresten.

 

Jeg venter på offisielle nav 7 immens, funker greit med nav 6 så langt.

Det tar lang tid første gangen(e) ja. Nå får jeg fiks rimelig kjapt. Man trenger ikke fikle med innstillinger, da man i TT7 rett og slett kan velge "intern gps".

Endret av Chivas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...