Gå til innhold

HTC Diamond FAQ


Anbefalte innlegg

Hvordan bruker jeg mine egne mp3 til ringelyd?

jeg har lagt de inn i rett folder ++ finner de i album men får ingen valg å bruke som ringelyd....

 

Hold inne over sangen du vil ha så kommer det opp en meny der du velger "bruk som ringetone" eller så kan du åpne den i mp3 klipper eller hva det nå heter og gjøre sangen mindre f.eks. også kan du enten lagre i ringetone mappa (min enhet-my documents-mine ringetoner) eller bare bruk som ringetone.

 

har prøvd å holde inne,men ingenting skjer...

prøver å legge de i ringetone mappa:( dette virka heller ikke.

HJELP....

Hvordan få mp3 som ringelys å evt sms lyd........

 

 

**LØST**

Endret av bjorne83
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare litt skryt av HTC. Etter og ha hatt SE telefoner og Nokia i en årrekke, begynte jeg og tenke på smartphone. Tankene falt vel spesielt på en iPhone. Leste mye om den (er jo ikke mulig og komme utenom), men fant ut at den dessverre ikke passet for meg, pga noen viktige ankepunkter:

 

- Den kan ikke dele nettforbindelsen med en PC ("modem").. WTF!!!

- Den støtter ikke stereoblåtann headsett

- Sync skjer kun via kabel og iTunes, som jeg forøvrig ikke liker.

 

Da jeg slumpet innom en kjøpesenter og så HTC Touch Diamond, kjøpte jeg den egentlig på impuls.

 

Var sånn halvfornøyd til og begynne med. Telefonen min er kjøpt i Asia, og kom med gammel software, så jeg bestemte meg for og laste ned en ny ROM fra uoffisielle kanaler.

 

Nå har jeg en super telefon! Den overrasker og imponerer. Skype, msn og alt fungerer. Skjermen er lekker.

 

Jeg har akkurat installert Garmin Mobile XT, som er bundla med telefonen her. Dette programmet er også utrolig bra. GPS er rask til og finne satelitter. Jeg har Garmin Nuvi fra før, og ble utrolig overrasket av hva den lille telefonen presterer.

 

Jeg gleder meg til hva HTC presterer i fremtiden. Dette blir garantert ikke den siste telefonen fra dem.

Lenke til kommentar

hvor skal jeg legge inn musikk for å få det inn på den spilleren som er i tf3d? kan ikke akkurat legge dem på telefon minnet. har cover også, men verken coveret eller sangen kommer inn på tf3d spilleren.

 

hvor på internlagring skal jeg legge dem inn?

 

EDIT: Glem det=)

Endret av Libra1988
Lenke til kommentar
hvor skal jeg legge inn musikk for å få det inn på den spilleren som er i tf3d? kan ikke akkurat legge dem på telefon minnet. har cover også, men verken coveret eller sangen kommer inn på tf3d spilleren.

 

hvor på internlagring skal jeg legge dem inn?

 

Hei!

 

Du kan enten bruke Windows Mediaplayer og symkronisere musikken derfra og velge å legge det i internminne. Eller du kan kopiere filene over til internminne og legge det i mappa: Intern lagring/musikk.

 

Husk å gå inn i mediaplayer på telefonen og oppdater bilblioteket.

 

Ang cover så kommer de kun over dersom musikkmappa di inneholder bildene. Dette er enklest å få til via synk med mediaplayer på PC'n. Dersom du har coveret der, vil det også komme over på telefonen.

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne hatt en billig bluetooth usb adapter, som du kan bruke til activesync osv. Noen som vet om en god og billig side som selger det?

Har sett noen, men alle jeg har sett på så står ikke diamond som en av de den passer til, vet jo at det går gjennom bluetooth og det burde vel passe til alt, men vil helst være sikker, så er det noen som vet om f.eks. den her http://www.mytrendyphone.no/shop/bluetooth...pter-2891p.html funker til diamond? Og at activesync funker, eller om noen har kjøpt noen andre usb bluetooth adapter som de syntes er gode, så kom gjerne med forslag.

 

 

Så også litt på det her http://www.pdair.com/catalog/product_info....roducts_id=7644

Noen som vet om pdair.com er til å stole på? Har egentlig aldri hørt om de, men 28 dollar var jo ganske billig for den der.

Lenke til kommentar

Wow, den screenprotectoren som fulgte med var smooth. Ser jo ikke at man har den på. Utrolig nice.

 

Anbefaler at dere folk bruker Advanced Config å huke på tweaksa som gjør det kjappere :)

Mobilen blir kjapp, og man kan legge inn themes. Orange themet er konge bra!

Lenke til kommentar
Anbefaler at dere folk bruker Advanced Config å huke på tweaksa som gjør det kjappere :)

Mobilen blir kjapp, og man kan legge inn themes. Orange themet er konge bra!

Du tenker vel på TF3D da eller? Siden det er det eneste programmet jeg vet om som kan forandre themes og tweaks i et program.

Jeg bruker Htc black colored theme atm.

Men, bruker du alle de 4 tweaksa som gjør den kjappere?

Lenke til kommentar
La inn Firmware v. 1.93.831.1 WWE(Engelsk) ikveld.

Merkbart raskere, og flere feil er rettet opp! :D

 

B.l.a at tastaturet dekker over feltet for krypteringskode når du skal koble til et trådløst nettverk.

 

Som sagt, TouchFlo 3D'en er mye raskere også. Alt flyter mye lettere. :)

 

Interessant. :)

 

Vurderer selv å gjøre dette. Er ikke noe viktig med norsk språk i menyene for min del. Hvordan er det med ordlistene? Får du tilgang til norsk ordliste etter dette? Mister du alt av programmer og innstillinger?

 

Har du fått flere muligheter ved skriving av tekst? Transcriber og slikt?

Lenke til kommentar
Bare litt skryt av HTC. Etter og ha hatt SE telefoner og Nokia i en årrekke, begynte jeg og tenke på smartphone. Tankene falt vel spesielt på en iPhone. Leste mye om den (er jo ikke mulig og komme utenom), men fant ut at den dessverre ikke passet for meg, pga noen viktige ankepunkter:

 

- Den kan ikke dele nettforbindelsen med en PC ("modem").. WTF!!!

- Den støtter ikke stereoblåtann headsett

- Sync skjer kun via kabel og iTunes, som jeg forøvrig ikke liker.

 

Da jeg slumpet innom en kjøpesenter og så HTC Touch Diamond, kjøpte jeg den egentlig på impuls.

 

Var sånn halvfornøyd til og begynne med. Telefonen min er kjøpt i Asia, og kom med gammel software, så jeg bestemte meg for og laste ned en ny ROM fra uoffisielle kanaler.

 

Nå har jeg en super telefon! Den overrasker og imponerer. Skype, msn og alt fungerer. Skjermen er lekker.

 

Jeg har akkurat installert Garmin Mobile XT, som er bundla med telefonen her. Dette programmet er også utrolig bra. GPS er rask til og finne satelitter. Jeg har Garmin Nuvi fra før, og ble utrolig overrasket av hva den lille telefonen presterer.

 

Jeg gleder meg til hva HTC presterer i fremtiden. Dette blir garantert ikke den siste telefonen fra dem.

 

Jeg leser på sidene til Garmin at deres Mobile XT er et micro card som skal inn i telefonen, men det finnes ikke noen plass for et card i Diamanten! Er det i virkeligheten en cd som innstalleres på pc og overføres til tlf? Kjøp av kort blir ganske dyrt for import til Norge mht toll og avgifter. Noen som har andre forslag til nedlastninger/kartkjøp? Har en gammel Garmin fra før, kan disse kartene innstalleres i Diamanten eller må kartene som kan brukes være laget for smart-phones?

Lenke til kommentar
La inn Firmware v. 1.93.831.1 WWE(Engelsk) ikveld.

Merkbart raskere, og flere feil er rettet opp! :D

 

B.l.a at tastaturet dekker over feltet for krypteringskode når du skal koble til et trådløst nettverk.

 

Som sagt, TouchFlo 3D'en er mye raskere også. Alt flyter mye lettere. :)

 

Er det noen som har erfaring med dette?? er redd hele tlf skal låse seg, har det noe å si at tlf min er kjøpt i norge med norsk SW.??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...