Gå til innhold

HTC Diamond FAQ


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+123498734

har lastet ned tomtom7 test med kart over tromsø og omeng. fungerer kjempebra og strekker seg overraskende langt. så fåreløbig holder dette plenty. og det beste er at det ikke koster en krone å bruke GPS :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Støtte på et interessant problem i går.Mottok en MMS jeg ville videresende, men dette viste seg å være plett umulig #¤&¤&%! "Videresend" lar seg ikke velge, og jeg finner ikke ut av hvordan man kan videresende en MMS - jeg mener å ha gjort dette greit med SMS tidligere... Noen spesiell fremgangsmåte for å vidersende MMS'er?

Det står lenger opp i tråden ang sms.

Du må merke den meldingen du skal sende, siden den lager en tråd.

Lenke til kommentar
Støtte på et interessant problem i går.Mottok en MMS jeg ville videresende, men dette viste seg å være plett umulig #¤&¤&%! "Videresend" lar seg ikke velge, og jeg finner ikke ut av hvordan man kan videresende en MMS - jeg mener å ha gjort dette greit med SMS tidligere... Noen spesiell fremgangsmåte for å vidersende MMS'er?

Det står lenger opp i tråden ang sms.

Du må merke den meldingen du skal sende, siden den lager en tråd.

Jeg prøvde å merke meldingen flere ganger uten hell, men fant ut nå at man faktisk må bruke piltastene for å få det til... :)

Lenke til kommentar

Har lest her tidligere at det går ann å gå inni regestry å endre en verdi slik at når jeg trukker på x så lukker programmet seg isteden for å minimere seg, men kanikke finne den veiledningen, hva må jeg gjøre for å lukke programmet istedet for å minimere?

Lenke til kommentar
Har lest her tidligere at det går ann å gå inni regestry å endre en verdi slik at når jeg trukker på x så lukker programmet seg isteden for å minimere seg, men kanikke finne den veiledningen, hva må jeg gjøre for å lukke programmet istedet for å minimere?

Det kan du gjøre i innstillinger å...

Lenke til kommentar
Er det noen mulighet for å sende sms til hele grupper med kontakter ?

og er det noen mulighet for å "behandle" flere kontakter samtidig slik at man kan sende flere kontakter om ganger eks. på Bluetooth ?

 

Bump! :)

Jeg har ikke prøvd, men 1 spm bør jo løses ved å lage en distribusjonsliste i outlook.

Lenke til kommentar
Fungerte det å bytte stylusen? Min magnet-sak har også tatt kvelden :( Noen som har løsningen?

 

Dette har skjedd meg også. Jeg åpnet batteridekselet og oppdaget at magneten som sitter i telefonen hadde løsnet. Magneten er en knapp centimeter lang, og like smal som spalten stylusen ligger i. For min del var det ikke verre enn å dytte magneten tilbake inn i spalten den skal ligge i, men jeg frykter at limet de har brukt til magneten er i dårligste laget. Så enten får man klage til butikken man kjøpte telefonen i, eller så får man skaffe seg et mer dugelig lim, og feste den bedre selv.

Lenke til kommentar
Har lest her tidligere at det går ann å gå inni regestry å endre en verdi slik at når jeg trukker på x så lukker programmet seg isteden for å minimere seg, men kanikke finne den veiledningen, hva må jeg gjøre for å lukke programmet istedet for å minimere?

Det kan du gjøre i innstillinger å...

 

hvor under innstillinger isåfall?? har lett men finner ikke noe :(

Lenke til kommentar

Har konfigurert telefonen til å bruke gmail, men nå vil den plutselig ikke laste ned mail lenger.

 

Når jeg velger sende og motta, kobler den til, og kommer så langt som "mottar mapper", hvor den står og jobber en god stund, før den gir en feilmelding om at mail ikke kunne hentes, og at jeg skal kontrollere at jeg er tilkoblet. Jeg er tilkoblet via wlan, og kan gå på nett, oppdatere været osv, så tilkoblingen kan ikke være problemet sånn sett. Ideer?

Lenke til kommentar
Vil den norske versjonen av denne telefonen fungere på AT&T's nett i USA?

Har kontaktet HTC om dette uten å få svar, fint om noen som har peiling kan hjelpe.

 

Takk!

 

Med siste versjon av Radio (1.00.25.06) så er telefonen Quad band, og vil fungere i USA. Ønsker du og installere denne nå må du via uoffisielle kanaler.

 

OK, takk. Det innebærer å finne nyeste ROM og så flashe telefonen eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...