Gå til innhold

hk tok fyr under overklokking


Anbefalte innlegg

Nå går diksusjonen litt over "stokk-og-stein" her.. og en "sverte/mailbombe-kampanje" mot Netshop blir bare for *dumt*.

 

Hovedkort, skjermkort og ikke minst PSU'er kan "poffe" (brenne, smelte, svi.. kall det hva du vil) *uten* at du har klokket noesomhelst. Det har skjedd meg *mange* ganger. :)

Problemet med RMA er dersom du sier du har klokket ifbm "forklaring" på hva som skjedde, har du underskrevet din egen "jeg-er-teit-dom". :D

99% av Webshops/reklamasjons-avdelinger vil da prompte returnere kortet og si det var din egen feil.

Og ja.

Det står som regel noe om "overklokking gjøres på eget ansvar" (på Engelsk da) dersom man leser det med liten skrift. :) Fra produsentene av hardware.

 

Ellers vil jeg si at det er lite fruktbart å hisse seg så voldsomt opp og gå til "personkarakteristikker" fordi noen har ett annet syn enn en selv.

Og det er ikke "svindel" å returnere ett hk som er ødelagt selv om man "innrømmer" å ha klokket litt. :)

 

Men:

"Vil du være med på leken, må du tåle steken".. bokstavelig talt. Av og til.

 

Det betyr igjen ikke at en RMA kan gå greit gitt at hk'et døde etter litt hissig klokking i jakten på de siste Mhz.

Men du kan altså ikke forvente det. Dessverre.

Og jeg er fortsatt ikke imponert over Netshops kundebehandling her, men tipper det samme hadde skjedd hos Komplett (som ett eksempel).

 

Enig her med deg.

Det som er litt synd er jo at hk som trådstarter har reklamerer med overklokkingsegenskapene og selve manualen også viser hvordan man overklokker.

 

Det netshop gjør feil er å ikke ta dette på rma med produsenten noe som burde la seg gjøre lett.

 

Er også enig med knopflerbruce at det sannsynligvis er problemer med komponentene på hk og bios settings som er skyldig i dette og at det er produsenten som har ansvar for at det ikke skal gå ann å sette verdier som tar knekken på hk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her var det mange usaklige innlegg.

 

Robin har helt klart krav på et nytt HK, i henhold til norsk forbrukerkjøpslov så ligger bevisbyrdenselger (i dette tilfellet netshop) sin side, ikke leverandør men selger.

 

De må komme med konkrekte bevis (ikke indisier) på at Robin her har overklokket utover de spesifikasjoner som HK skal tåle. Noe de tydligvis ikke kan når man leser hva de har svart Robin.

 

I tillegg til at det følger med software for OC så reklamerer de også med at hovedkortet kan brukes til overklokking.

Etter hva jeg har skjønt, så står det heller ikke noen KLARE advarsler noe sted.

 

Hvis netshop fortsetter å nekte på det her, så vil de rett og slett bli EID i en norsk rettssal, det tror jeg ikke de er helt klare over ennå.

Lenke til kommentar
det som stod:

Retur på hovedkort må dessverre avvises da vi ikke har mulighet til å finne ut om hovedkortet har blitt forsvarlig overklokket, bortsett fra innlegg du har lagt ut på foum

Her er det jo en god og en dårlig nyhet:

 

Dårlig: De avviste reklamasjonen og du må sende det tilbake enda en gang.

 

God: De er såpass ærlig at de faktisk innrømmer at de ikke klarer å bevise at du har gjort noe feil. Med andre ord kan du bare be de om å sende deg et nytt kort. Saken er soleklar - de har tapt. I alle fall om problemet oppstod mindre enn 6 måneder etter at du kjøpte det.

 

Dessuten er det vel ganske utenkelig at det selges hovedkort som uten produksjonsfeil kan ta fyr ved endring av instillinger i BIOS.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
Uff.

Har ikke sett denne tråden før.

Mange usaklige folk her som kommer med beskyldninger om svindel/tullprat vedrørende klokking.

 

Netshop viser her svært dårlig kundebehanding. Det er symptomer på en webshop som går dårlig når "sparing" også skal gjøres i slike (for meg) åpenbart kurante RMA-saker.

I dette tilfellet gjorde trådstarter en grov bom ved å være "ærlig" som enkelte kaller det.

 

Dette hk'et hadde brent/dødd uansett klokk. Punktum.

 

Hvordan i vide all verden kan du VITE at dette hovedkortet hadde tatt kvelden uansett?!

Det er skremmende hvor intetanende og ignorante folk er her inne. Samtlige innlegg av hjernedøde hobbyklokkere med 3dmark-score i avataren kunne vi vært foruten. Ingen andre enn klokkeren selv vet nøyaktig hva han gjorde med det kortet!

 

Selv om et hovedkort selges med en reklametekst som tilsier at kortet er godt egnet for overklokking vil ikke si at det kortet kan klokkes hinsides eller at overklokking dekkes av garantien. Det blir for pokker det samme som å klage til Nissan om at min nye X-trail ikke får klør ut av hjula som klamrer bilen til asfalten på svingete veier, som i reklamen...

 

Overklokking gjøres på eget ansvar og alle burde forstå at ingen kan garantere at et produkt vil tåle "litt/moderat/noe" overklokking. Hva ER "litt/moderat/noe" overklokking?

Nettopp...

Lenke til kommentar
Uff.

Har ikke sett denne tråden før.

Mange usaklige folk her som kommer med beskyldninger om svindel/tullprat vedrørende klokking.

 

Netshop viser her svært dårlig kundebehanding. Det er symptomer på en webshop som går dårlig når "sparing" også skal gjøres i slike (for meg) åpenbart kurante RMA-saker.

I dette tilfellet gjorde trådstarter en grov bom ved å være "ærlig" som enkelte kaller det.

 

Dette hk'et hadde brent/dødd uansett klokk. Punktum.

 

Hvordan i vide all verden kan du VITE at dette hovedkortet hadde tatt kvelden uansett?!

Det er skremmende hvor intetanende og ignorante folk er her inne. Samtlige innlegg av hjernedøde hobbyklokkere med 3dmark-score i avataren kunne vi vært foruten. Ingen andre enn klokkeren selv vet nøyaktig hva han gjorde med det kortet!

 

Selv om et hovedkort selges med en reklametekst som tilsier at kortet er godt egnet for overklokking vil ikke si at det kortet kan klokkes hinsides eller at overklokking dekkes av garantien. Det blir for pokker det samme som å klage til Nissan om at min nye X-trail ikke får klør ut av hjula som klamrer bilen til asfalten på svingete veier, som i reklamen...

 

Overklokking gjøres på eget ansvar og alle burde forstå at ingen kan garantere at et produkt vil tåle "litt/moderat/noe" overklokking. Hva ER "litt/moderat/noe" overklokking?

Nettopp...

 

 

Bullshit

Lenke til kommentar
Uff.

Har ikke sett denne tråden før.

Mange usaklige folk her som kommer med beskyldninger om svindel/tullprat vedrørende klokking.

 

Netshop viser her svært dårlig kundebehanding. Det er symptomer på en webshop som går dårlig når "sparing" også skal gjøres i slike (for meg) åpenbart kurante RMA-saker.

I dette tilfellet gjorde trådstarter en grov bom ved å være "ærlig" som enkelte kaller det.

 

Dette hk'et hadde brent/dødd uansett klokk. Punktum.

 

Hvordan i vide all verden kan du VITE at dette hovedkortet hadde tatt kvelden uansett?!

Det er skremmende hvor intetanende og ignorante folk er her inne. Samtlige innlegg av hjernedøde hobbyklokkere med 3dmark-score i avataren kunne vi vært foruten. Ingen andre enn klokkeren selv vet nøyaktig hva han gjorde med det kortet!

 

Selv om et hovedkort selges med en reklametekst som tilsier at kortet er godt egnet for overklokking vil ikke si at det kortet kan klokkes hinsides eller at overklokking dekkes av garantien. Det blir for pokker det samme som å klage til Nissan om at min nye X-trail ikke får klør ut av hjula som klamrer bilen til asfalten på svingete veier, som i reklamen...

 

Overklokking gjøres på eget ansvar og alle burde forstå at ingen kan garantere at et produkt vil tåle "litt/moderat/noe" overklokking. Hva ER "litt/moderat/noe" overklokking?

Nettopp...

 

Tildels enig.

Men saken til Robin her blir noe annerledes, rett og slett pga Netshop/Asus sitt svar, der de sier at de ikke kan se om hovedkortet er blitt forsvarlig klokket. De sier ikke at overklokking ikke dekkes av garanti/reklamasjon, bare at de ikke kan bevise noe som helst.

Dermed faller saken i kundens favør.

 

Hvorvidt overklokking ikke burde dekkes av garanti/reklamasjon er en helt annen sak...

Lenke til kommentar
Uff.

Har ikke sett denne tråden før.

Mange usaklige folk her som kommer med beskyldninger om svindel/tullprat vedrørende klokking.

 

Netshop viser her svært dårlig kundebehanding. Det er symptomer på en webshop som går dårlig når "sparing" også skal gjøres i slike (for meg) åpenbart kurante RMA-saker.

I dette tilfellet gjorde trådstarter en grov bom ved å være "ærlig" som enkelte kaller det.

 

Dette hk'et hadde brent/dødd uansett klokk. Punktum.

 

Hvordan i vide all verden kan du VITE at dette hovedkortet hadde tatt kvelden uansett?!

Det er skremmende hvor intetanende og ignorante folk er her inne. Samtlige innlegg av hjernedøde hobbyklokkere med 3dmark-score i avataren kunne vi vært foruten. Ingen andre enn klokkeren selv vet nøyaktig hva han gjorde med det kortet!

 

Selv om et hovedkort selges med en reklametekst som tilsier at kortet er godt egnet for overklokking vil ikke si at det kortet kan klokkes hinsides eller at overklokking dekkes av garantien. Det blir for pokker det samme som å klage til Nissan om at min nye X-trail ikke får klør ut av hjula som klamrer bilen til asfalten på svingete veier, som i reklamen...

 

Overklokking gjøres på eget ansvar og alle burde forstå at ingen kan garantere at et produkt vil tåle "litt/moderat/noe" overklokking. Hva ER "litt/moderat/noe" overklokking?

Nettopp...

 

 

Bullshit

 

Agreed.

Lenke til kommentar

Kan ikke bare netsop legge seg flate og gi trådstarter et nytt kort??? når man selger produkter som er "Laget" og/eller at det er spes. tilrettelagt for overklokking må dem jo regne med at slike ting skjer.... :whistle:

 

Dessuten KAN feks hovedkort (som i dette tilfellet) "ta kvelden" uten at man går inn får å ødelegge noe.. Dette har jeg selv erfart :innocent: forskjellen er at jeg har bestandig fått nytt utstyr :!:

 

Men hvis man fysisk gjør noen mod´s, feks. voltmodding, da er saken en annen. Da har man tatt en "kalkulert" risiko, og satset på at ting skal gå bra... og går det galt da er skylden fullt og fast din egen.

 

I dette tilfellet er det ikke trådstarters skyld... her har hw´en ikke oppfyllt de krav som er lovet av produsent, og da må selger av dette produktet påta seg det fulle ansvar, og gi trådstarter penger/nytt produkt tilbake.

Lenke til kommentar
Fortell meg hvorfor suppegjøk.

 

du prater vann over hodet ditt, derfor.

 

ikke legg ut slike slibrige kallenavn osv. det har ingenting å gjøre her i dette forum. akkurat som du kaller alle klokkere hjernedøde. vær litt forsiktig med hva du sier.

 

 

og du nevner at hobbyklokkere med 3dmark score i avatar kunne vi vært foruten. da har du ikke lest overskrifta til forum luring. kanskje rota deg i feil kategori?

 

jeg håper jeg ser deg skrike i en forumtråd over at skjemen din tok kveld. da sier jeg det var fordi du klokka skjemkortet ditt for mye^^

Endret av knutern88
Lenke til kommentar
Fortell meg hvorfor suppegjøk.

 

du prater vann over hodet ditt, derfor.

 

ikke legg ut slike slibrige kallenavn osv. det har ingenting å gjøre her under denne tråden.

 

og du nevner at hobbyklokkere med 3dmark score i avatar kunne vi vært foruten. da har du ikke lest overskrifta til forum luring. kanskje rota deg i feil kategori?

 

jeg håper jeg ser deg skrike i en forumtråd over at skjemen din tok kveld. da sier jeg det var fordi du klokka skjemkortet ditt for mye^^

 

hehehehehehe :rofl: eid :thumbs:

Lenke til kommentar
Uff.

Har ikke sett denne tråden før.

Mange usaklige folk her som kommer med beskyldninger om svindel/tullprat vedrørende klokking.

 

Netshop viser her svært dårlig kundebehanding. Det er symptomer på en webshop som går dårlig når "sparing" også skal gjøres i slike (for meg) åpenbart kurante RMA-saker.

I dette tilfellet gjorde trådstarter en grov bom ved å være "ærlig" som enkelte kaller det.

 

Dette hk'et hadde brent/dødd uansett klokk. Punktum.

 

Hvordan i vide all verden kan du VITE at dette hovedkortet hadde tatt kvelden uansett?!

Det er skremmende hvor intetanende og ignorante folk er her inne. Samtlige innlegg av hjernedøde hobbyklokkere med 3dmark-score i avataren kunne vi vært foruten. Ingen andre enn klokkeren selv vet nøyaktig hva han gjorde med det kortet!

 

Selv om et hovedkort selges med en reklametekst som tilsier at kortet er godt egnet for overklokking vil ikke si at det kortet kan klokkes hinsides eller at overklokking dekkes av garantien. Det blir for pokker det samme som å klage til Nissan om at min nye X-trail ikke får klør ut av hjula som klamrer bilen til asfalten på svingete veier, som i reklamen...

 

Overklokking gjøres på eget ansvar og alle burde forstå at ingen kan garantere at et produkt vil tåle "litt/moderat/noe" overklokking. Hva ER "litt/moderat/noe" overklokking?

Nettopp...

 

 

Bullshit

 

 

Fortell meg hvorfor suppegjøk.

 

Kan godt gi den en forklaring, og den eneste som fremstår som suppegjøk er vel ironisk nok deg. Here's why:

 

Hvis gode overklokkingsegenskaper er med i markedsføringen av et hovedkort er det opplagt at kortet skal tåle klokking, innen rimelighetens grenser. Du har tydeligvis et problem med det uttrykket, noe som nok indikerer at du ikke har noe særlig erfaring med klokking i det hele tatt. Ikke at det er noe galt i det, men da er det dustete å drive moralisering innenfor emnet. Det fins ikke noen eksakt definisjon på hva som er "rimelig", annet enn at det er i de spennings/temperatur-områdene hvor hovedkort tilrettelagt for overklokking sjelden tar skade av det. De som har holdt på med dette litt får en føling med hva grensene er. Enkelt og greit.

 

Hvis kortet er kjørt på en moderat klokk, og dør såpass fort av det er det særdeles stor sjans for at det var noe alvorlig galt en eller annen plass - noe som ville ført til at kortet ville dødd før eller siden uansett. Hadde dette skjedd etter 2 års kontinuerlig kjøring på litt i overkant høy spenning hadde det kanskje vært litt annerledes, men her skjedde dette så fort at den delen som døde ikke var så slitesterk som markedsføringen ville ha oss til å tro.

 

Forøvrig er det latterlig å gjøre narr av folk med 3dmark-score i sigget - de har i det minste en viss innsikt i åssen ting funker, noe som ikke kan sies om deg ut ifra dine poster i denne tråden.

Lenke til kommentar
Fortell meg hvorfor suppegjøk.

 

Kan godt gi den en forklaring, og den eneste som fremstår som suppegjøk er vel ironisk nok deg. Here's why:

 

Hvis gode overklokkingsegenskaper er med i markedsføringen av et hovedkort er det opplagt at kortet skal tåle klokking, innen rimelighetens grenser. Du har tydeligvis et problem med det uttrykket, noe som nok indikerer at du ikke har noe særlig erfaring med klokking i det hele tatt. Ikke at det er noe galt i det, men da er det dustete å drive moralisering innenfor emnet. Det fins ikke noen eksakt definisjon på hva som er "rimelig", annet enn at det er i de spennings/temperatur-områdene hvor hovedkort tilrettelagt for overklokking sjelden tar skade av det. De som har holdt på med dette litt får en føling med hva grensene er. Enkelt og greit.

 

Hvis kortet er kjørt på en moderat klokk, og dør såpass fort av det er det særdeles stor sjans for at det var noe alvorlig galt en eller annen plass - noe som ville ført til at kortet ville dødd før eller siden uansett. Hadde dette skjedd etter 2 års kontinuerlig kjøring på litt i overkant høy spenning hadde det kanskje vært litt annerledes, men her skjedde dette så fort at den delen som døde ikke var så slitesterk som markedsføringen ville ha oss til å tro.

 

Forøvrig er det latterlig å gjøre narr av folk med 3dmark-score i sigget - de har i det minste en viss innsikt i åssen ting funker, noe som ikke kan sies om deg ut ifra dine poster i denne tråden.

 

 

Herregud, her kom et svar jeg nesten fikk tårer i ønene av å se. du tok alle tenkelige ord jeg ikke klarer få ut og plaserer disse i en melodi som klinger bedre enn de beste sangene til de beste musikerne.

Du forsvarte innlegget 110% og i tillegg føler jeg at han som satte alle oss tweekere i et dårlig lys fikk kjenne den fantastiske bi smaken:) :thumbup: :!:

Endret av knutern88
Lenke til kommentar

Hei mye morsom lesing, men tror endel krangling kunne vært unngått om noen av debattantene (ja, jeg kaller dere tanter) var bedre istand til å lese og skrive.

 

Jeg tenker også endel på hvorvidt det som er å lese om bortfall av garanti gjelder de andre komponentene eller også produktet (hovedkortet). De kanskje først og fremst advarer om at man kan ødelegge CPU / RAM / PCI kort og miste garantien på disse komponentene ved overklokking? Sitter ikke hjemme og kan sjekke alt jeg har av sånne papirer, men prinsipelt så mener jeg dette kan være interessant. Jeg er av den oppfatning at HK som selges med mulighet for overklokking bør tåle nettopp det. Og mener Netshops avslag til Robin er ren falitterklæring fra deres side, og at de ikke kan bruke det argumentet til avslag på RMA, men derimot kan Robin bruke det for å få RMA.

 

*edit: la til siste setning

Endret av khaakon
Lenke til kommentar

Utrolig mange bedrevitere her i tråden.

Cpu ble overklokket med en økning fra 65Tdp watt til ca 105Tdp watt, og en overklokk fra standard 333Fsb til 437Fsb (ca 35%) noe som er langt ifra en kjempe overklokk.

 

Da tyder det på at det var noe alvorlig galt med noen av komponentene på hovedkortet.

Lenke til kommentar

Mitt gamle DFI Lanparty NF4 SLI /DR Expert hovedkort kjørte jeg met max spenning på north bridge i nesten to år før jeg nå bytta helt nytt oppsett. eneste jeg gjorde for å hindre skade var at jeg satte litt ekstra kjøling til NB. Cpu var en AMD64 4000+ (stock 2,4ghz 1,35v) som jeg kjørte på ca 3ghz med 1,58v og minnet var noe meget spessiell OCZ RAM som kjørte 2-2-2-5 med 420mhz .. spenning husker jeg ikke helt. men den var nok slik at hovedkortet merket det.

Dette tura og kjørte i nesten to år med to strømkrevende 7800gtx kort i SLI før jeg bytta det ut nylig. Systemet er ennå helt 100% fint, og har ikke merket noen form for degradering eller lignende. Dette var et hovedkort man kan sammenligne med Robin sitt som var laget for klokking. tror noen det var flaks at dette holdte sammen som det gjorde? Det tror ikke jeg. hovedkort som er laga for klokking er laga for litt juling også. når robin såvidt får testa ut kortet med en mild-medium prosessor klokk før det tar avsluttning med et fyrverkeri er det glatt noe som ikke var som det skulle være på kortet.

 

Jeg fikk glatt RMA på noen OCZ dimms av shg som var laga for klokking, nettopp fordi det var noe feil med dem som gjorde at de tok kvelden så snart jeg fikk dem opp i den klokken de var beregnet for å tåle. jeg fortalte at de ikke holdt mål med hva som sto på hjemmesiden deres, men at jeg var villig til å prøve noen nye. (de nye er de som har vært med gjennom 2 år med ganske overklokka amd socket) dette var svindyre brikker som da kostet rundt 2500kr pr par.

Endret av knutern88
Lenke til kommentar
Utrolig mange bedrevitere her i tråden.

Cpu ble overklokket med en økning fra 65Tdp watt til ca 105Tdp watt, og en overklokk fra standard 333Fsb til 437Fsb (ca 35%) noe som er langt ifra en kjempe overklokk.

 

Da tyder det på at det var noe alvorlig galt med noen av komponentene på hovedkortet.

Bedrevitere?

Da burde du vel vite at en E6600 har en FSB på 266.

 

Fra 266Fsb til 437Fsb Gir en overclock på 64%,noe som ikke tilsvarer noen "husmor-clocking"

 

Noe sier meg at Robin ikke vet hva han har drevet med, og han kan derfor ikke skylde på

H-kortet.for den feilen som har oppstått.

Lenke til kommentar

Texas Stovner, har du noen gang klokket en prosessor for mye? har du noen gang klokket, og aner du hva du snakker om nå? tror du hket skal si poff for at man misser helt på cpu fsb???:S herregud.. jeg har da prøvd å boote 2100qfsb.. endte med at jeg måtte trykke av pcen og på igjen. så loda den "safemode". Jeg gjorde det bare for å se hva som skjedde for jeg klarte 2000qfsb og ville se om det var mulig å tyne noe helt vanvittig. jeg hadde 1,5v på cpu, 1,35vtt 2,0v dimm ddr3

1,45spp og 1,650mcp... hvorfor sa ikke mitt poff? tror du at han hadde mer spenning enn det jeg hadde?^^ skal ikke skje det som skjedde UANSETT faen til klokk uten vmod. det er sperrer på hovedkortene for det. som du ser ovenfor nevnte jeg 2 år med north-bridge volt på fullt^^ hallo?

 

hadde jeg smelta cpu sockel under dette teite forsøket hadde jeg vært skyld i det.. hadde en kondensator poppa helt random midt på hket hadde jeg RMA det! enkelt og greit.

 

Dette var med en e8500.. regn ut overklokken for meg.. orker ikke selv.

 

11630 visninger nå... hmm, dette tar snart igjen WheelMan og deres post^^

Endret av knutern88
Lenke til kommentar
Utrolig mange bedrevitere her i tråden.

Cpu ble overklokket med en økning fra 65Tdp watt til ca 105Tdp watt, og en overklokk fra standard 333Fsb til 437Fsb (ca 35%) noe som er langt ifra en kjempe overklokk.

 

Da tyder det på at det var noe alvorlig galt med noen av komponentene på hovedkortet.

Bedrevitere?

Da burde du vel vite at en E6600 har en FSB på 266.

 

Fra 266Fsb til 437Fsb Gir en overclock på 64%,noe som ikke tilsvarer noen "husmor-clocking"

 

Noe sier meg at Robin ikke vet hva han har drevet med, og han kan derfor ikke skylde på

H-kortet.for den feilen som har oppstått.

 

Å kjøre HK på 437FSB er nada. Overklokkmessig er det endel, men det er fordi chipen er gammel. Hvis en FSB på 437 drepte HK er HKet ikke godt nok ift at det kan kalles overklokkingsvennlig. Om han kjørte høy spenning på CPU for å oppnå 39xxMhz et jeg ikke, men tviler - da hadde CPUen dødd. Disse C2D-ene tåler ikke SÅ mye på luftkjøling. CPUen er stort sett det som dør i sånne sammenhenger.

 

For å ta den FSB-en videre... MANGE her kjører E8400 og E8500 på over 4 GHz, og da trengs det en tilsvarende FSB for å greie de 437 FSB som OP kjørte på (om tallet ditt stemmer, har ikke skumlest tråden på jakt etter de tallene selv). HKet dør ikke noe raskere av at det er en E6600 i sokkelen, ift en E8500. Hket er spesifisert til å greie 333 Mhz - tipper det takler QX9770, som kjører 400 stock også. Mao snakker vi 10% overklokking, og det med en mindre stressende CPU (dual cores er - såvidt jeg vet - enklere for HK. Enkelte HK hater hvertfall quads + "høy" FSB. Må være en grunn til det.)

Lenke til kommentar

Riktig. hk er ikke noe mer overklokket av at det er en e6600 i steden for en e8600 qx9779 osv. 1770qfsb er 1770qfsb for hovedkortet.. eller jo.. quaden kan jo kreve litt mer av hk da.. men vi snakket jo om dual.

 

Jeg ser meg ferdig med dette temaet for en liten stund nå:) Skal kose meg på TromsøLan og showe litt med kanskje 4,75ghz på luft om det går. og en superpi 1m utført på under 10sek på luft noe som er målet mitt med denne C0'n :D

ingen i tromsø som vet å klokke omentrent, så de lurer nok litt.. :p

 

Søndag er jeg sikkert tilbake. (med eller uten prosessor^^) Men for å ha en ting 100% sikkert, Jeg støtter robin i hans sak, og mener dette tilfellet er en klar RMA. Netshop har jo lagt kortene ufrivillig på bordet for han også^^:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...