Gå til innhold

2.40 kommer ut 2. Juli, Offisielt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var Super Stardust HD kjøpt og patchet, og mine to første trophies var i boks (og sannsynligvis mine siste i SSHD, da gameplayet interesserer meg midt i brunøyet)! Trophies kan bli gøy, det! :)

Jeg ble dog litt forvirret over hvordan man får trophiene i Stardust. Jeg prøvde å ta Nære sammenstøt/Close encounters trophyen (den hvor man må overleve i 45 sekunder uten å skyte/bruke bomber), og jeg skjønte ikke hvorfor jeg ikke fikk den da jeg overlevde i minst 2 minutter. Fant til slutt ut at den trophyen er en del av en expansion jeg ikke har. Så hvis det er noen som febrilsk prøver å ta en trophy uten å få det til (selv om dere mener at dere faktisk har klart kriterien), så kan det være at den er en del av en expansion.

Her fant jeg ut om dette

Lenke til kommentar

Etter jeg oppdaterte fikk jeg problemet:

 

Nettverks kabel ikke koblet til, så kobler den til. Går 10 min så kobler den ut igjen.

Dette har ikke skjedd tidligere, og alle andre pc"er i huset har ikke dette problemet.

 

Byttet kabel samme sak. (kjøre kabel rett fra modem)

Noen som har opplevd samme sak ?

Lenke til kommentar
Veldig flott oppdatering! Eneste jeg merket meg var litt laggy in-game XMB, ellers ar alt topp!

 

Nå må jeg bare skaffe meg Super Stardust HD og Uncharted, så blir det liv i leiren her! :)

Ja det synes jeg også. Lagger når man bruker XMB =/

 

Kommer an på spillet faktisk.

Lenke til kommentar
Super Stardust HD bare restarter PS3'en når jeg prøver å laste ned 4.00 patchen. WTF?

Samme skjer her, PS3en bare restarter hele tida. Noen som har løst problemet?

Edit: Der kom endelig oppdateringen på skjermen, men den var jo ganske stor da...255mb :p

Endret av master_al
Lenke til kommentar
Jeg har trådløst internett og ikke opplevd noen problemer. Alt bra så langt.

 

Samme her! :)

 

Testet det litt før jeg dro på jobb og det funker bra :) Blir digg å kunne lese/sende meldinger mens man spiller. Håper også at Uncharted for trophies siden jeg har lyst til å spille det igjen :p

 

Uncharted får trophies, det skal jeg love deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...