Gå til innhold

2.40 kommer ut 2. Juli, Offisielt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fikk ikke med meg i videoen... Betyr det at man kan være ingame og invitere folk til å joine?

 

Og kan man se hva folk spiller for så å hoppe inn om det er mulig?

 

Nei, det vil ikke bli mulig i første omgang, men de har sagt at mulighetene i 2.40 vil forsette å utvikle seg utover året. Invites vil nok komme samtidig som Home tipper jeg.

 

 

Hva er nytt?

 

Sjekk denne artikkelen for hva som vil inkluderes i 2.40. :thumbup:

Lenke til kommentar

Fett! Det var på tide..

Hvorfor ikke bare legge den ut nå med en gang!

 

Kjekt å ha. Lurer på når det blir mulighet for nedlasting av film på ps3 jeg. Er genialt hvis vi har bestemt å se en film en kveld, men BD er masse GB da. Lurer på hvordan de skal få til det

Lenke til kommentar
Lurer på når det blir mulighet for nedlasting av film på ps3 jeg. Er genialt hvis vi har bestemt å se en film en kveld, men BD er masse GB da. Lurer på hvordan de skal få til det

 

Filmnedlasting fra PS Store vil bli mulig fra sommeren av i USA, og i Europa og Japan ved et senere tidspunkt. (Men kanskje vi kan laste ned fra US Store, slik som vi kan laste ned andre ting fra US Store i dag alikevel).

 

Disse videoene vil jo naturligvis ikke bli samme kvalitet som BD. De vil nok være enten 720p eller 1080p, men med tung kompresjon vil jeg tro. Tviler på de vil være på mer enn 4-5gb.

Vi får se hvordan de gjør det senere i sommer. Sony vil nok helt sikkert komme med flere detaljer ang. dette under E3 messa.

Endret av XDamage
Lenke til kommentar
Er bare litt synd at man ikke kan bruke musikk i spill fordi spillene må støtte det :( Hadde håpet på noe litt mer likt 360 :ermm:

 

Kan jo høre på musikk sånn som med xbox360..selv om det ikke går an og lage radio kanal etc i gta kan man forsatt høre musikk om spillet ikke har sånn greie du babla om...(blir vist hvordan i en sånn video)

Lenke til kommentar
Er bare litt synd at man ikke kan bruke musikk i spill fordi spillene må støtte det :( Hadde håpet på noe litt mer likt 360 :ermm:

 

Kan jo høre på musikk sånn som med xbox360..selv om det ikke går an og lage radio kanal etc i gta kan man forsatt høre musikk om spillet ikke har sånn greie du babla om...(blir vist hvordan i en sånn video)

Mente asså custom soundtrack fra harddisken...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...