Gå til innhold

2.40 kommer ut 2. Juli, Offisielt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Har gode erfaringer fra dvdstrax, vel og merke er det nok over et år siden sist jeg handlet der, men ting har gått som ventet de 5-6 gangene jeg har handlet der. Bare husk at butikken er i utlandet og alt over 200 kroner må fortolles.

Lenke til kommentar
Har gode erfaringer fra dvdstrax, vel og merke er det nok over et år siden sist jeg handlet der, men ting har gått som ventet de 5-6 gangene jeg har handlet der. Bare husk at butikken er i utlandet og alt over 200 kroner må fortolles.

 

Når selve varen koster 199,-, da trenger den ikke fortolles når frakten koster 10 kr? Altså 209,- totalt...

Lenke til kommentar

Hadde håpet på FLAC-støtte, men det ble det visst ikke noe av denne gangen. Tror egentlig ikke jeg kommer til å bry meg så mye om «Trophies». XMB in-game er kjekt de fikk på plass, ettersom dette gjør det mye mer praktisk å hoppe fra den ene tingen til den andre. Det jeg synes mest om i denne oppdateringen må faktisk være klokka.

Lenke til kommentar
Når selve varen koster 199,-, da trenger den ikke fortolles når frakten koster 10 kr? Altså 209,- totalt...

 

RIktig. Prisen på selve varen må koste mindre enn 200,- . Frakt regnes ikke som pris på selve varen.

 

Forresten, blir fett med ingame XMB. Har irritert meg lenge at man må avsluttes spillet for å lese meldinger.

Setter også stor pris på at det omsider blir klokke.

Lenke til kommentar
Har gode erfaringer fra dvdstrax, vel og merke er det nok over et år siden sist jeg handlet der, men ting har gått som ventet de 5-6 gangene jeg har handlet der. Bare husk at butikken er i utlandet og alt over 200 kroner må fortolles.

 

Når selve varen koster 199,-, da trenger den ikke fortolles når frakten koster 10 kr? Altså 209,- totalt...

 

Trenger ikke fortolles nei ;).

 

EDIT: Æssj, for sein. Men det blir bra med ingame XMB, selv om om jeg ikke har PS3. Har alltid irritert meg over at det ikke er klokke hos en kamerat, og nå kommer det. Trophies blir også spennende :).

Endret av nypis
Lenke til kommentar

Ser det meste er sagt, men bare for å avklare Uncharted til 199 kr.

Dvdstrax går for å være safe som bare det, så ikke vær redd for svindel fra disse.

 

Har brukt butikken før selv, men det er nok et par år sida.

 

Så lenge varen koster under NOK200 før frakt tilkommer ingen ekstra MVA eller toll uansett hva frakt måtte ligge på i tillegg, det man betaler er altså 209kr ink frakt.

 

Jeg bestilte nettopp Uncharted derfra selv :)

Lenke til kommentar

PS2 Spill til Playstation store.

ps2storepsnstorerumor300608425.jpg

 

Here we go again. Just as one screenshot rumor is confirmed, dated and busted wide open, another comes to take its place. We were happy basking in the glow of firmware 2.40 when we stumbled upon this image on the N4G forum (which is where you can also check out a larger version). It shows PS2 games being made available on the PlayStation Store. Among the games listed we can see Metal Gear Solid 2, Red Faction and The Bouncer (which just so happened to be this particular blogger's first PS2 game). Three titles we'd gladly buy again as a digital copy.

 

Of course, just like last time, this is nothing more than a rumor right now. The N4G forumer says that his friend, who works at Sony London, sent this photo to him and that the service is due to be announced at E3, with a late Summer roll-out. Supposedly it will be coming to Europe first, which makes us think it might be more likely to be announced at Leipzig. If it's real, that is. Photoshop gurus can commence picking it apart ... now!

 

 

Kilde: http://www.ps3fanboy.com/2008/06/30/rumor-...ing-to-the-psn/

 

 

Sikkert noe av det de skal snakke om under E3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...