Gå til innhold

2.40 kommer ut 2. Juli, Offisielt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvor jeg kan laste ned denne fra nett??

Min ps3 har av en eller annen grunn sluttet å godta nettverket her.

 

Hvor mange mb er oppdateringen på?

 

 

http://www.ps3fanboy.com/2008/07/01/2-40-i...ownload-it-now/

 

Ikke fant jeg noen download link på den siden, er det bare jeg som er blind??

Den første linken jeg fikk var jo mye mindre enn de 255mb jeg leser den skal være.. hmm

 

Noen som kan gi meg mapperekkefølgen for at PS3 skal finne oppdateringen på minnekortet?

PS3/Update/filen med oppd.??

 

Håper Uncharted får Trophies ja, kommer nok til å spille gjennom det en gang til da :) Litt skuffet over at nesten ingen spill støtter musikk in-game. Eller, er det i det hele tatt noen spill som støtter det enda? :hmm:

 

Nei Sony ville gjøre det mulig, men at det er opp til hver og en utvikler om de vil utnytte den i dems spill.

Dette var visstnok for å ikke ødelegge den stemningen som spillskaperne muligens prøvde å få frem med sin lyd.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor jeg kan laste ned denne fra nett??

Min ps3 har av en eller annen grunn sluttet å godta nettverket her.

 

Hvor mange mb er oppdateringen på?

 

 

<a href="http://www.ps3fanboy.com/2008/07/01/2-40-i...ownload-it-now/" target="_blank">http://www.ps3fanboy.com/2008/07/01/2-40-i...ownload-it-now/</a>

 

Ikke fant jeg noen download link på den siden, er det bare jeg som er blind??

Den første linken jeg fikk var jo mye mindre enn de 255mb jeg leser den skal være.. hmm

 

Noen som kan gi meg mapperekkefølgen for at PS3 skal finne oppdateringen på minnekortet?

PS3/Update/filen med oppd.??

 

Håper Uncharted får Trophies ja, kommer nok til å spille gjennom det en gang til da :) Litt skuffet over at nesten ingen spill støtter musikk in-game. Eller, er det i det hele tatt noen spill som støtter det enda? :hmm:

 

Nei Sony ville gjøre det mulig, men at det er opp til hver og en utvikler om de vil utnytte den i dems spill.

Dette var visstnok for å ikke ødelegge den stemningen som spillskaperne muligens prøvde å få frem med sin lyd.

Hva tenker de med a. Når man spiller et spill for første gang så hører man ikke på musikk fra hdd samtidig fordi man vil få med seg hele spillet da. Man burde ha et valg sånn som på 360.

Det er jo faktisk sånn at ps3 blir oppdatert hele tida så den forblir jo ikke den samme maskinen hele tida. Så de burde kanskje tenke å gi oss det vi vil ha for å si det sånn. Ser ut som det blir bedre og bedre hvertfall da :)

Lenke til kommentar

Her er en komplett liste over ting som har blitt oppdatert i 2.40:

 

Displaying the XMB™ screen during gameplay

You can now access the XMB™ screen while playing PLAYSTATION®3 format software.

 

Searching the Internet from the XMB™ screen

You can now perform an Internet search directly from the XMB™ screen.

Other new or revised features in version 2.40 after the jump:

 

You can now see the system clock on the XMB™ screen.

The date and time that were set under [settings] > [Date and Time] are displayed.

 

When using a keyboard, you can now clear the entire text entry field at once.

The icon is now displayed when you press the PS button for an operation that cannot be performed.

 

You can now turn off the PS3™ system from the XMB™ screen using the [Turn Off System] option.

 

You can now set the PS3™ system to turn off automatically after updating the system software.

[Reassign Controllers] and [Controller Vibration Function] have been added as options under [Accessory Settings].

 

You can now print images from a playlist.

You can now sort items that are grouped in a folder by month or year using the

[Film Date ] or [Film Date ] options.

 

You can now use a mini-size control panel while playing music.

 

You can now play music content encoded in MP3 Surround format.*

* MP3 Surround can only be used when playing music content in Linear PCM format.

Video

 

You can now use the [Frame Noise Reduction] and [block Noise Reduction] settings for video content that is saved on the hard disk or storage media.

 

You can now play upscaled video content that is saved on the hard disk or storage media.

When the video content is played, it is upscaled automatically to match the screen size.

 

Upscaling of Blu-ray Disc (BDAV) video content is now supported.

 

For DTS playback on DVD-Video and Blu-ray Disc media,

DTS-ES and DTS 96/24 for DVD-Video and DTS-ES Matrix for Blu-ray Discs are now supported.*

* “DTS” is a trademark of DTS Inc.

 

The procedure for quitting PLAYSTATION®3 format software has been changed.

 

You can now collect trophies in games that support the trophy feature.

 

[search] has been added as an option in the browse mode menu of the Internet browser.

 

The number of Friends who can be added to a Friends list has been increased from 50 to 100.

 

The [information] screen has been redesigned and renamed as [Profile].

 

New Column view in PSN Store

Endret av praystation
Lenke til kommentar
Men den er feil ...

 

Min er ikke det.

Hvis din viser at klokken er 12 (når den skal være 13) er det jo bare og stille den en time fram, hadde det sammme problemet i går selv om jeg stilte den via internett :O

 

Har du husket riktig innstilling på sommertid?

Lenke til kommentar
Ser noen snakker om oppdatering via minnepenn her. Vil ikke oppdateringen dukke opp automatisk i PS3 når jeg slår den på? (Har ikke PS3-en her, så får ikke sjekket akkurat nå).

Vil selvfølgelig dukke opp automatisk, som den alltid har gjort. Minnepenn brukes bare hvis du ikke har tilgang til internet med PS3'en, eventuelt hvis ungen din har tygd litt på ledninger.

Lenke til kommentar
Ser noen snakker om oppdatering via minnepenn her. Vil ikke oppdateringen dukke opp automatisk i PS3 når jeg slår den på? (Har ikke PS3-en her, så får ikke sjekket akkurat nå).

 

Jo, den vil automatisk komme opp..

Men noen har ikke nett til ps3'n..

Lenke til kommentar
Ser noen snakker om oppdatering via minnepenn her. Vil ikke oppdateringen dukke opp automatisk i PS3 når jeg slår den på? (Har ikke PS3-en her, så får ikke sjekket akkurat nå).

 

Er din PS3 tilkoblet internett vil den lastes ned ved å gå på instillinger og oppdatering.

Mitt problem som gjorde jeg måtte bruke minnekort var at jeg ikke får koblet meg på nett uansett hva jeg prøver om dagen. Samme hva man gjør er det samme DNS feilen igjen, og igjen...

Derfor trengte jeg en link til en side man kunne laste den ned og overføre via minnekort.

 

Edit: mange svar på kort tid der, så du skjønner tegninga.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Ser noen snakker om oppdatering via minnepenn her. Vil ikke oppdateringen dukke opp automatisk i PS3 når jeg slår den på? (Har ikke PS3-en her, så får ikke sjekket akkurat nå).

 

Joda.. Men, det er jo ikke alle som har internett på ps3'n, selv har jeg hatt ustødig internett før, så kom stort sett halveis så datt oppdateringen av og måtte starte på nytt..

Nå gjorde jeg det igjen, pga at jeg får ny hdd om 2-3 dager! :D

 

edit: Veldig mange svar på kort tid også.. :p Nå blir min ps3 oppdatert! :D Super Stardust HD etterpå! Ett av mine fav spill! :)

 

edit2: wiiu! nå har jeg 2 bronse trophies! :p

Endret av Pebble
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...