Gå til innhold

2.40 kommer ut 2. Juli, Offisielt!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh, vet ikke om FW'n har noe med at det plutselig lagger hos med på COD 4 (online). Akkurat etter at jeg hadde fått 2.40, så lagge det i to dager på rad og fremdeles i dag. Bra jeg skal reise etter på, så håper det er fiksa til jeg er tilbake!

Skrevet

Er kun eit fåtall som funker i dag, men mange kommende spill for støtte for det. Er opp til utviklerene om de gidde å implementere det i sine eldre spill, og selvfølgelig kommende titler.

Skrevet

Siden oppdateringen er trukket tilbake, er det noen måte jeg kan få lasta den ned fra nettet også oppdatere til 2.40 manuelt med en minnebrikke f.eks?

Skrevet

Jeg tviler på at det var mange som bricket PS3en sin, men det er kanskje greit å vente i noen dager til 2,40/2,41 kommer.

Skrevet
NÅ har jeg sjekka den lista, har gjort noe av det, har ikke fått noe som helst..

Samme her. Prøvde litt i går kveld, og kom meg gjennom minst tre planeter uten å få en eneste trophy.

Skrevet

Jeg så det nå, det har blitt patchet til 4.00 og jeg er nesten bombesikker på at jeg har versjon 3.00. Vel, da sitter man med langt skjegg i postkassa gitt...

Skrevet

Dat var ivertfall det problemet løst! Patchen ble trukket tilbake sammen med 2.40 oppdateringen, så det er ikke rart det ikke fungerer da...

Skrevet
Jeg så det nå, det har blitt patchet til 4.00 og jeg er nesten bombesikker på at jeg har versjon 3.00. Vel, da sitter man med langt skjegg i postkassa gitt...

Merke det Tharosen, skulle sjekke om du hadde fått flere trophies enn meg, men der slo jeg deg gitt :)

Skrevet

Merke det Tharosen, skulle sjekke om du hadde fått flere trophies enn meg, men der slo jeg deg gitt :)

Hehe, darn. Jeg vil slite med å holde følge, om man må sitte og laste ned spilloppdateringene innen en tidsfrist på 5 sekunder. I'll be back strong! Me have biiiig cyberpenis!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...