Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Diablo 3 blir også spillbart gjennom battlenet uten månedlig kvote noe som er forsåvidt kjekt, men kommer ikke til å ha samme innholdet som en mmorpg og vil være begrenset til baner med 8 - 16 spillere (tror jeg det ble sagt) mens Aoc kan ha mye mye mer en dette.

 

Hvordan vet du at de ikke tar betalt pr måned? På websidene stod det at "Pricing and availability for Diablo III will be determined and announced closer to the release of the game."

 

Det er ikke noe særlig i veien for månedlig prising av Diablo 3 tror nå jeg... Jeg har selvfølgelig ikke lyst å betale for det, men tror nok de ser sitt snitt til å tjene penger...

Lenke til kommentar

som nevnt ovenfor her, håper jeg virkelig at de ikke bytter ut necromancer for witch doctor.

necro er jo uendelig mye kulere. og har den mystiske stemningen rundt seg som passer perfekt til et spill som diablo. det jeg også virkelig håper dem ikke driter seg ut og gjør er re-speccing, da gidder jeg ikke kjøpe spillet.

det dem også må beholde er hardcore char på battle net, ingenting er morsomere og mer nervepirrende en og spille en char som faktisk dør hvis en blir drept.

skal også nevnes at blizzard har blitt alt for glad i tegneserie grafikk som dem av en eller annen merkelig grunn også har benyttet seg av i dablo3. passer jo overhode ikke inn i et spill som skal være mørkt og dystert, men fårhopentligvis er det fler en bare meg som er oppgitt over det og får blizzard til og gjøre endel forandringer.

 

 

Men må si spill tiden har kommet in en veldig tragisk fase der utviklere er livredde for og gjøre casual gamer sure. så de har ordnet spillet slik at alt går automatisk eller du kan respecce skills, da er visen med hele spille borte i mine øyer. bare tenk aoc dere som har spillt det, dårligere spill skal du lete lenge etter. kan hverken bestemme attributes eller en god del skills selv, bare uvensentlig skills, er forresten også respeccing der.

 

Så må si jeg ikke har store forventninger, men håper virkelig jeg blir positivt overrasket, har tross alt ventet på dette spillet i uendelig lang tid.

Lenke til kommentar
som nevnt ovenfor her, håper jeg virkelig at de ikke bytter ut necromancer for witch doctor.

necro er jo uendelig mye kulere. og har den mystiske stemningen rundt seg som passer perfekt til et spill som diablo. det jeg også virkelig håper dem ikke driter seg ut og gjør er re-speccing, da gidder jeg ikke kjøpe spillet.

det dem også må beholde er hardcore char på battle net, ingenting er morsomere og mer nervepirrende en og spille en char som faktisk dør hvis en blir drept.

skal også nevnes at blizzard har blitt alt for glad i tegneserie grafikk som dem av en eller annen merkelig grunn også har benyttet seg av i dablo3. passer jo overhode ikke inn i et spill som skal være mørkt og dystert, men fårhopentligvis er det fler en bare meg som er oppgitt over det og får blizzard til og gjøre endel forandringer.

 

 

Men må si spill tiden har kommet in en veldig tragisk fase der utviklere er livredde for og gjøre casual gamer sure. så de har ordnet spillet slik at alt går automatisk eller du kan respecce skills, da er visen med hele spille borte i mine øyer. bare tenk aoc dere som har spillt det, dårligere spill skal du lete lenge etter. kan hverken bestemme attributes eller en god del skills selv, bare uvensentlig skills, er forresten også respeccing der.

 

Så må si jeg ikke har store forventninger, men håper virkelig jeg blir positivt overrasket, har tross alt ventet på dette spillet i uendelig lang tid.

 

Jeg kan garantere her og nå at respeccing kommer til å være i spillet. JEg vil og vedde på at du kommer til å kjøpe det uansett ;)

Lenke til kommentar

Hva er det som er "tegneserie" med grafikken til Diablo 3? Jeg synes grafikken så helt nydelig ut, og er en verdig arvtaker og forbedring av grafikken til Diablo 2. Respeccing kan være enten eller fra blizzard sin side, jeg vil faktisk tippe at de går for likt system som Diablo 2, da det bringer mye mer replayability til spillet. Ingen gidder å levle mer enn 1 av hver klasse om man kan forandre de så mye man vil.

 

Det er fremdeles ikke noen deal-breaker for meg, jeg kommer til å kjøpe, spille og elske det uansett. Blizzard seal of approval = glad gamer.

Lenke til kommentar

Kjøpte ny D2 noen dager før kunngjøringen da eg ikke fant cd-nøklene. Det er fremdeles veldig bra, spesielt hvis du ikke spillte det i stykker den gang det hadde sin storhetstid.

 

Synes det var merkverdig få som nevner sorcerer som favorittklasse. Det er jo eneste klassen som er gøy å spille i alle spill. Glasskanon ftw! Håper på sorcerer og wizard i D3! ;)

Lenke til kommentar
noen som får til å legge til D2 i "my games" på blizzard store ? Jeg skriver inn cd-keyen, skal velge språk, og når jeg da trykker ok går den tilbake til add game-menyen - cd-keyen jeg skrev inn står der, også sier den "invalid key".

 

Rart?

 

Akkurat samme problem som deg... irritabelt, da jeg har LOD cd-key men ikke cd.. :hrm:

Lenke til kommentar
noen som får til å legge til D2 i "my games" på blizzard store ? Jeg skriver inn cd-keyen, skal velge språk, og når jeg da trykker ok går den tilbake til add game-menyen - cd-keyen jeg skrev inn står der, også sier den "invalid key".

 

Rart?

Jeg fikk det til, dog ser det ikke ut til at den kan bruker på Battle.net :wee: . "This CD-key is for another game."

Tviler også på at selve instalasjonsfila har noe med CD-keyen siden jeg måtte skrive den inn på nytt under instalasjonen, om det er ønskelig kan jeg legge ut .exe-fila til torrenten om jeg finner den.

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Diablo 3 blir også spillbart gjennom battlenet uten månedlig kvote noe som er forsåvidt kjekt, men kommer ikke til å ha samme innholdet som en mmorpg og vil være begrenset til baner med 8 - 16 spillere (tror jeg det ble sagt) mens Aoc kan ha mye mye mer en dette.

 

Hvordan vet du at de ikke tar betalt pr måned? På websidene stod det at "Pricing and availability for Diablo III will be determined and announced closer to the release of the game."

 

Det er ikke noe særlig i veien for månedlig prising av Diablo 3 tror nå jeg... Jeg har selvfølgelig ikke lyst å betale for det, men tror nok de ser sitt snitt til å tjene penger...

 

Jeg kan vedde hva det måtte være på at det ikke blir noen betaling utover det å kjøpe selve spillet. Diablo er jo mer et singelplayer-spill, bare med folk rundt seg, hvis man spiller multiplayer. De tjener nok godt nok med penger.

Lenke til kommentar
Diablo 3 blir også spillbart gjennom battlenet uten månedlig kvote noe som er forsåvidt kjekt, men kommer ikke til å ha samme innholdet som en mmorpg og vil være begrenset til baner med 8 - 16 spillere (tror jeg det ble sagt) mens Aoc kan ha mye mye mer en dette.

 

Hvordan vet du at de ikke tar betalt pr måned? På websidene stod det at "Pricing and availability for Diablo III will be determined and announced closer to the release of the game."

 

Det er ikke noe særlig i veien for månedlig prising av Diablo 3 tror nå jeg... Jeg har selvfølgelig ikke lyst å betale for det, men tror nok de ser sitt snitt til å tjene penger...

 

Jeg kan vedde hva det måtte være på at det ikke blir noen betaling utover det å kjøpe selve spillet. Diablo er jo mer et singelplayer-spill, bare med folk rundt seg, hvis man spiller multiplayer. De tjener nok godt nok med penger.

 

 

Second that <.< Blizzard tjener utrolig mye på WoW og respekt til blizzard hvis de gjør diablo 3 gratis

Lenke til kommentar
Hvem har akkurat begynt med d2, egentlig?

 

navn, lvl.. anyone?

 

har nettop innstallert det. spiller paa singleplayer characters for aa faa /players 8 til aa funke. litt ymse klasser, bare til elvel 5 osv for aa teste litt. om noen begynner aa spille paa bnet kan vi jo spille sammen?

Lenke til kommentar
Isteden så er det den samma museklikker-følelsen i fugleperspektiv, og jeg vet ikke om det helt fenger meg mer. I tillegg føler jeg ikke at vi trenger enda et actionspill med riddere, sjamaner osv i en middelaldersetting. Derfor føler jeg at Diablo III kanskje kommer i kamp om salgstallene med Age of Conan.

 

Vel på grunn av museklikk i fugleperspektiv så kommer fansene og mange newbies til å like det. Det er så enkelt å sette seg inn i, og folk vet hva å gjøre med en gang.

Fanskaren til Diablo er enorm, og over hele verden, derfor kommer nok salgstallene til å være enorme i hvert fall i starten. Om de klarer å holde på fanskaren blir nå en helt annen ting. I dag er folk blitt mye mer kresne enn før. Det er mye flere spill å velge mellom.

Så med masse fjortiser som cheater seg til lvl 99 etter to dager og som duper i hopetall så vil nok folk rømme til andre spill.

 

Jeg synes nå det er bedre å betale 50 kr i måneden eller noe sånn, hvis vi unngår masse lagging og får noen til å styre og kastet ut de som jukser, ødelgger gamet.

Lenke til kommentar
Hvem har akkurat begynt med d2, egentlig?

 

navn, lvl.. anyone?

 

har nettop innstallert det. spiller paa singleplayer characters for aa faa /players 8 til aa funke. litt ymse klasser, bare til elvel 5 osv for aa teste litt. om noen begynner aa spille paa bnet kan vi jo spille sammen?

 

Hva er greia med /player 8?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...