Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Diablo 3 blir BEST!!!

*dÆvve*

 

 

Ønsker bare å legge inn et lite punkt...

Diablo 2, via Battlenet, var mye mer MMO-game enn hva AoC eller WoW noen gang har vært. Muligheten til å kommunisere og gjøre bytte/handler mellom personer var ekstremt mye større i Diablo 2 enn i AoC eller WoW. I WoW er du begrenset til kun de på samme server som deg, i Diablo 2 alle de som er på samme realm (US West/East, Europe, Asia).

Burde være en tankevekker til de som prater om hvor "massivt" mmorpg'ene er for tiden - det er ikke noe massivt over 100.000 isolerte servere med noen spillere på hver (tongue in cheek), eller slik det er, noen hundre servere med noen tusen spillere på hver.

 

Hva er greia med /player 8?

Mer xp per monster.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

for å være ærlig, frykten min nå er, skal jeg tørre å installere dialbo 2 igjen?

sist jeg spilte det så spilte jeg og 3 kammerater i 3 dager is strekk

 

 

frister no sinnsykt, men er det noen hardcore D2 spillere here på forumet? har sett litt på youtube, og sett at de fleste classer har teleport, når får de det? eller er det no slags multiclassing på høyere lvl på ladder servere?

 

 

Hva var det jeg måtte gjør for å få d2 i windowsmode?

 

Add "-w" i shotcut'en til diablo2 fila. Altså skal det stå noe ala dette:

 

"c:\games\diablo2\d2.exe -w"

ah stemmer det, takk! xD

 

Noen som vet hvordan man gjør idet p mac?

 

 

diablo 2 fungerer ikke i MAC (osx leopard) for øyeblikket, pga apple har greid å slå av OPENGL støtte.. men blizzard og apple jobber med saken, og jeg har lest en plass at det kommer en osx leopard update like rundt gjørnet som fixer problemet, men vil anbefale deg og vurdere å kjøre windows i bootcamp

 

 

 

edit: testet senest igår kveld å installere på den splitter nye macbook pro laptopen min

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar
for å være ærlig, frykten min nå er, skal jeg tørre å installere dialbo 2 igjen?

sist jeg spilte det så spilte jeg og 3 kammerater i 3 dager is strekk

 

 

frister no sinnsykt, men er det noen hardcore D2 spillere here på forumet? har sett litt på youtube, og sett at de fleste classer har teleport, når får de det? eller er det no slags multiclassing på høyere lvl på ladder servere?

(...)

 

De har vell lagd seg Enigma.

 

Enigma

3 Socket Body Armor

Jah + Ith + Ber

 

+2 To All Skills

+45% Faster Run/Walk

+1 To Teleport

+750-775 Defense (varies)

+ (0.75 Per Character Level) +0-74 To Strength (Based On Character Level)

Increase Maximum Life 5%

Damage Reduced By 8%

+14 Life After Each Kill

15% Damage Taken Goes To Mana

+ (1 Per Character Level) +1-99% Better Chance of Getting Magic Items (Based On Character Level)

 

En kompis av meg hadde den på sin MF barb, for raskere runs. :)

Lenke til kommentar

Har du ræva FCR så tar det lengere tid (75% BP for paladin og 125% for necro hvis ikke jeg tar feil?).

 

amazon har den dårligste FCRn. putta enigma + andre deler som ga fcr! gikk jo så satans seint. Like seint som en snegle

 

 

edit: Tipper at mrdarkey ikke har prøvd/eller sluttet rett før runewords kom.

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Har du ræva FCR så tar det lengere tid (75% BP for paladin og 125% for necro hvis ikke jeg tar feil?).

 

amazon har den dårligste FCRn. putta enigma + andre deler som ga fcr! gikk jo så satans seint. Like seint som en snegle

 

 

edit: Tipper at mrdarkey ikke har prøvd/eller sluttet rett før runewords kom.

 

 

Spilte vel rundt 1.7-1.8 patchen tror jeg, var da enda folk prøvde å finne ut hvordan man skal få kombinert sammen runewords..

Lenke til kommentar
Har du ræva FCR så tar det lengere tid (75% BP for paladin og 125% for necro hvis ikke jeg tar feil?).

 

amazon har den dårligste FCRn. putta enigma + andre deler som ga fcr! gikk jo så satans seint. Like seint som en snegle

 

 

edit: Tipper at mrdarkey ikke har prøvd/eller sluttet rett før runewords kom.

 

 

Spilte vel rundt 1.7-1.8 patchen tror jeg, var da enda folk prøvde å finne ut hvordan man skal få kombinert sammen runewords..

 

ah, daså.. ;p Det er fortsatt noen som gjør det., mange tror fortsatt at det finnes "hemmlige" runewords ;D

Lenke til kommentar
nice :o

noen som har en side og anbefale med generel info om d2, med eventuelt character builds, liste over mobs som dropper hva og rune words som er funnet til nå

 

http://www.battle.net/diablo2exp/items/runewords-111.shtml - her er ihvertfall runewords ;o

http://www.diabloii.net/wiki/Category:Characters - builds, osv..

 

også kan du jo sjekke ut diabloii.net for drops..

 

Pindel -kan droppe alt men droppraten er ganske low 0.000001% elns

meph - dropper fortsatt masse nice ting ;D

baal - kan droppe mye high items

pit cave + andre act1 caves(husker ikke navn) - kan droppe nesten alt(correct me if im wrong)

DiabloRUN + diablo - kan droppe HR runes og masse andre ting..

Travi

++++ mange andre steder jeg ikke kommer på akkurat nå

Endret av laffe
Lenke til kommentar
diablo 2 fungerer ikke i MAC (osx leopard) for øyeblikket, pga apple har greid å slå av OPENGL støtte.. men blizzard og apple jobber med saken, og jeg har lest en plass at det kommer en osx leopard update like rundt gjørnet som fixer problemet, men vil anbefale deg og vurdere å kjøre windows i bootcamp

 

 

 

edit: testet senest igår kveld å installere på den splitter nye macbook pro laptopen min

 

Vel d2 er nå et ganske nytt spill så skjønner at MAC gutta sliter litt... :D

 

Jeg har tatt frem d2 uttallige ganger, blitt lei, og så tatt frem igjen, at et så enkelt spill kan fenge så mye.

Hadde vært kult hvis vi kunne fått igang en HW forum klan for D3. :D

Lenke til kommentar

Vi trenger cow lvl!

Det var noe av det morsomste i D2 og jeg vil savne det sårt hvis det ikke kommer i D3!

Klarte å spille i stykker LoD cden i cow lvl, så måtte kjøpe ny;)

Håper på druid, men dette blir bra uansett!!

Elsker blizzard for å komme med D3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...