Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Eneste golem som funker greit i Hell er Clay Golem, tåler litt juling. :)

 

har hatt flere necros 90 , og skele mages er bare og droppe, sats på max skeleton og skeleton mastery, ellers brukte jeg bare clay golem, de slakta alt i hell for og si det rett ut, hadde endel utstyr med +skills på da også..et par points i golem master også :) ellers gjorde revive lite for meg iforhold til skeletons .. corps expl. er også genialt , brukte den ganske mye der det var mulig :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eneste golem som funker greit i Hell er Clay Golem, tåler litt juling. :)

 

har hatt flere necros 90 , og skele mages er bare og droppe, sats på max skeleton og skeleton mastery, ellers brukte jeg bare clay golem, de slakta alt i hell for og si det rett ut, hadde endel utstyr med +skills på da også..et par points i golem master også :) ellers gjorde revive lite for meg iforhold til skeletons .. corps expl. er også genialt , brukte den ganske mye der det var mulig :)

 

Amplitude senker physical resist med 100%, noe som ikke hjelper skele mages noe som helst... Mao, jeg er helt enig med deg.. ;)

Lenke til kommentar
Jeg har:

19 i raise skeleton

1 i skeleton mastery

1 i amplify

1 i corpse explosion

1 i decrepify

1 i clay golem

 

Skal makse raise skeleton, deretter skeleton mastery og til slutt corpse explosion.

 

Har også tenkt å putte 1 poeng i:

Summon resist

Revive

Dim Vision

 

Har fått med meg at for at denne builden skal være bra så må du ha Raise skeleton og Skeleton mastery på maks.

 

Kommer til å kjøre Amplify som main curse mot mobs, Decripify mot enkelte bosser. I tillegg har jeg tenkt å bruke Attract og Dim Vision for crowd control.

 

På 1.10 skal denne characteren kunne kjøre gjennom normal/nightmare på /player 8. Hell skal kjøres på /players 1. På /players 1 så kommer corpse explosion til rette da :)

 

Har forresten Decrepify såpass tidlig for å ta meg av Duriel (sluttbossen i Act 2).

 

Det er litt irriterende å fly rundt med Amplify/Corpse Explosion på 1, men jeg tipper det blir fikset av +skill equipment før jeg blir lei. Som du sa, man må makse skjelettene for at de skal fungere.

 

Raise skeleton og mastery bør maxast asap ja, eigentleg er det lurt å maxe mastery først sidan det øker dmg vesentleg meir i byrjinga, men det går sjølvsagt heilt fint å ta det andre vegen :)

 

Ein summoner har absolutt ingen problem med hell. Las ein plass at ein summoner kan vandre gjennom hell utan equipment, har ikkje testa det sjølv, men det kan ikkje vere langt i frå i alle fall.

 

Lower resist er også ein bra curse. Du brukar den ikkje åleine, men dersom du spelar med ein sorc eller andre er den gull verdt.

 

Det som er så greit med summoner er at det nesten ikkje er nokon monster som er immune mot deg. Er så klart nokon monster der ampflify damage ikkje er nok til å fjerne "physical immune", men det er ikkje mange :)

Lenke til kommentar

Spørsmål: Hvorfor er mørkt og brunt realistisk? Grafikken vi så utenfor hulen, der de demonstrerte Witch Doctor, kommer neppe til å vare hele spillet. Når vi f.eks går ned i andre huler og helvette, eller myrer (som i Diablo II) kommer det nok til å bli mørkt så det holder. Hvis dere absolutt vil ha det så mørkt at dere nesten ikke kan se noe, så mal hele skjermen svart, goddamit....

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
da var jo min necrobuild helt fucked:P

Håper ikke du er sånn lvl 80+ i så fall. :D

 

er du på ladder? ikke noe problem å booste :D

 

jo tror jeg var rundt 82 elns. hadde maks på alt av summons bortsett fra golem, brukte vel fire golem. og deceprify til enhver anledning. over et år siden jeg spilte p den kontoen så måtte lage en ny :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...