Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er egentlig poenget med å sitte og håpe, klage og syte over hvilke klasser som kommer og hvilke klasser som ikke kommer?

 

Det er et nytt spill. Er dere virkelig så trangsynte at dere må ha med de samme klassene som dere er vant med fra før? Jeg synes i alle fall det er veldig overflødig å ha med necromancer når de allerede har vist frem noe som ser veldig likt ut.

 

Jeg vil ha så mye nytt som mulig når det gjelder skills og klasser, men det er bare meg. :)

 

Og han som tidligere håpet at man kunne importere characterene sine fra D2. Vet ikke engang hva jeg skal si til det.

 

Må nesten si at da har man ikke spilt D2 nok dersom man fortsatt ønsker å spille de samme klassene og bruke de samme skillene. :)

Lenke til kommentar

Jeg ser egentlig ikke for meg noen necromancer når Witchdoctor ser såpass lik ut.

 

Når det gjelder re-spec'ing så håper jeg nesten ikke at de tar med det. Det var litt sjarm i D2 å måtte planlegge litt og tenke seg godt om før man valgte en skill. Jeg føler jeg får mer igjen for det da, enn hvis jeg uansett kan gå tilbake og endre på det.

 

Det jeg gleder meg mest til å se er hvordan de utvikler character-oppbyggingen. Diablo-serien er den eneste som har fått meg til å føle at jeg faktisk skaper noe når jeg vokser i level, at jeg utvikler en karakter som jeg kan være fornøyd med. At de skal ha med mer voice-acting og karakter-avhengig fokus på historien er jo bare fantastisk. Det gjør at man får en mer personlig tilknytning til charactern sin.

 

Også må de jo selvfølgelig overgå det fantastiske mangfoldet av items fra D2. Jeg følte nesten at det var utallige typer våpen og rustninger og at man alltid kunne finne noe bedre. Lurer på om de har med en funksjon ala magic find.

 

Men det ser ihvertfall ut som om de holder seg tro til de gamle spillene og selve følelsen man får når man spiller dem, og jeg har stor tro på at dette blir en verdig etterfølger til et av de beste spillene noensinne laget.

Lenke til kommentar
Hva er egentlig poenget med å sitte og håpe, klage og syte over hvilke klasser som kommer og hvilke klasser som ikke kommer?

 

Det er et nytt spill. Er dere virkelig så trangsynte at dere må ha med de samme klassene som dere er vant med fra før? Jeg synes i alle fall det er veldig overflødig å ha med necromancer når de allerede har vist frem noe som ser veldig likt ut.

 

Jeg vil ha så mye nytt som mulig når det gjelder skills og klasser, men det er bare meg. :)

 

Og han som tidligere håpet at man kunne importere characterene sine fra D2. Vet ikke engang hva jeg skal si til det.

 

Må nesten si at da har man ikke spilt D2 nok dersom man fortsatt ønsker å spille de samme klassene og bruke de samme skillene. :)

 

Jeg har lyst til å ha med de gamle classene og de gamle skillsene, og jeg har spilt D2 online i flere tusen timer, over en periode på flere år. Men jeg gleder meg uansett som en liten unge til Diablo 3 kommer.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Jeg frykter at witch doctor kommer til å erstatte necromancer. Håper virkelig ikke dette skjer.

 

Skjer nesten garantert. Med bare 5 klasser så gir det ikke rom for 2 klasser som vil være så like som necromancer og witch doctor. Du får se på witch doctor som den nye necroen, wall of zombie(wall of bone), pets, mind controll etc. Necro med nytt navn bare :p

Lenke til kommentar

Joda, regner med det jeg også. Men det er bare det at necromancer er så mye kulere enn witch doctor. Bakgrunnsinfo og utseende er utrolig viktig, og necro er rett og slett kulere enn witch doctor. Men vi får se, det er ekstremt tidlig å sitte å dømme klasser allerede.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

*mine innlegg*

 

Har faktisk ikke spilt noen av Diablo-spillene, noe jeg vet jeg burde. Men dette ser utrolig lovende ut :) Håper på en tidlig men god release!

 

EDIT: Er det noe vits å starte på Diablo 1/2 nå? Tenker på spillbarhet osv.

Endret av Swaxxo
Lenke til kommentar

NEI! De får ikke lov til å fjerne necro..! Jeg skal ikke være en teit "heske-doktor" - nei, jeg skal være necro, og jeg skal være badass.

 

Ingenting er like badass som necro. Kan jo trøste meg med at jeg kan være Deathknight i WoW om ikke så altfor lenge; er jo ganske necro-ish mtp skills, og ikke minst badass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...