Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har en god 2 hander som passer bra til en Wizard jeg kan kjøpe? Helst over 1300 dps, bonus med andre gode stats som passer =)

 

Tusen takk på forhånd =)

 

Oops, glemte å se om det muligens var en egen tråd for dette.. sorry

Endret av OddZen
Lenke til kommentar

Den som betaler 1-2m for det våpenet skal ha en eller annen brunfarget fetish...

1. Det er en legendary

2. Den har gode stats

3. Den har 450 life on hit.

4. Den har høy attack speed (1.7)

 

Har du sett prisene for 1-hånd våpen LoH. De er ikke billige. Skal du ha 800 dps, ikke legendary, 1.4 i attack speed, LoH med relevante stats, så koster det 4-8M. Kanskje noe biligere om du leter.

 

Jeg sjekket også hva andre azurewratch koster. En Azyrewrath uten LoH, med esktra trinket, og noe lavere DPS, ble solgt for 1.8M. Faktisk virker det som om han kan få mer enn 1-2M for det våpnet. Trolig er det mulig å få 2-4M.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Noen som har en god 2 hander som passer bra til en Wizard jeg kan kjøpe? Helst over 1300 dps, bonus med andre gode stats som passer =)

 

Tusen takk på forhånd =)

 

Oops, glemte å se om det muligens var en egen tråd for dette.. sorry

 

Du burde bruke 1-hander. Da angriper du mye raskere.

 

Gå for dagger, sverd eller spyd.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Er det slik at dersom man spiller på inferno, så får man bedre loot desto lenger ut i spillet man er? Eller kan man få like bra loot på Act 1??? Mao. Får jeg bedre stæsj på Act 2, enn 1?

 

Slik som det er nå kan man få opp til iLvl 61 loot i Act 1, iLvl 62 items i Act 2, iLvl 63 items i Act 3, 4 og Whimsyshire.

 

Når patch 1.0.3 kommer kan alle 4 actene + Whimsyshire droppe opp til og med iLvl 63 items. men drop chance for høgere iLvl vil øke opp til og med Act 3. For iLvl 63 items vil det være 2% drop chance i Act 1, 4% i Act 2, 8% i Act 3, 4 og Whimsyshire, slik at det fortsatt vil lønne seg å grinde de vanskligere plassene, men det vil være mulig å faktisk grinde Act 1 og 2 istedenfor å måtte bruke Auction House for å ha en sjanse i Act 3+.

Endret av Bruker87
Lenke til kommentar

Er det slik at dersom man spiller på inferno, så får man bedre loot desto lenger ut i spillet man er? Eller kan man få like bra loot på Act 1??? Mao. Får jeg bedre stæsj på Act 2, enn 1?

 

Slik som det er nå kan man få opp til iLvl 61 loot i Act 1, iLvl 62 items i Act 2, iLvl 63 items i Act 3, 4 og Whimsyshire.

 

Når patch 1.0.3 kommer kan alle 4 actene + Whimsyshire droppe opp til og med iLvl 63 items. men drop chance for høgere iLvl vil øke opp til og med Act 3. For iLvl 63 items vil det være 2% drop chance i Act 1, 4% i Act 2, 8% i Act 3, 4 og Whimsyshire, slik at det fortsatt vil lønne seg å grinde de vanskligere plassene, men det vil være mulig å faktisk grinde Act 1 og 2 istedenfor å måtte bruke Auction House for å ha en sjanse i Act 3+.

 

"Bedre loot" vil jeg ikke si, du får mest drit som du ikke trenger uansett hvor du er. Selv om du har 5 nephalem stacks får du 2-3 rare drops på bosser som enten er til andre klasser eller har latterlige stats.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...