Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Act 1 inferno kan sammenlignes med Hell mode, er ca samme nivå, elitene kan være litt mer pain men det er egentlig alt.

 

Har dere merket at "treasure goblin" fungerer på en måte som "dps check"? vet at build har litt å si men, det bruker som oftest å stemme, tar du den lett uten spesifikk build for slowdown etc, så har du nok dps på det området/act.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Act 1 inferno kan sammenlignes med Hell mode, er ca samme nivå, elitene kan være litt mer pain men det er egentlig alt.

 

Har dere merket at "treasure goblin" fungerer på en måte som "dps check"? vet at build har litt å si men, det bruker som oftest å stemme, tar du den lett uten spesifikk build for slowdown etc, så har du nok dps på det området/act.

 

Det stemmer ikke med min utgave av D3 jaffal. Hell er mye lettere enn act 1 inferno. Er lettere med mitt dårlige MF gear i hell (act 1,2,3,4 eller secret lvl) enn det er med mitt beste gear i act 1 inferno.

Lenke til kommentar

Hvordan kommer man inn på RMAH? Jeg får en feilmelding om at kontoen må ha vært aktiv tre dager fra den er kjøpt hvis jeg trykker på currency. Jeg har spilt spillet siden releasen.

Må være en feil rett og slett, jeg bare trykker på EUR og kommer inn.

Lenke til kommentar

Så på Trump sin stream i går, han dreiv å snakka om at han lett kunne være villig til å bruke 2000$ på f.eks et våpen, hvis han visste at det var verdt mer. Han mente det kom til å virkelig slå an nå med digitale items.(som verdipapirer omtrent)

Lenke til kommentar

Vanskelig å spekulere i prisene her siden det ikke enda er påvist noen mass-duping metoder. I D2 sank prisen så raskt fordi når duperne først fikk tak i alle HRS så sprutet de ut så mange tusen dupes at prisen raste ned ila de første ukene. Tilbudet oversteg etterspørselen by far. Det samme gjaldt mange andre items.

 

Jeg tror legendaries kan gå for gode priser hele veien. Det er nok av noobs som ikke følger med på nettet og tror legendaries fortsatt er det beste man kan bruke. Og som det har vært beviser på i den tråden her og andre steder så er mange utrolig dårlige til å virkelig sette seg inn i AH og søke etter det beste tilbudet. Mange bare hopper på det første og beste de ser.

 

En annen stor fordel er at itemkjøp ofte er impulsdrevet. Du kommer deg til inferno. Sliter som et ville helvete og raser avgårde til AH for å kjøpe bedre gear. Kanskje er vennene dine allerede foran deg og du tar bare det første og beste som ser fornuftig ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg måtte bytte passord før jeg fikk gå inn i rmah. Det tok meg bare 30 min å selge mitt første item! Nå er jeg 250kr rikere :D

 

Hva solgte du da? Jeg prøvde meg på å prise en del items ganske høyt, i håp om at det var noen ivrige, rike mennesker der ute uten veldig peiling på hva de holdt på med.

 

Hvordan tenker dere når dere legger ut i forhold til gold vs euro? Jeg har et våpen jeg kjøpte til 5 mill gold. Det er vel omtrent 15 timers spilling. Slik jeg ser det bør jeg da få et par tusen kroner for det om det skal være verdt å selge det, og det tviler jeg vel egentlig på at folk er villige til å betale.

 

RMAH må være en mer aktuell inntektskilde i fattigere land, vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Er det slik at det blir 15% trekk av beløpet hvis man velger paypal?

 

Etter det som er informasjonen nå blir 15% kun av comodities, gems, dyes, crafting stuff osv, gear og våpen har 1%.

 

Håper og gleder meg selv til RMAH for å være ærlig, spes når jeg hører om hvor mange millioner folk sparer til å selge med en gang, med litt flaks håper jeg at prisene på 1000k blir ca 2-5$, da blir det nye våpen gitt! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...