Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg kjøpte ein ting på RMHA berre for å teste det, betalte via paypal og har fått mail der det står "You can claim your item in the "Completed" tab of the Diablo III Auction House. To send an item to your shared stash, click "Send to Stash" under the item's entry." men eg har det forsatt ikkje...

 

Nokon andre med samme problemet?

Lenke til kommentar

Er ikke det han som lata som han var retard og egentlig var seriemorderen i filmen? Husker ikke hva slags film..

 

Tror du tenker på Sling Blade. :)

 

Forresten, fant en artig bug i stad:

 

http://www.youtube.com/watch?v=mKl8V5Y_u80

 

dårlig dps? eller har du skiftet våpen sånn at folk ser at du ikke tar skade?

 

For det første så er jeg barb, og for det andre har jeg 16k dps. Grunnen til at jeg ikke tar noe skade er fordi jeg ikke får lov til å bruke abilities, og dermed stacker heller ikke Frenzy. Med andre ord, fikk bare lov til å auto-attacke.

Lenke til kommentar

Meh, er ganske latterlig dette RMAH greiene.

Det begynner jo å bli ganske åpenbart at Blizzard har lagd hele spillet kun med hensikt av å melke merkevaren Diablo...

 

1. De legger hindringer inn i spillet, folk blir frustrert

- Inferno er drit vanskelig, eller ikke vanskelig heller, mer basert på at items er alt som trengs for å komme videre

- De legger lvl cap lavt for at folk ikke skal kunne komme seg videre bare ved å farme. Dropper skjeldent items som er verdt noe som helst, og man får ikke lvler lenger, så man vil ikke kunne komme videre uten bedre gear

- Man får ikke samme følelsen som i D2, at karakteren bli sterkere ved å farme. Karakteren blir spist levende av mobs

 

2. Frustrerte folk stikker innom AH i håp om å kunne komme seg videre ved å bruke noen kroner på AH

 

3. Blizzard ler hele veien til banken

 

Jeg nekter å tro at spillet har blitt som det har blitt helt tilfeldig, slik som de vil at vi skal tro...

Hva skjedde med "Vi releaser ikke før vi er ferdig". Og det at "Hei vi bare gjorde alt dobbelt så vanskelig 2 dager før release lolol for det vet vi at dere elsker".

Og dette er samtidig som at de legger hele spillet opp til å være 0 krevende i form av skill, ved at feks ikke kan dodge attacks ved å bevege seg vekk fra mobs, før de har landet et slag.

Samtidig som de har lagd spillet nesten helt uten dybde, for at det skal være mer casual-vennelig...! Og heller ikke brukt tid på historie, noe av det viktigste i et spill. Baserer hele greiene på å lage mest mulig klisjèer. Hopper over hele prinsippet "show dont tell" og mater hele gjørma inn med teskje garantert for at det skal ta lengst mulig tid å farme effektivt.

 

Håper de sparker personen som er ansvarlig for dette, gjør en uncannon av historien og lager et nytt D3...

Endret av World Of Warcraft
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg må bare spørre, hvordan skulle inferno vært? faceroll som de 3 andre vanskelighetsgradene? Dagens gamere takler ikke at ting er litt hardt eller tar tid, skulle sett spill i gamledager, dette er det nærmeste du kommer spør du meg.

 

Loot? skulle det bare droppe epics, skal du ha loot servert på sølvfat så du kan bli ferdig med spillet fortest mulig? Jeesus.

 

Dagens gamere, ødelagt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...