Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Ha ha lol video!

Hvem bryr seg om Athene og at han blir snurt over dette som om han hadde førsteretten til å nå 60? Er det noen her som kan sende ham butthurtskjemaet?

 

Det er jo bare skuespill da..

 

post-116700-0-08577300-1337022498.png

 

Såg bare ikke ut som du forstod det ut ifra hva du skrev.

Endret av Kleivis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dafuq? Har lastet ned digitalt, så popper det opp at jeg må sette in cd. Og jeg ikke har cd så må jeg laste ned digitalt :hmm:

Lastet ned idag.

 

Fikk det samme som deg. Gå på Battle.net og last ned full game client derifra. Du har med den nye launcheren du fikk på mail bare lastet ned 7.6 av 15gb. Når du kjører patcheren fra battle.net vil den laste ned resten.

 

Dette er feil. Launcheren laster ned alt bortsett fra en liten patch. Det som er 15gb er installasjonsstørrelsen. Av opplagte årsaker er denne større enn innstalasjonsfilene.

 

15 gb ? ferdig innstallert så tar det kun 7.77 gb her hos meg, litt merkelig siden jeg og så at de krevde 15 gb...kansje det er noe mer som unpacker seg når man kommer inn senere i kveld ?

 

Mulig spillet holder av plass for fremtidige patcher eller krever at det er så og så mye plass på HDD slik at ikke noe feil skal skje under installasjonen eller spilling.

Lenke til kommentar

 

Såg bare ikke du som du forstod det ut ifra hva du skrev.

 

No prob. Athene er best beskrevet som forumtroll v.2.0, nå i videoform.

 

Bare jeg som ikke kan forandre på battletag, hvilken land jeg kommer ifra osv. på Battle.net? har det noe med at Diablo 3 serverene er under vedlikehold før lansering?

Jeg kan heller ikke endre så det er nok felles..

Lenke til kommentar

noen reviews ute?? gleder meg :D

 

 

Kan umulig komme noen seriøse anmeldelser allerede, de burde hvertfall bli sett på som previews. Du trenger litt mer enn et par timer pre-launch for å kunne bedømme et spill som Diablo.

 

Av og til får journalister spillene før utgivelsesdato, for å kunne gi en ferdig omtale på utgivelsesdatoen. gamespot har gjort dette flere ganger før.

 

Spill fra blizzard?

 

spill generelt :) Men ser noen har poengtert med battle.net, så da er det vel ganske garantert for at deti kke kommer noen omtale så fort :p

Lenke til kommentar

Jeg lastet ned først 7.6gb for så og måtte laste ned nye 8.8gb i form av en "patch" gjennom launcheren.

 

Launcher ferdig patchet her, og spillet tar bare 7.77GB

 

Totalt må du laste ned 15-16gb på grunn av den nye launcheren de ga ut i går.

 

Nei, dette er feil. Hvis du allerede hadde lastet ned den gamle launcheren, må du laste ned på nytt ja, men hvis du peker utpakkingen til samme folder som den gamle så må du bare laste ned 65 MB.

 

We became aware of an issue affecting the previously available German and EU English versions of the digital install downloader for Diablo III, which would not download all the necessary files. If you already pre-downloaded the digital version of the game in these languages before 09:00 UK time (10:00 CEST) Saturday May 12, you must obtain the new downloaders to be able to install properly once the game is released on May 15. We apologize for the inconvenience, and ask that you please let friends and acquaintances know so they can begin downloading the working installer that's now available.

Obtain the new Diablo III digital downloader using the links below

Point the download save at the same directory as before

If you chose the correct directory only approximately 65MB will need to be downloaded to fix your install, otherwise you'll re-download the entire ~7.6GB

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Jeg lastet ned først 7.6gb for så og måtte laste ned nye 8.8gb i form av en "patch" gjennom launcheren.

 

Launcher ferdig patchet her, og spillet tar bare 7.77GB

 

Totalt må du laste ned 15-16gb på grunn av den nye launcheren de ga ut i går.

 

Hva heter versjonen som er nyest?

Lenke til kommentar

Jeg lastet ned først 7.6gb for så og måtte laste ned nye 8.8gb i form av en "patch" gjennom launcheren.

 

Launcher ferdig patchet her, og spillet tar bare 7.77GB

 

Totalt må du laste ned 15-16gb på grunn av den nye launcheren de ga ut i går.

 

Er vel ikke helt riktig, hadde man lastet ned spillet før denne nye downloadern kom ut, så trengte man bare å pointe downloadern til der man hadde lastet ned fra før, så lastet den bare ned 50-100mb ekstra.

Lenke til kommentar

Om man har CDe så er det bare å installere og kjøre en liten update, eller må man dl'e de 7,x GB alikavel?

 

Bare å installere via dvd og så gjør den (som du sier) en liten update, så er alt klart. Gjorde det her ihvertfall.

 

Gjorde det.

Klar for å logge inn.

 

Dama derimot har ikke optisk enhet og må laste ned.

På 50% nå, men går saaakte

Lenke til kommentar

Jeg lastet ned først 7.6gb for så og måtte laste ned nye 8.8gb i form av en "patch" gjennom launcheren.

 

Launcher ferdig patchet her, og spillet tar bare 7.77GB

 

Totalt må du laste ned 15-16gb på grunn av den nye launcheren de ga ut i går.

 

Hva heter versjonen som er nyest?

 

jeg har 1.0.1.9558 og da sier launcher at game er up to date, og spillet instalert tar da 7.77Gb on disk

Endret av B-QL
Lenke til kommentar

Bare jeg som ikke kan forandre på battletag, hvilken land jeg kommer ifra osv. på Battle.net? har det noe med at Diablo 3 serverene er under vedlikehold før lansering?

Du kan endre battletag, men ikke land, da må du kontakte support.

 

Testet med en Proxy fra Asia. fikk logget inn og godtatt ToS osv. Men så plutselig dukket det opp at Diablo III ikke var knyttet til min konto.. :( Jaja. lov og prøve seg. :p

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...