Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det kun vits i å laste ned installeren hvis man kjører digital download, eller får man lastet ned, installert, og så må man bare plotte in cd-key, hvis man evt kjøper boxed edition?

Er bare å bruke installeren, og så legge inn cd-keyen på battle.net.

Lenke til kommentar

Ser at i siste GeForce driver (301.34) så står Diablo 3 med "Antialiasing - Behavior Flags" satt til "Treat "Override any application settings" as "Application-controlled".

 

Noen som har spilt BETA og lekt seg litt med nVIDIA Inspector og har forsøkt å påtvinge bedre anti-aliasing i Diablo 3, enten via Inspector eller via nVIDIA kontrollpanelet som har sett om dette fungerer bra eller ikke? Er nVIDIA feige som etter dette som applikasjon innstillinger på Diablo III eller det sånn at påtvunget anti-aliasing bugger grafikken?

 

 

Kjekt å finne ut av sånt i dødtiden frem mot midnatt.

 

301.34 er vel bare for gtx690/670? Finner ikke den diablo 3 referancen på nvidia siden eller i release notes?

Endret av B-QL
Lenke til kommentar

Vil min pc klare å dra dette spillet noe særlig?

Win 7 - 64

CPU: Intel Core i7 2630 QM 2.00 GHz

Ram: 4GB

GeForce GT520M

GT520 er ganske dårlig, ikke forvent full hd eller high graphics. Men vil nok kjøre det, blizzard spill kjører som regel på det meste.

Lenke til kommentar

Så hvor mange her skal spille det uten å ha spillt de første?

 

Jeg har ikke spilt noen diablo spill før, men gledet meg lenge til dette. Vurderte å kjøpe 2'ern etter open beta weekend for å ha noe å gjøre de 3ukene med ventetid, men ble skremt bort av grafikken fra noen youtube videoer :p

Lenke til kommentar

okey, syns barer ikke installasjonen gikk som smurt. fikk melding om at "programmet ble kanskje ikke riktig installert" har beta installert på pcn men det skal ikke ha noe å si?

 

Jo, det var vel noe greier om at du måtte slette beta-filene først.

 

"f you participated in the Diablo III beta, we recommend removing all Installation Files before attempting to install the retail client. You may remove the game files using the Uninstall Program features in Windows (Add/Remove programs if you are on Windows XP). After uninstalling the game, browse through your hard drive and ensure that the following folders have been deleted:

C:\Program Files\Diablo III Beta

or if you installed to another location, make sure the game folder is deleted."

 

http://us.battle.net...opic/4887789561

Endret av Kleivis
Lenke til kommentar

Fikk en rar feil her. Installasjonen gikk greit (lastet ned EU-klienten i går) og kom helt til innlogginen uten problem. Men da jeg startet opp i sted fikk jeg beskjed om at det manglet noen filer? WTF? Prøver å reinstallere nå, så får håpe på det beste.

 

Prøvde også å legge ikonet til D3 i Quick Start (har Win7 64-bit), men jeg klaret ikke å fjerne det igjen uten å avinstallere hele spillet. Jeg fikk ikke engang en meny ved å høyreklikke på ikonet, og kunne ikke dra det bort. Noen andre som har opplevd dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...