Gå til innhold

GH4 - setlist (ikke bekreftet)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaha? Isåfall...

 

Haha, Kirk Hammett som "siste" boss battle. Det er rimelig heftig! Det blir sikkert litt diskusjon over det blant de mest kverrulante ^^ (edit: Ser for meg at Master of Puppets-soloen blir unødvendig vanskelig i begynnelsen i forhold til vanlig gitarspill, iom. at det er en av de siste sangene.) Godt utvalg med gitarister denne gangen ser bedre ut - virkelig godt at Dimebag også er med. Det blir heftigst.

 

Nå skal jeg høre på The Great Southern Trendkill-albumet.

Endret av Nuust
Lenke til kommentar

Hehe, tror nok ikke den setlisten er så veldig bekreftet akkurat. :lol: Boss etter hver eneste tier? Stairway To Heaven så tidlig? To sanger av Metallica pluss Kirk Hammet som boss når de har bekreftet at de jobber med GH: Metallica? Og alt sammen bekreftet i januar av en fyr kalt weirdo? :lol:

 

Og Guitar Hero: Country? :p

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar
Boss etter hver eneste tier?

Hvorfor ikke?

Stairway To Heaven så tidlig?

Ja? Den er ikke vanskelig, ihvertfall ikke sammenlignet med Master of Puppets :p

To sanger av Metallica pluss Kirk Hammet som boss når de har bekreftet at de jobber med GH: Metallica?

Ja? Metallica må være det bandet med flest sanger som er ønsket på GH. Og det er en Aerosmith-sang på GH3 selv om det kommer eget GH: Aerosmith :roll:

Og alt sammen bekreftet i januar av en fyr kalt weirdo?

Kan hende at weirdo er into dette med GH :ninja: Og jeg er rimelig sikker på at du ikke er en kråke selv om du kaller deg det :p

Endret av Konnis
Lenke til kommentar

Om dette stemmer blir det ballefett! :dribble:

 

Alice In Chains, Mötley Crüe, Wolfmother, Black Sabbath, Nirvana, Audioslave, Pink Floyd, Led Zeppelin, Iron Maiden, Jimi Hendrix, Pantera, Megadeth, Metallica, Incubus.

 

Eg stussar litt over desse: (We Are) The Road Crew - Motörhead, 1980, The Pretender - Foo-Fighters, 2007. Dei er jo på GH3. For så vidt gode låter, men dei kunne fått alt nytt inn.

 

Master of Puppets må bli bra.

 

Må prøve å ikkje ta heilt av, er jo ikkje bekrefta. 100 låter er og veldig mykje, eg trudde det var nevnt 85?

Ja? Metallica må være det bandet med flest sanger som er ønsket på GH. Og det er en Aerosmith-sang på GH3 selv om det kommer eget GH: Aerosmith :roll:

Akkurat det argumentet går ikkje. GH3 kom ut før GH:A var planlagt.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Vi kunne diskutert dette hele natten, men ta heller en titt her: http://www.guitarhero-4.com/songs/

 

Det eneste bandet som er bekreftet er Aerosmith, men de har en liste over sanger folk gjerne vil ha med. :)

 

Spørsmålet er hvem dere stoler mest på. En fyr kalt weirdo som postet hele sanglisten i et forum i januar, eller en web-side kalt guitarhero-4.com som senest i mai sa kun Aerosmith er bekreftet? ;)

 

Går dere for øvrig inn på den offisielle web-siden til Guitar Hero finner dere fint lite om GH4 bortsett fra "Coming soon" på det aller meste. Så nei, jeg tar nok ikke den listen helt seriøst. Men for all del, det er jo lov å drømme. ;)

Lenke til kommentar

Nekter å tro på det der inntil det er bekreftet...

 

Det er for bra... Led Zep, Pink Floyd, Pantera, Metallica, Megadeth, Ozzy, Sabbath, Buckethead, Dream Theater, Hendrix, Priest, AC/DC, Thin Lizzy, Skid Row, Yngwie, Liquid Tension Experiment, Saxon, Alice in Chains, Iron Maiden og Joe Satriani i samme spill. Fat Chance.

 

Også Nitro, da... Herlig :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...