Gå til innhold

Er det "gay" å barbere seg under armene for menn?


Anbefalte innlegg

Heisann :)

 

Eg titta litt på TV i sta, og kom til MTV. Noen rappere gjorde jobben sin, disse hadde heilt klart ikke barbert seg under armene på ein god stund. Mens andre kjendiser er heilt barbert.

Er det "gay" å barbere seg under armene?

Endret av Blaxtro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis man føler seg mer vel uten hår så bør man barbere seg. Du får jo bare prøve og se om du aldri har barbert deg på hele kroppen før.

 

Barberer du deg under armene så kan du også fjerne intimhår.

 

 

Dette med intimbarbering er vel litt moteting. Det var jo ikke like vanlig før.

Samfunnet nå er jo litt mer sexfiksert og det å bare ha hud utenpå er nå sett på som veldig sexy. Men det må vel kombineres med en veltrent kropp.

Lenke til kommentar

De som mener at det er homofilt å barbere seg under armene, hva mener dere egentlig med det? Hva har legning med dette å gjøre ...?

 

Selv ville jeg nok ikke gjort det (ikke at jeg har så mye hår under armene at jeg hadde kommet på tanken heller :wee:), men en får da bestemme slikt selv. Liker en ikke å ha en masse hår under armene, så bør en da ikke mobbes for å fjerne det.

Lenke til kommentar
De som mener at det er homofilt å barbere seg under armene, hva mener dere egentlig med det? Hva har legning med dette å gjøre ...?

 

At homofile er femi?

Jenter barberer seg under armene, ingen overraskelse at en homse gjør det. Det er det trådstarteren spør om, og jeg skjønner godt at han gjør det.

Gutter har naturlig mer hår på kroppen enn jenter, og det ser også mer maskulint ut. Gutter skal være maskuline, mens jenter skal være feminine. Dette er de to genetiske forskjellene som gjør at vi kan skille mellom hverandre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...