Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, Rudde. Produktet har jeg ikke noe i mot, men jeg må si at 44 $ i frakt var litt over smertegrensen kan du si.

 

Altså det er jo ikke så dyrt og det er bra selgeren selger produktet billig og tar litt mer i frakt (sikkert med vilje) for at folk fra andre land skal slippe frakt.

Lenke til kommentar

Hmm, Rudde. Produktet har jeg ikke noe i mot, men jeg må si at 44 $ i frakt var litt over smertegrensen kan du si.

 

Altså det er jo ikke så dyrt og det er bra selgeren selger produktet billig og tar litt mer i frakt (sikkert med vilje) for at folk fra andre land skal slippe frakt.

Jo, du sier nok noe der. Skal sjekke med denne personen, når jeg får lønn denne måneden. Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar

Jeg vurdere og bestille en del varer det blir under 200kr, men har det noe og si hvor mange varer jeg bestiller har ikke lyst at pakken skal havne hos tolla.

 

 

takk for svar

Pakkens verdi må være under 200 kr. Dvs. at hvis du kjøper to ting til 150 kr hver og de blir sendt sammen, så må du betale mva og gebyr.

Lenke til kommentar

1-2 uker kan det rask ta.

 

Er det noen som vet om en "High end" butikk fra kina?

Altså dealextreme, selger mye søpppel, som hvis man er uheldig blir ødlagt på den lange reisen.

 

Noen som vet hvordan man kan bestille luksus produkter i kina?

 

Under 200 kr. F.eks Sata 600 kabel, USB3 kabel.

Bare til informasjon så er det mange USB3 kabel http://www.alibaba.com/countrysearch/CN/high-speed-usb3.0-cable.html med merke SS

 

WEB_Image%20USB%203.0%20kabel%20%20type%20A%20-%20micro-B%20M%20M%200%205m-552587954.Jpeg

 

Kan noen bekrefte at disse USB kabelene er falske kopier?

 

Siden jeg fikk bare 30 MB/s i overføringhastighet med en slik kabel.

Med USB3 over en 0,5 meter kabel av annen type får jeg 130 MB/S.

 

Så det må være kabelen, jeg vet ikke om kabelen jeg har enten er falsk eller delevis defekt.

Men tror dere bør være forsiktig med dette merket på USB3 kabel siden den ikke følger standarden.

 

Nå husker jeg ikke hvor jeg kjøpte flere USB3 kabel. Muligens alibaba.com eller noe tilsvarende siden en av de solgte i løsvekt. Selgeren derfra mener fremdeles kabelen er USB3, og kunne ikke si hvorfor jeg får høyere hastigheter en 30 MB/s.

 

Men har bare fått:

http://www.dealextreme.com/p/usb-3-0-3-5-sata-i-ii-hdd-external-enclosure-super-speed-5gbps-34668

 

Kabelen å fungere. Kjøtekabel USB3 funger også. Men ellers har jeg problemer med andre kabel av merke SS.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Er det japan som produser USB3 kabel og Sata 600?

 

Vet noen om japansk butikk som selger det nyeste og beste?

 

Er villig å gå litt opp i pris for kvalitet, siden å kjøpe en sata 600 kabel fra kina som ikke tåler høyere pc tempratur en 50 grader i kabinettet er nok å smelte plasten og føre til kortsluttning er ikke billig i langsiktig bestillinger.

 

Så skal man kjøpe noe, hvorfor ikke gå for kvalitet? Om prisen er bare litt dyrere.

Lenke til kommentar

Kan noen svare på mitt spørsmål?

 

Så lenge verdien på pakken er under 200 norske kroner totalt skal den slippe igjenom tollen uten problemer. Om du har flere ting som tilsammen koster over 200 kroner lønner det seg vanlighvis å sende det separat om ikke frakten er høy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...