Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Da har jeg fått hentelapp om min første pakke fra dealextreme.

Pakken var dog ikke ankommet til postkontoret av en eller annen grunn dontgetit.gif

 

Men, på denne lappen om verdi-/rekomandert postsending, så står det bakpå:

Postoppkrav: JA

 

wtf? flere som har opplevd det? Opplevde engang å få postoppkrav på en pakke jeg hadde betalt fra en norsk butikk, og var en del telefoner å styr for å få ordnet opp i det.. Tør ikke tenke meg hvor mye styr det blir å måtte ordne dette med dealextreme...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg fått hentelapp om min første pakke fra dealextreme.

Pakken var dog ikke ankommet til postkontoret av en eller annen grunn dontgetit.gif

 

Men, på denne lappen om verdi-/rekomandert postsending, så står det bakpå:

Postoppkrav: JA

 

wtf? flere som har opplevd det? Opplevde engang å få postoppkrav på en pakke jeg hadde betalt fra en norsk butikk, og var en del telefoner å styr for å få ordnet opp i det.. Tør ikke tenke meg hvor mye styr det blir å måtte ordne dette med dealextreme...

 

Gå ned dit uten hentelappen din, kun ordrenummer og print ut invoicen på at du har betalt.

Lenke til kommentar

Det er selvsagt ikke postoppkrav. Det må være en feil begått av posten.

 

Hentelapp sendes ofte ut når pakken har ankommet siste fordelingssentral. En sjelden gang hender det at hentelappen kommer før pakken leveres til post i butikk. Hos meg får jeg vanligvis hentelappen dagen etter at pakken kan hentes i butikk i følge pakkesporingen til posten.no. For ordens skyld: Det går an å spore pakker fra Kina via posten.no etter at pakken har ankommet Norge og blitt registrert. Pakkesporingsnummer finner du via din side hos Dealextreme.

Lenke til kommentar

Takker for svar :) Ja håper det er posten som har gjort feil, å at de isåfall klarer å ordne det selv :p

 

Åja, viste ikke at man kunne spore det på posten.no, men det gikk jo.

Står dog bare at pakken ankom Oslo letter center for 2 dager siden, men satser på at det blir sendt direkte hit opp til nordnorge.

Lenke til kommentar

Det finnes hauger av trådløse headsett på DX, men hvordan får de overført lydsignalet trådløst? Jeg er på leting etter en sender jeg kan sette i minijack-porten og mottaker med minijack-utgang slik at jeg kan sitte i sofaen og spille av musikk fra den bærbare PCen til stereoanlegget uten å ha kabler liggende og slenge. Tror dere en av disse duger?

 

http://www.dealextreme.com/p/2-4ghz-wireless-audio-adapter-set-90590

 

(Jeg er klar over at det kan gå hardt ut over lydkvaliteten)

 

Redigert: Eller bør jeg gå for en FM transmitter? Evt. hvilken? Denne?

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Det finnes hauger av trådløse headsett på DX, men hvordan får de overført lydsignalet trådløst? Jeg er på leting etter en sender jeg kan sette i minijack-porten og mottaker med minijack-utgang slik at jeg kan sitte i sofaen og spille av musikk fra den bærbare PCen til stereoanlegget uten å ha kabler liggende og slenge. Tror dere DX har slike sender og mottaker-dingser?

 

(Jeg er klar over at det kan gå hardt ut over lydkvaliteten)

 

http://www.dealextreme.com/p/2-4ghz-wireless-av-transmitter-receiver-set-ntsc-pal-39966

+

http://www.dealextreme.com/p/3-5mm-audio-jack-male-to-rca-audio-converter-30cm-5143

+

http://www.dealextreme.com/p/3-5mm-audio-jack-female-to-rca-audio-converter-30cm-5125

 

:D

Endret av Rudde93
Lenke til kommentar

Jeg la inn en ordre 20/7 .. fremdeles er statusen "Order Received". Hvor lang tid tar det vanligvis før de sender?

Lengste jeg har opplevd fra jeg har bestilt til de sender varen, er 2 måner.

Om det er flere ting du bestiller så pleier de å sende dette først, så ettersende det de ikke har på lager.

Lenke til kommentar

Fikk hentelapp på en pakke fra dealextreme. Stod forenklet tollbehandling på henteseddelen.

Da jeg kom til butikken fikk jeg beskjed at posten hadde sendt pakken feil og at den ville ankomme postkontoret om 1-2 dager.

 

Neste dag til min store overaskelse fikk jeg pakken i posten. På pakken står det forenklet tollbehandling Oppkrav 182kr. Hentefrist 14 dager. Ingen faktura eller noe slikt.

 

Er det posten som har gjort en feil her? Hvordan skal jeg få betalt til posten for fortollingen?

Lenke til kommentar

Fikk hentelapp på en pakke fra dealextreme. Stod forenklet tollbehandling på henteseddelen.

Da jeg kom til butikken fikk jeg beskjed at posten hadde sendt pakken feil og at den ville ankomme postkontoret om 1-2 dager.

 

Neste dag til min store overaskelse fikk jeg pakken i posten. På pakken står det forenklet tollbehandling Oppkrav 182kr. Hentefrist 14 dager. Ingen faktura eller noe slikt.

 

Er det posten som har gjort en feil her? Hvordan skal jeg få betalt til posten for fortollingen?

 

Nei ikke no feil verens verdi x 0.25 + fortollingsgebyr på 1xx kr ;)

Lenke til kommentar

Beklager, leste ikke hele posten åpenbart. Jeg ville ikke brydd meg noe med før det eventuelt kommer en faktura eller tilsvarende.

 

Og med 283*0.25=71 høres det ut som om 182 stemmer bra. Fortollingsgebyr på 111 stemmer med det jeg har fått tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...