Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Ikke greit å vite om folk er sløve eller bare overarbeidet gitt. :)

 

Hentet en pakke i går, DX brukte ca 10 dager på å pakke og poste den, HK-post lot den ligge på flyplassen i 3 uker før den ble sendt på flyet. Etter at flyet landet i norge brukte den ca 3 dager før den var kommet fram til mitt lokale postkontor.

 

Sammenliknet med de andre pakkene jeg har kjøpt fra DX så var Posten i norge omtrent så kjappe som vanlig, de pleier ikke variere allverden. DX sine 10 dager var også ganske typisk men de er litt mer variable. HK-post har vært uvanlig trege, tror ikke de har brukt over 1 uke på noen av mine tidligere pakker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har IR-termometer fra dealextreme som måler lavere enn -20-ish?

 

Var -27 her om dagen, og da nektet det mitt å måle temperaturen utendørs. :cry:

 

Hvorfor vil du måle lave temperaturer med IR-termometer? IR passer best til å måle høye temperaturer.

 

Cluet er at jeg vil måle utetemperaturen ved å peke ir-termometeret på granskogen / garasjeveggen 10-15m unna huset for å få en nøyaktig temperatur upåvirket av varmelekkasje fra huset. Å stresse med lang ledning gidder jeg ikke. Trådløse løsninger med lang rekkevidde bruker å ha kort batterilevetid.

Jeg lånte et IR-termometer på jobb sist vinter for å leke litt og det hadde problemer med å måle utetemperatur. Hvis jeg tok med meg IR-termometeret ut, eller åpnet et vindu ga det helt ville avlesninger. Virket nesten som det var avhengig av å befinne seg i romtemperatur og ha 'fri sikt' i romtemperatur fram til måleobjektet for hvis jeg tok med meg noe kaldt inn og målte det så ble avlesningene helt greie..

Lenke til kommentar

Det blir veldig kjipt siden det er en julegave :( Det blir jo repeat av jula i 2009. Men et annet spørsmål jeg har, det var en annen på forumet som sa at jeg skulle legge denne i handlekurven for og slippe toll og andre ekstra utgifter, så mitt spørsmål er funker det?(bare for å få det bekreftet av andre)

 

Edit: Vis det funker slipper jeg mva også?

Endret av turbolax
Lenke til kommentar

Det blir veldig kjipt siden det er en julegave :( Det blir jo repeat av jula i 2009. Men et annet spørsmål jeg har, det var en annen på forumet som sa at jeg skulle legge denne i handlekurven for og slippe toll og andre ekstra utgifter, så mitt spørsmål er funker det?(bare for å få det bekreftet av andre)

 

Edit: Vis det funker slipper jeg mva også?

 

Du slipper ikke moms med den nei. Eneste forskjell er at det ikke står DX på pakken, men har ingenting å si for momsen.

 

Toll er det ikke på de fleste varer. Andre utgifter er fortollingsgebyr til posten, det slipper du heller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...