Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan det hende at det blir trukket på etterskudd?

 

Har Nordea og VISA Electron.

 

 

Bestilte i fem tiden på morgenen onsdag 30. desember og fikk ikke mail etterpå. Det kan hende at jeg har tastet feil epost så ringte kontofon. Og der var det trykket for noe 31. desember og 30 men ingen ting som stemte med det jeg bestilte. Kan det være at det trekkes senere eller er det skjedd en feil slik at det ikke ble bestilt?

 

Mener jeg fikk bekreftesle i browseren fra paypal som det stod hvor mye det ble i NOK.

 

Hva tror dere har skjedd?

Lenke til kommentar

Det er vel 18 års grense for å inneha Softgun i Norge? Og siden du ikke har vanlig Visa så antar jeg at du er under 18... Eller?

 

Ser ikke at det ikke skulle være noe lurt? Softgun får man jo kjøpt på Teknikmagasinet, så det er jo ikke noen spesielle restriksjoner på det. (Bortsett fra aldersgrensen da)

 

-C-

Lenke til kommentar
Kan det hende at det blir trukket på etterskudd?

 

Har Nordea og VISA Electron.

 

 

Bestilte i fem tiden på morgenen onsdag 30. desember og fikk ikke mail etterpå. Det kan hende at jeg har tastet feil epost så ringte kontofon. Og der var det trykket for noe 31. desember og 30 men ingen ting som stemte med det jeg bestilte. Kan det være at det trekkes senere eller er det skjedd en feil slik at det ikke ble bestilt?

 

Mener jeg fikk bekreftesle i browseren fra paypal som det stod hvor mye det ble i NOK.

 

Hva tror dere har skjedd?

 

Hvis du logger deg inn på ordresiden din hos DX så ser du om ordren din er registrert eller ikke.Hvis ordren ikke er registrert motar du heller ikke pakke.

 

Nu hender det at PP trekker for varene uten å sende ordren til DX. Dette er forhold DX kan finne ut av hvis du kan gi den PP's ordrenummer. Du har jo ikke mottatt noen mail og derfor ikke har noe PP ordrenummer. Det eneste du derfor kan gjøre i saken er å gripe inn hvis PP trekker noe ukjent beløp.

Selv benytter jeg kreditkort for slike tilfeller.

Endret av reor
Lenke til kommentar
Det er vel 18 års grense for å inneha Softgun i Norge? Og siden du ikke har vanlig Visa så antar jeg at du er under 18... Eller?

 

Ser ikke at det ikke skulle være noe lurt? Softgun får man jo kjøpt på Teknikmagasinet, så det er jo ikke noen spesielle restriksjoner på det. (Bortsett fra aldersgrensen da)

 

-C-

 

tenkte ikke på restriksjoner men kvalitet... Softgunene der har ikke høy kvalitet (etter hva jeg har hørt)

Lenke til kommentar
Kan det hende at det blir trukket på etterskudd?

 

Har Nordea og VISA Electron.

 

 

Bestilte i fem tiden på morgenen onsdag 30. desember og fikk ikke mail etterpå. Det kan hende at jeg har tastet feil epost så ringte kontofon. Og der var det trykket for noe 31. desember og 30 men ingen ting som stemte med det jeg bestilte. Kan det være at det trekkes senere eller er det skjedd en feil slik at det ikke ble bestilt?

 

Mener jeg fikk bekreftesle i browseren fra paypal som det stod hvor mye det ble i NOK.

 

Hva tror dere har skjedd?

 

Hvis du logger deg inn på ordresiden din hos DX så ser du om ordren din er registrert eller ikke.Hvis ordren ikke er registrert motar du heller ikke pakke.

 

Nu hender det at PP trekker for varene uten å sende ordren til DX. Dette er forhold DX kan finne ut av hvis du kan gi den PP's ordrenummer. Du har jo ikke mottatt noen mail og derfor ikke har noe PP ordrenummer. Det eneste du derfor kan gjøre i saken er å gripe inn hvis PP trekker noe ukjent beløp.

Selv benytter jeg kreditkort for slike tilfeller.

 

Men Det er mulig at jeg har skrevet feil e-post da. Hvis det er tilfellet så kan det jo hende at pakken kommer selv om jeg ikke får mail?

Lenke til kommentar
Kan det hende at det blir trukket på etterskudd?

 

 

 

Mener jeg fikk bekreftesle i browseren fra paypal som det stod hvor mye det ble i NOK.

 

Hva tror dere har skjedd?

 

Hvis du logger deg inn på ordresiden din hos DX så ser du om ordren din er registrert eller ikke.Hvis ordren ikke er registrert motar du heller ikke pakke.

 

Nu hender det at PP trekker for varene uten å sende ordren til DX. Dette er forhold DX kan finne ut av hvis du kan gi den PP's ordrenummer. Du har jo ikke mottatt noen mail og derfor ikke har noe PP ordrenummer. Det eneste du derfor kan gjøre i saken er å gripe inn hvis PP trekker noe ukjent beløp.

Selv benytter jeg kreditkort for slike tilfeller.

 

Men Det er mulig at jeg har skrevet feil e-post da. Hvis det er tilfellet så kan det jo hende at pakken kommer selv om jeg ikke får mail?

 

Klart det, men det forutsetter at du har oppgitt riktig adresse og kortnummer.Alle håp er ikke ute med hensyn til mail du venter på. Det har hent at mail har kommet forsinket grunnet stor mailtrafikk eller crashed mailserver.

Det er alltid von i hengende snøre.

Lenke til kommentar

det skjer i ny og ne at mailen ikke kommer samt ordren ikke blir oppført hos dx siden infoen fra paypal gjerne endte i en timeout, da bruker du Dette skjemaet hvor du fyller inn infoen fra paypal kvitteringen.

så bekrefter de infoen mot paypal og legger inn ordren på din konto.

 

kvitteringen fikk du enten på mail eller så finner du den på paypal kontoen din.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...