Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hadde tenkt å bestille et par småting herfra med et spendon kort, tenkte da jeg ikke skulle bruke paypal men bare gå rett til kilden. Når jeg tar continue to checkout kommer jeg til en paypal side hvor det står masse ting jeg skal fylle ut, når jeg har fyllt ut alt, med fødselsdato og trykker fortsett så kommer det opp at jeg må være 18 år for å bruke paypal. What to do lissom?

 

For å opprette paypal konto må du være over 18. Men Hvis du bruker metode 2 så oppretter du ikke paypal konto og da trenger man ikke å være over 18. Selv om det er over 15$

Lenke til kommentar
hadde tenkt å bestille et par småting herfra med et spendon kort, tenkte da jeg ikke skulle bruke paypal men bare gå rett til kilden. Når jeg tar continue to checkout kommer jeg til en paypal side hvor det står masse ting jeg skal fylle ut, når jeg har fyllt ut alt, med fødselsdato og trykker fortsett så kommer det opp at jeg må være 18 år for å bruke paypal. What to do lissom?

 

For å opprette paypal konto må du være over 18. Men Hvis du bruker metode 2 så oppretter du ikke paypal konto og da trenger man ikke å være over 18. Selv om det er over 15$

 

Hæ? Må man være over 18? Jeg har snakket med paypal på tlf mange ganger og de vet jeg er 16 de har også kopi av førerkortet mitt hvor det står at jeg er 16 men jeg har fortsatt paypal bruker :p

Lenke til kommentar
Bestilte to sp2 kontroller igår men har ikke fått bekreftelse per mail og det står ikke inne på DX kontoen... Skikkelig dritt for da får jeg jo ikke sporingsnummer : - (

 

Det er vell ikke mulig å få tak i sporingsnummer? Kontakte DX? Kontakte PayPal?

 

 

Vet ikke om du er klar over hvilken tid vi er inne i nå jeg, men jeg lurer litt på om det ikke kan hete Romjul :p

 

Tror du må vente litt jeg

Lenke til kommentar

er vel mer praktisk bare bruke de 2 interne portene da?

stemmer bildet av kortet så er dette et XWT-PCIE10 som du får bruke maks 2 porter av de 4, ser forøvrig av ene reviewen sier han hadde det problemet også.

 

XWT-PCIE10

PCIE Card

4 x SATA II Ports (2 x Internal, 2 x External)

Supports 2 Independent SATA Channels

SIL3132 Chipset

Supports 1-lane 3 Gb/s PCI Express X1

Support SATA II transfer rates of 3.0Gb/s

2 x External and 2 x Internal SATA2 ports for expansion drives on your system! This card conveniently plugs into a PCI-E X1 slot on your motherboard and supports SATA II transfer rates of up to 3.0Gb/s. The device supports two independent SATA channels so you can have up to 2 Serial ATA devices going at any one time in any combination - Ie- you can run one internal and one external, two externals and no internals, or two internals and no external drives.

 

ville heller lagt på noen ekstra kroner for f.eks 3ware 9500s-12 som støtter opptil 2tb disker oppdaterer du firmwaren og gir greie 400mb/s read fra raid5.

ligger på hele 99$ + frakt på ebay og da får du med 12 sata kabler merket med portnummerne.

eneste minuset er pci-x men ikke så mange hundrelappene for intel server hk med dual cpu og ram inkludert som støtter pci-x.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
Bestilte to sp2 kontroller igår men har ikke fått bekreftelse per mail og det står ikke inne på DX kontoen... Skikkelig dritt for da får jeg jo ikke sporingsnummer : - (

 

Det er vell ikke mulig å få tak i sporingsnummer? Kontakte DX? Kontakte PayPal?

 

 

Vet ikke om du er klar over hvilken tid vi er inne i nå jeg, men jeg lurer litt på om det ikke kan hete Romjul :p

 

Tror du må vente litt jeg

 

Men det hadde vell kommet inn på ordrestatsestikk inne på DX profilen min?

 

Mulig jeg har skrevet feil e-post :blush: Hvis jeg kontakter DX kan det hende at de retter det opp og legger den inn på ordrestatestikken?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...