Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du får jo 4Gb til omtrent samme pris i Norge

Og det er like raskt og har frakt inkludert i prisen?

 

 

vel Yaha sender det som brevpost, om det er like kjapt eller hva det er vet jeg ikke, det jeg vet er at jeg har hatt flere Kina kort hvor hastigheten ikke stemte overens med anonnsen i det hele tatt.

 

http://www.mymemory.co.uk/ er plassen for minneting :) Der vet man hva man får og det er originalt.

kjøpt/solgt ganske mye minnekort og enda til overs få klage på at ikke er orginalt, eller få et ikke orginalt selv.

 

 

De fleste vanlige forbrukere som kjøper sånne kort legger ikke merke til hastigheten på kortene, men det er en klar forskjell, om ikke du merker det så er det synd for deg.

Lenke til kommentar
De fleste vanlige forbrukere som kjøper sånne kort legger ikke merke til hastigheten på kortene, men det er en klar forskjell, om ikke du merker det så er det synd for deg.

 

Tror de fleste som er kompetente nok til å kjøpe på internett, bryr seg om hastigheten. Synd for deg om du velger å kjøpe kortene dyrt i Norge.

Lenke til kommentar
Ikke spennenede, men jeg fikk en sku 15671 i posten i dag.

Du får jo 4Gb til omtrent samme pris i Norge

Takk for tipset, jeg får kjøpe et slikt et neste gang jeg hander fra en av disse butikkene.

Den 2GB'en var bare noe jeg "la til" en annen bestilling, og som ble del-levert fra dx.

Skal brukes til gamle dos-maskiner, så trenger egentlig ikke 2GB en gang. :)

Lenke til kommentar

For all del. DX sine er sikkert fine de men er det virkelig så stor prisforskjell mellom DX og MyMemory? Har nemlig ikke inntrykk av det. DX har hatt noen episoder jeg vet om fra forumet der hvor feil størrelse er oppgitt, elendig hastighet og lignende. Skjer ikke ofte, men det skjer.

 

Var nå bare et tips fra min side, så får folk selv velge hvem de bestiller ifra :)

Lenke til kommentar
er dette her http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1888 noen som er lurt for oss i norge også?

Og vah gjør den egentlig?

 

Det er sikker blitt spurt om før men gidder ikke å lese igjennom 243 sider :( Baklager

 

Alt du trenger å vite står i tittelen da. Den fjærner den lille "DX" logoen fra pakka du får. Ganske mange på qxl og finn som bruker den for å selge til andre.

Lenke til kommentar
joda men er ikke helt sikker på om jeg fortso det korrekt.

 

MEn vist jeg bestiller varer som kommer over 200kr så er det anbefalt å ta en slik også?

 

takker for raskt svar btw :D

 

Det hjelper deg ingenting om den koster over 200 kr mer eller uten logo koster den fortsatt over 200 kr og du må betale toll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...