Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Bestilte ett billig helikopter 29.november. Nå på torsdag (eller fredag)10.november kom denne meldingen fram: "Temporary stock shortage".

Dette skal være en julegave og må derfor komme fram før julaften.

Det kan du bare glemme. Selv om det stod "packaging" nå, ville det ikke komme frem til julaften.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bestilte ett billig helikopter 29.november. Nå på torsdag (eller fredag)10.november kom denne meldingen fram: "Temporary stock shortage".

Dette skal være en julegave og må derfor komme fram før julaften.

Det kan du bare glemme. Selv om det stod "packaging" nå, ville det ikke komme frem til julaften.

 

Okey, bare gløm det jeg skrev. Nå er det plutselig blitt lagt ut "pakkesporingsnummer" og info om at den ble sendt nå idag. Kan foreløbig ikke finne noen opplysninger når jeg prøver pakkespor.

Det jeg igjen lurer på, er det noen sjanse for at den kommer innen julafta viss den ble sendt idag? Hvor lang tid har det gått på dere andre?

Lenke til kommentar

Den er sendt fra DX da ikke fra Hong kong. hong kong post kan ha den liggende i opptil 2 uker før den blir sendt ut. de må fylle konteinerne før de sender de:=) min la og ventet i 1 uke på posten der før den ble markert sent til meg.

 

skal stå dette når den er sendt til norge: The item xxxxxxxxxx left hong kong for its destination on xx.xx.2009;)

 

 

 

Jeg håper jeg får pakken min denne uken så jeg får brukt nødladeren til iphonen når jeg er i stavanger for begravelsen av min far. hadde vært kjekt å slippe å lade iphonen på 2 dager

Lenke til kommentar
Den er sendt fra DX da ikke fra Hong kong. hong kong post kan ha den liggende i opptil 2 uker før den blir sendt ut. de må fylle konteinerne før de sender de:=) min la og ventet i 1 uke på posten der før den ble markert sent til meg.

 

skal stå dette når den er sendt til norge: The item xxxxxxxxxx left hong kong for its destination on xx.xx.2009;)

 

 

 

Jeg håper jeg får pakken min denne uken så jeg får brukt nødladeren til iphonen når jeg er i stavanger for begravelsen av min far. hadde vært kjekt å slippe å lade iphonen på 2 dager

 

Ahh :thumbdown: Får vell bare krysse fingrene og håpe på det beste.

Lenke til kommentar
Okey, bare gløm det jeg skrev. Nå er det plutselig blitt lagt ut "pakkesporingsnummer" og info om at den ble sendt nå idag. Kan foreløbig ikke finne noen opplysninger når jeg prøver pakkespor.

Det jeg igjen lurer på, er det noen sjanse for at den kommer innen julafta viss den ble sendt idag? Hvor lang tid har det gått på dere andre?

Det er veldig tvilsomt. Antakeligvis kommer den ikke før i slutten av januar.

Lenke til kommentar
Lol, dere må ha god tid. 1.5 mdn siden jeg bestilte en pakke og har enda ikke fått den. Jeg bare håper den kommer frem en dag :D

 

Så et TIPS: Ha god tid (Tolmodighet) :D

 

Jeg bestilte noen greier (blant annet en julekalender) fra England føre julen 2008 (tror jeg det var), og den har enda ikke kommet... Tviler på at den gjør det for å si det sånn :thumbdown:

 

Det tar sin tid med pakker fra DX nå for tiden ja. Venter på to stykker som ble sendt i november, og begynner å bli en smule utålmodig nå.

 

Enig! Både jeg og en kompis har ventet i over to uker på våre pakker, og det begynner å bli litt i meste laget :ermm:

Lol.

 

Vet det ikke er så mye, men jeg vil gjerne ha dem så fort som mulig ;)

 

Nå har i hvert fall den ene pakken blitt sendt fra Hong Kong :)

The item is being processed for departure from Hong Kong as of 12-Dec-2009.

 

EDIT 1: Cosmo Kramer, forrige gang kompisen min bestilte derfra kom det etter én dag... Sammenlignet med det er det lenge :p

 

EDIT 2: Kan vel ikke klage når man ikke betaler for frakt...

 

Lol. den er ikke sendt fra hongkong. den ligger på hong kong postterminal i en konteiner som de ikke sender før den er full;) den kan ligge der i over 1 uke før den blir sendt videre til norge

 

dette skal det stå når den forlater hong kong: The item (RB2896541xxx) left Hong Kong for its destination on 14-Dec-2009

 

Ser ikke helt hvorfor du skriver "Lol.", er det så rart om jeg regnet med at pakken var sendt ettersom "processed for departure" betyr "behandlet for avreise/avgang"? Det er tross alt første gangen jeg har bestilt noe derfra, så jeg skjønner ikke at det er så morsomt at jeg feiltolket noe...

Lenke til kommentar
Ser ikke helt hvorfor du skriver "Lol.", er det så rart om jeg regnet med at pakken var sendt ettersom "processed for departure" betyr "behandlet for avreise/avgang"? Det er tross alt første gangen jeg har bestilt noe derfra, så jeg skjønner ikke at det er så morsomt at jeg feiltolket noe...

1. Dere har bare ventet 2 uker. Det er dessverre ikke lenge. ;)

og

2. "Processed for departure" kan ta noe tid og er ikke det samme som "The item (RTXXXXXXXXXXXHK) left Hong Kong for its destination on XX-des-2009".

Lenke til kommentar
Ser ikke helt hvorfor du skriver "Lol.", er det så rart om jeg regnet med at pakken var sendt ettersom "processed for departure" betyr "behandlet for avreise/avgang"? Det er tross alt første gangen jeg har bestilt noe derfra, så jeg skjønner ikke at det er så morsomt at jeg feiltolket noe...

1. Dere har bare ventet 2 uker. Det er dessverre ikke lenge. ;)

og

2. "Processed for departure" kan ta noe tid og er ikke det samme som "The item (RTXXXXXXXXXXXHK) left Hong Kong for its destination on XX-des-2009".

 

Vet at 2 uker ikke er så lenge, men jeg trenger tingene før jul :p

 

At det ikke er det samme skjønner jeg, men ettersom jeg ikke visste at det skulle stå "The item (RTXXXXXXXXXXXHK) left Hong Kong for its destination on XX-des-2009" får at man skal vite at den er sendt, er det jo lett å konkludere feil ;)

 

EDIT: Da jeg skrev at jeg syntes det var i meste laget var det vel mest fordi jeg desperat vil få igang den stasjonære PC'n uten å måtte ta av sideplaten ;) (Bestilte forlenger til 24-pin om du lurer)

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...