Gå til innhold

Half-Life 2: Episode 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det så rart synes du?

 

-Mørk atmosfære? Check.

-Krigs/etterkrigsomgivelser? Check.

-Får forhold til karakterer? Check.

-Fantastiske våpen? Check.

-Mutasjoner på motstandere? Check.

 

 

Er vel ikke så rart at en som liker HL-serien kommer til å like Fallout bedre enn andre nye spill.

Joda, Fallout 3 var kult det, men har spilt fetere spill, som CoD4 og Bioshock

Lenke til kommentar

Valve nevnte noe med at vi skulle få den første infoen før fjoråret var over, men det skjedde jo ikke. Ingen direkte overraskelse der. La oss håpe det blir ganske snart.

 

Det har vært stille fra den kanten, annet enn Left 4 Dead oppdateringer. Tror nok det er ganske så opptatt med Episode 3. Burde være under full utvikling nå.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hvis HL2: Episode 3 kommer.

Så skal den vel huske å legge til funksjonen som gjør at man kan se sine egne ben. (som i left 4 dead.) Når man ser ned mot bakken ser man ingenting som tyder på at du er et menneske. Et flyvende monster trodde jeg første gang jeg spillteb spillet. :shrug:

Lenke til kommentar
Hvis HL2: Episode 3 kommer.

Så skal den vel huske å legge til funksjonen som gjør at man kan se sine egne ben. (som i left 4 dead.) Når man ser ned mot bakken ser man ingenting som tyder på at du er et menneske. Et flyvende monster trodde jeg første gang jeg spillteb spillet. :shrug:

 

EP3 kommer viss ikke jorden går under eller noe.

 

Og når det gjelder det med bena til Gordon tror jeg ikke at dette er noe de har glemt, men heller gjort med vilje av en eller annen grunn. De har hatt det sånn i 4 spill nå så tror ikke dette kommer til og endres.

Endret av Pizzaen
Lenke til kommentar

Er også morsomt at man ikke kan se armene når du løfter ting etc. Et morsomt eksempel finnes i Portal, der kan du se deg selv gjennom portalene, og om du da bærer en ting, så ser du at den bare svever foran deg i løse luften. Er noen merkelige egenskaper hun damen/Freeman har.

 

Men ja, det viktigste er egentlig å kunne sett beina, og sett hendene når du klatrer oppover stiger og lignende. Skjønner ikke hvorfor de ikke har implentert det...ser bare latterlig ut. I online mods som f.eks Day of Defeat, så bare flyr folk opp og ned stigene, gjør de ikke? Lenge siden jeg har spilt disse spillene, men mener å huske det var noe greier der.

Endret av galedahle
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...