Gå til innhold

Tråden for oss som liker innvandrere og asylsøkere


Anbefalte innlegg

Neida, det er handlingslammede sosialister som ikke klarer å kaste ut kriminelle utskudd. Norge står selvsagt fritt i å sende hjem tungt kriminelle. Hvis folk risikerer galgen ved å bli sendt hjem så kanskje det er nok til å få dem til å holde seg unna tunge kriminelle handlinger om de vet at de blir returnert hvis de bedriver denslags. Slik det er nå så vet de jo at de havner på hotell om de blir tatt.

 

Det er altså akseptabelt at kriminelle galinger får herje fritt, mens lovlydige borgere av alle nasjonalitetet som befinner seg i Norge skal leve i frykt?

 

Norge har vel forplikta seg til ikke å utlevere (mistenkte) kriminelle om de risikerer dødsstraff, uverdige soningsforhold eller lignende. Dette er det såvidt jeg veit bred enighet om og har ingenting med "handlingslammede sosialister" å gjøre.

Å sitte i norsk fengsel er det samme som hotell om man med hotell mener et sted hvor man sperres inne og blir fortalt hva man skal gjøre døgnet rundt.

 

Om du lever i frykt kan du sikkert snakke med fastlegen din. :)

Endret av Thendrup
Fjernet diskusjon rundt person fremfor sak
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vil si at jeg er påpasselig og ikke minst flink til å presisere at mindretallet ødelegger for flertallet, så dette er rett og slett blank løgn.

Red.: Les siste setning i det du siterte fra meg.

 

Du er ikke flinke til å presisere det fordi du nevner kun kriminelle innvandrere, jeg så det siste du skrev og det er jo selvfølgelig bra du tar med innvandrere og nordmenn som utsatte, men du nevner kun kriminelle innvandrere, hvis du leser igjennom det du selv har skrevet så vil du forstå hva jeg mener.

 

Neida, det er handlingslammede sosialister som ikke klarer å kaste ut kriminelle utskudd. Norge står selvsagt fritt i å sende hjem tungt kriminelle. Hvis folk risikerer galgen ved å bli sendt hjem så kanskje det er nok til å få dem til å holde seg unna tunge kriminelle handlinger om de vet at de blir returnert hvis de bedriver denslags. Slik det er nå så vet de jo at de havner på hotell om de blir tatt.

 

Du burde sette deg litt mer inn i hva Norge faktisk har forpliktet seg til, den rødgrønne regjeringen er som sagt ikke den eneste regjeringen som har vært i Norge som har godtatt den internasjonale enighet der å ikke sende hjem personer som risikerer dødsstraff i hjemlandet. Jeg er helt enig i at folk burde forstå at det er best å holde seg unna kriminalitet, men du vet at det er mye som ligger bak det, sosiale ulikheter, bakgrunn osv., det er mye som spiller inn med andre ord så jeg tror du burde sette deg litt mer inn i andres situasjon før du går rundt og dømmer.

 

Det er altså akseptabelt at kriminelle galinger får herje fritt, mens lovlydige borgere av alle nasjonalitetet som befinner seg i Norge skal leve i frykt?

 

Hvem har sagt det?

Lenke til kommentar

Nei, jeg forstår det ikke, det er nok heller du som ikke forstår hva jeg mener. Vi har mer enn nok av kriminelle her i Norge om vi ikke skal importere dem fra utlandet også. Jeg ser gjerne at du begrunner hvorfor om du er uenig.

 

Det er likegyldig hva vi har forpliktet oss til, det er de sosialistene som har trumfet igjennom disse forpliktelsene, det er det som er viktig.

 

De som sier at vi ikke kan deportere kriminelle innvandrere. Kom ikke det ganske tydelig frem? Hvis du ikke vil deportere dem, men snarere ha dem vandrende fritt på gatene her i Norge så er det jo rimelig klart.

Lenke til kommentar
Det er likegyldig hva vi har forpliktet oss til, det er de sosialistene som har trumfet igjennom disse forpliktelsene, det er det som er viktig.

 

Hvem er "de sosialistene"?

Og selvsagt må man holde seg til hva man har forplikta seg til.

 

Prøver du å fortelle meg at du har problemer med å skille ut hvilke partier i Norge som er sosialistiske?

 

Det er ingen som har sagt at slike forpliktelser varer til evig tid, er det vel?

 

Red.: Du kan lese deg opp om emnet på linken under.

http://no.wikipedia.org/wiki/Sosialisme

Endret av Quayle
Lenke til kommentar
Nei, jeg forstår det ikke, det er nok heller du som ikke forstår hva jeg mener. Vi har mer enn nok av kriminelle her i Norge om vi ikke skal importere dem fra utlandet også. Jeg ser gjerne at du begrunner hvorfor om du er uenig.

 

Når har Norge importert kriminelle fra utlandet?

Det som er problemet er jo måten du framstiller det som om det er kun innvandrere som er kriminelle, du gjorde det senest i det jeg svarer på, og det skaper unødvendig kløfter og skiller, det burde du se.

 

Det er likegyldig hva vi har forpliktet oss til, det er de sosialistene som har trumfet igjennom disse forpliktelsene, det er det som er viktig.

 

Din gjentagende kritikk av sosialister vil ikke gjøre det mindre sant at Erna Solberg og Bondevik 2 regjeringen var også med på dette.

 

De som sier at vi ikke kan deportere kriminelle innvandrere. Kom ikke det ganske tydelig frem? Hvis du ikke vil deportere dem, men snarere ha dem vandrende fritt på gatene her i Norge så er det jo rimelig klart.

 

Nevn en som går fritt rundt i gatene, jeg kjenner ikke til det. Tvert om, Mullah Krekar f.eks. han sitter inne på Tøyen. Den rød-grønne regjeringen har kontroll på han, og følger med.

Lenke til kommentar
Når har Norge importert kriminelle fra utlandet?

Det som er problemet er jo måten du framstiller det som om det er kun innvandrere som er kriminelle, du gjorde det senest i det jeg svarer på, og det skaper unødvendig kløfter og skiller, det burde du se.

Hvor skal jeg begynne?

Sohaila Andrawes

Metkel N. Betew

Krekar

Ikmet Kodzadziku

De fleste medlemmene av A- og B-gjengen

 

Jeg tror jeg stopper der, du forstår nok poenget.

Nei, jeg fremstiller det ikke som at det er bare innvandrere som er kriminelle. Det er mulig at det er det du ønsker at jeg skal skrive, men stråmennene dine kan du legge igjen hjemme. Jeg påpeker ettertrykkelig at vi har mer enn nok kriminelle etniske nordmenn om vi ikke skal importere kriminelle fra utlandet også.

 

De som sier at vi ikke kan deportere kriminelle innvandrere. Kom ikke det ganske tydelig frem? Hvis du ikke vil deportere dem, men snarere ha dem vandrende fritt på gatene her i Norge så er det jo rimelig klart.

 

Nevn en som går fritt rundt i gatene, jeg kjenner ikke til det. Tvert om, Mullah Krekar f.eks. han sitter inne på Tøyen. Den rød-grønne regjeringen har kontroll på han, og følger med.

 

De fleste medlemmene av A- og B-gjengen. Det er ganske mange så jeg tror ikke jeg orker å nevne fler.

Lenke til kommentar
Norge har vel forplikta seg til ikke å utlevere (mistenkte) kriminelle om de risikerer dødsstraff, uverdige soningsforhold eller lignende. Dette er det såvidt jeg veit bred enighet om og har ingenting med "handlingslammede sosialister" å gjøre.

Er jo et paradoks at vi skal ta mer hensyn til noen kriminelle innvandrere en Norges egen sikkerhet, dette hadde ikke vært det samme hvis vi ikke sosialistene hadde bestemt i landet vårt. FrP har ville gjort noe med dette lenge, men så er også de det eneste partiet som tørr og kalde en spade for en spade!

 

EDIT: Kode

Endret av roberteh
Lenke til kommentar
Så lenge vi ikke vil ha dødsstraff her i Norge, synes jeg ihvertfall ikke vi bør kunne deportere folk til land der de risikrerer dødsstraff.

Men har du faktisk tenkt på at mange av de menneskene som risikerer dødstraff har faktisk fortjent det? Hvorfor beskytte mennesker som Mullah Krekar og andre forbrytere. Norge er en fristat og det må det bli slutt på!

Lenke til kommentar

Er jo litt merkelig (i enkelte tilfeller) at jo verre ting en person har gjort i sitt hjemland, jo større sjanse er det for at vedkommende får bo her.

Begynner å lure på om noen ser på Norges holdninger som en oppfordring til å begå alvorlig kriminalitet, fordi "belønningen" ofte er større enn straffen?

 

Kapre et fly, og du er nesten garantert oppholdstillatelse.

Et eksempel : Link

 

Det er ihvertfall veldig synd for de som blir offer for disse handligene.

Lenke til kommentar
Så lenge vi ikke vil ha dødsstraff her i Norge, synes jeg ihvertfall ikke vi bør kunne deportere folk til land der de risikrerer dødsstraff.

 

Så det er greit at kriminelle utskudd flytter hit for at vi har mildere straffer enn de har i hjemlandet? :thumbup:

 

Hvordan i all verden klarte du å komme fram til den konklusjonen?

Lenke til kommentar
Så lenge vi ikke vil ha dødsstraff her i Norge, synes jeg ihvertfall ikke vi bør kunne deportere folk til land der de risikrerer dødsstraff.

 

Så det er greit at kriminelle utskudd flytter hit for at vi har mildere straffer enn de har i hjemlandet? :thumbup:

 

Hvordan i all verden klarte du å komme fram til den konklusjonen?

 

Var det ikke akkurat det han sa? Vi kan/vil ikke sende dem tilbake siden de blir strengere straffet i hjemlandet enn her. Det var iallefall det jeg leste. Resultatet er jo at vi har kriminelle som flytter hit, nettopp for at forbrytelser lønner seg mer her enn i andre land. Er det virkelig så vanskelig å forstå?

Lenke til kommentar
Nei, det var ikke akkurat det han sa.

Har du noen kilder som bekrefter at utlendinger flytter til Norge fordi det er så kos å være skurk her? Eller er det noe som jeg burde skjønne av meg sjøl. :p

Var det ikke det han sa? Da får du jammen forklare forskjellen, for jeg ser den faktisk ikke.

 

Hvis du ikke har fått det med deg så har du faktisk ikke fått med deg så veldig mange av sakene som har blitt omtalt i media i det siste.

 

Gullselgere, butikk raid, ran og menneskehandel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...