Gå til innhold

Tråden for oss som liker innvandrere og asylsøkere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Javel, kan ikke se noget negativt med det? Er det ikke bra at noen prøver og opprettholde det Norske verdiene slik de engag hvar?

Så du ser ikke noe galt med at Frp diskriminerer folk med annen seksualitet?

Dette er off-topic, men nei, jeg ser ikke noget galt med det. Disse menneskene har selv valgt å være annerledes en majoriteten og da kan de heller ikke regne med å ha de samme rettighetene. Selvom de har det i Norge.

Lenke til kommentar
Javel, kan ikke se noget negativt med det? Er det ikke bra at noen prøver og opprettholde det Norske verdiene slik de engag hvar?

Så du ser ikke noe galt med at Frp diskriminerer folk med annen seksualitet?

Dette er off-topic, men nei, jeg ser ikke noget galt med det. Disse menneskene har selv valgt å være annerledes en majoriteten og da kan de heller ikke regne med å ha de samme rettighetene. Selvom de har det i Norge.

 

Valgt? Seksualitet er ikke en ting man velger, jeg velger ikke å tenne på samme kjønn. Det er medfødt. De kan ikke regne med å ha samme rettigheter? Fysøren!

Lenke til kommentar
Er det ikke bra at noen prøver og opprettholde det Norske verdiene slik de engag hvar?

 

Norske verdier? Lol. Dette er verdier fra Midtøsten.

 

Det finnes gode og dårlige verdier. De gode bør vi ta vare på. De dårlige - som diskriminering av homofile - bør vi kaste.

 

Disse menneskene har selv valgt å være annerledes en majoriteten

 

Som troll skiller du deg fra majoriteten av forumbrukerne, og du kan dermed ikke regne med samme rettigheter.

Endret av isbit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...