Gå til innhold

Kjøpe Aoc Eller Wow?


Anbefalte innlegg

Synnst ikkje at du burde begynne med aoc eller wow eg, hold deg til singleplayer spill og eventuelt delvis sp/mp spill. MMO's er farlige greier som kan ødelegge deg o.o

 

Det er der AoC scorer høyt hos meg. Det er ikke like hardcore som WoW.

 

Har en level 62 Dark Templar, og holder på med en Bear Shaman nå for tiden. For det meste har jeg gjort quester solo(fått hjelp av en kompis til gruppe quester for å bli fort ferdig(er ikke mange spillere på om natten)).

 

Det er bugs i AoC, men akkurat NÅ er det vedlikehold og patchday :) Så får se hva de har fiksa om 4,5 timer om alt går etter planen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er noe å se på:

 

 

 

Okei, for de som klager på at det er urettferdig osv, så fatt at jeg ikke tar disse spillene så alvorlig, og kanskje kødder litt med det..... Min mening.... Jeg har sagt at jeg ville kjøpt AoC, og da har jeg sagt det... Så da kan jeg jo legge inn noe som er litt gøy.....

Lenke til kommentar

Da har jeg spilt et annet WoW enn deg iallefall. Det er ikke mye trykk og vent i arena PvP og battlegrounds, og jeg klarer ikke å se den enorme forskjellen mellom AoC og WoW combat. Forskjellen er at som melee klasse må du trykke for hvert slag, omtrent som en hunter i WoW som bruker steadyshot i mellom autoshots. Caster i AoC er enda kjedeligere enn i WoW imo, så overall vil jeg si at combaten er ca likt paced i de to spillene.

Lenke til kommentar

Ble veldig skuffa av AOC. Fin grafikk, men at alt er instanced (vet, skal egentlig ikke klage på DET men allikevel ødelegger det endel for meg), at det mangler et travel system og masse annet trakk ned mye.

 

Wow spiller jeg ikke lenger, men noen av de kjekkeste spilltimene jeg har hatt i spill noensinne er i det spillet sammen med venner.

Lenke til kommentar
Ble veldig skuffa av AOC. Fin grafikk, men at alt er instanced (vet, skal egentlig ikke klage på DET men allikevel ødelegger det endel for meg), at det mangler et travel system og masse annet trakk ned mye.

 

Wow spiller jeg ikke lenger, men noen av de kjekkeste spilltimene jeg har hatt i spill noensinne er i det spillet sammen med venner.

 

Drittlei wow etter å ha spilt det i 4 år, men AoC suger så jævlig. Har du ikke prøvd wow så er det liten tvil om hva du burde spille....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...