Gå til innhold

Kjøpe Aoc Eller Wow?


Anbefalte innlegg

ShampooMacTravish:

 

Nå overdrev jeg i store grader da.... Men det er mye mer labbing i WoW enn AoC... Synes jeg iallfall....

 

Og kampsystemet er nokså automatisert.....

 

Nå er jeg ikke fan av noen av spillene, men mener at de er nokså like, men at AoC er bare mer oppgradert på alle felt enn WoW....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg sier bare : IKKE KJØP CONAN FØR DU VET AT DET FLYTER PERFEKT PÅ LOW!!!

grafikken på low er faktisk god på conan (kanskje for god?)

pc en min greier enkelt minimumskravene og drar Call of duty 4 med alt på high. når det kommer til Conan er alt på Low, og er jeg heldig drar jeg spillet i gjennomsnitt på 20 fps. rimelig dårlig kan man si, men det hender at jeg kommer til noen steder hvor fps en kommer opp i 70, WOW !! men med 20 i fps så legger det sånn litt hele tiden. ekstremt irriterendes..

 

altså, sjekk at datan din i det minste klarer å dra low med flyt uten lagg før du kjøper spillet (om du klarer å finne det ut før du starter spillet og sjekker da)

Endret av Jens viking
Lenke til kommentar
Ja, om det står mellom WoW og Age of Conan er valget lett: Age of Conan.

 

Mye bugs fortsatt dessverre, og crafting systemet er stort sett ubrukelig.

 

Men husk: etter å ha prøvd combatsystemet i AoC, så er det vanskelig å spille med "klikk -> vent -> klikk" alà WoW...

 

Offtopic; Wartom, MSN NU!.

Lenke til kommentar

Kjøp AoC, og hbis du har en god pc, drar du det på high med 40+ fps uten problemer(som jeg gjør). Alternativt kan du spille begge. Jeg spiltee wow, sluttet, begynte med AoC, men tror kanskje jeg skal begynne med begge, føler at WoW(når WotLK kommer) kommer til å få mye nytt, fint endgame raiding content. tror AoC har en liten vei å gå på end game content, men nå har jo jeg 2 lvl 70 så blir ikke mye lvl'ing, lvl'ing er mye gøyere i AoC :D

Endret av Hans-O
Lenke til kommentar
Det er flere bra MMORPG'er enn kun WoW og AoC. Selv likte jeg WoW en stund før jeg gikk lei den evige grindingen, og AoC varte i to dager før jeg slettet hele dritten. Greit det ser vakkert ut, men spillbarheten var svært dårlig. Selv venter jeg på Warhammer Online.

 

 

men hvilket mmorpg anbefaller du?? SOM ER GRATIS!! mens jeg venter på penger til AoC

Lenke til kommentar

World of Warcraft eller Age of Conan ... Du stiller egentlig et veldig godt spørsmål. WoW er et 3 år gammelt spill som snart får sin andre utbyggingspakke, er tweaket og balansert opp og ned i mente(om det er bra eller dårlig kan diskuteres), og har masse content og oppholde spilleren med. Mens AoC er et helt nytt, teknologisk overlegent spill som har masse barnesykdommer å hamle opp med og en helt ren tallerken å utfolde seg på.

 

AoC er nok et mer avansert spill en hva WoW er, på alle felter. Men spillet er tuftet på samme lesten som WoW så på mange felter er også spillene ganske like. Jeg personlig ble til stadighet påminnet Anarchy Online mens jeg spillte AoC.

 

Hvilket spill du skal velge? Vel, det kommer nok litt ann på hva du liker og hvor avansert du vil ha det. Så du får teste begge to og komme frem til en konklusjon på egen hånd, eneste jeg kan hjelpe deg med er å dele min erfaring. Jeg spiller ikke AoC lengre, jeg ble litt småskuffa over spillet da jeg hadde skyhøye forventninger og jeg gikk veldig fort lei av spillet. Så nå er kontoen kansellert og jeg har gått tilbake til ... nei ikke WoW ... Anarchy Online...som forøvrig er gratis å laste ned og gratis og spille ...

Endret av NeoTech
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...