Gå til innhold

Kjøpe Aoc Eller Wow?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynner så smått å lengte tilbake til WoW, selv om det er et ganske repeterende spill. Grafikk bryr jeg meg ikke så mye om, men de kunne med fordel oppgradert grafikken litt. Antar det er en helsikens jobb da.

 

AoC falt ikke i min smak, abb er oppsagt og spillet avinstallert. That's it...

Lenke til kommentar
Ble tamt skuffet når jeg så at guildies kunne drepe hverandre på samme nivå som en random fyr du ser i skogen. Om du kommer over en guildie i trøbbel får du ikke gjort mye for å hjelpe han siden omtrent alt i spillet er AoE. Jeg så for meg skikkelig guild mot guild feeling for første gang i et MMO spill, og om en raider quittet en guild etter å ha fått masse gear for å joine en guild med høyere raid progression ble det KoS og ganking så det holdt!

 

Det å bygge guildby var en trist affære siden alle var der og de som begynte å kjede seg synes det var morro å AoE'e alle de andre.

 

Lite gjennomtenkt fra Funcom sin side synes nå jeg.

Du er ganske hjernedød hvis du ikke klarer å invitere din guildmate som er i trøbbel, samt du er medlem av en ganske håpløs guild hvis halvparten av folket dreper hverandre når man lager byer.

Lenke til kommentar
Ble tamt skuffet når jeg så at guildies kunne drepe hverandre på samme nivå som en random fyr du ser i skogen. Om du kommer over en guildie i trøbbel får du ikke gjort mye for å hjelpe han siden omtrent alt i spillet er AoE. Jeg så for meg skikkelig guild mot guild feeling for første gang i et MMO spill, og om en raider quittet en guild etter å ha fått masse gear for å joine en guild med høyere raid progression ble det KoS og ganking så det holdt!

 

Det å bygge guildby var en trist affære siden alle var der og de som begynte å kjede seg synes det var morro å AoE'e alle de andre.

 

Lite gjennomtenkt fra Funcom sin side synes nå jeg.

Du er ganske hjernedød hvis du ikke klarer å invitere din guildmate som er i trøbbel, samt du er medlem av en ganske håpløs guild hvis halvparten av folket dreper hverandre når man lager byer.

 

Må være en sånn guild alle under 14 kan joine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...