Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

http://gaming.hexus.net/content/item.php?item=14297

 

In Turn 10's latest pitpass report (#98), Forza Motorsport's community manager, Che Chou, seems to have let his excitement for Forza Motorsport 3 bubble over.

 

With E3 2008 set to kick off next week, Che reminisces on the debut CGI trailer for Forza Motorsport 2 back at E3 2006. With his 100th pitpass report around the corner, and fans begging for details on Forza Motorsport 3, Che teases:

 

"There's stuff being worked on here at Turn 10 that I simply can't talk about right now, but the progress we've made in the last six months has been absolutely incredible. The fact that we're working on our second game for Xbox 360 means our software architects have figured out ways to push the 360 in ways I didn't think were possible in terms of both visuals and performance."

 

"You'll pardon me if I sound a little excited, because, frankly, I'm frickin' psyched," he adds.

 

Now, it could be that Turn 10 is working on a new Space Invaders title, but we're fairly confident that Che is referring to Forza Motorsport 3.

 

Up until now, Che has refused to comment on rumour and speculation in pitpass reports, and Forza 3 has rarely been mentioned. Could this brief mention be an indication of Turn 10's plans to launch a debut CGI trailer of Forza 3 at E3 2008? Who knows, but we certainly hope so.

 

It should be noted that various HEXUS.community members and myself are big fans of Forza, and any smidgen of news tends to get us...well, frickin' psyched.

Høres lovende ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva faen?

 

"A large part of why I'm gunshy about hyping anything right now is because we're technically submerging PR-wise, and knee-deep in production on our next project. Yeah, I throw hints out there and get excited about our progress but at the end of the day, I can't say much. But if you like monster trucks and helicopters, you're going to love it."

Link

Lenke til kommentar
Altså etter dem har blitt ferdig med de 100 banene, har det gått 100 år. ;)

 

eller lar 400 folk gjøre jobben så tar det 3mnd. :p

 

Forza 2 er det beste bilspillet jeg har spilt. har ikke likt et bilspill så godt siden gran turismo 3 og interstate 76.

 

om de ødelegger dette spillet i treern (gt3->gt4->gt5p scenario) gjør det meg ikke så mye da jeg har tiiimesvis med moro igjen i forza 2

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Forza 2 er det beste bilspillet jeg har spilt. har ikke likt et bilspill så godt siden gran turismo 3 og interstate 76.

 

om de ødelegger dette spillet i treern (gt3->gt4->gt5p scenario) gjør det meg ikke så mye da jeg har tiiimesvis med moro igjen i forza 2

 

Enig her altså.. Spiller for tiden Midnight Club LA og Saints Row 2, men så jeg er lei av de/rundet de, så er det tilbake til Forza 2 (og Flatout UC også faktisk). De kunne gitt ut Forza 2 på nytt, med akkurat de samme bilene + noen ekstra, men med banene til for eksempel PGR3.. Da hadde det blitt en kjempebra 3'er. Sier litt om 2'eren!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
Hva faen?

 

"A large part of why I'm gunshy about hyping anything right now is because we're technically submerging PR-wise, and knee-deep in production on our next project. Yeah, I throw hints out there and get excited about our progress but at the end of the day, I can't say much. But if you like monster trucks and helicopters, you're going to love it."

Link

 

mulig jeg har oversett noe, men står det noe sted at det er nye forza det er snakk om her? snakker jo bare om deres "neste prosjekt" jeg har ikke fulgt med i det hele tatt i forza 3 ryktene, men er forza 3 i det hele tatt bekreftet?

Lenke til kommentar

For at Forza skal kunne konkurrere med Gran Turismo må de klare å lage ordentlige replays. De som er i Forza 2 ser elendige ut. Mye av det som har gjort GT så populært er at reprisene ser nesten ekte ut pga de ekstremt bra kameraføringene og vinklene de bruker.

Endret av MagnarP
Lenke til kommentar
Det med replays har jeg ALDRI tenkt på en gang. :p Mulig det kan ha en innvirkning på populariteten til GT, men tror mesteparten ligger i at serien er gammel og alltid har vært veldig populær i tillegg til at spilla alltid har vært knallgode.

 

Er ikke få som gikk å kjøpte PS2 og GT3 etter at jeg viste repriser. Alle sa bare "det ser jo helt ekte ut". Legg også merke til at Polyphony nesten uten unntak bare bruker reprise footage i markedsføringen sin.

Lenke til kommentar

Hmm.. Så hvis vi oppsummerer:

 

- Ørlittegranne bedre grafikk (syntes forsåvidt den er god i 2'eren).

- Drifting & drag racing.

- Ikke BARE løp på ekte baner (gjerne løyper i byer også).

- Nye biler (flere klassiske biler).

- Og ok, kanskje en ny replay-del.

 

Faktisk så er ikke disse tingene mye å forlange i en oppfølger i forhold til mange andre spill! :)

Endret av »frodo
Lenke til kommentar

Ikke for å pisse på noen PS3 folk, men sett bort fra grafikken så har aldri Gran Turismo vært det ultimate bilspillet. Forza 1 var bedre den gang, Forza 2 er bedre nå. Jeg HÅPER Forza 3 kommer med "inni bilen" mulighet, for det er sånn jeg foretrekker å kjøre bilspill, det er eneste minuset med Forza.

 

Fantastisk spill som har gitt mange timer med glede, ser virkelig frem til nr. 3 neste år. Det er ikke snakk om dersom, atte, hvis, jeg er 250% sikker på at det er under utvikling, jeg har lest en del utviklere sine uttalelser oppigjennom, og jeg vet hvordan man leser mellom linjene :)

Endret av biXen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...