Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tsukuba er også kul ja. Glemmer den helt, kort, men veldig underholdende bane, og å få til den siste svingen skikkelig bra er gøy.

 

Savner også litt røyk ja, men savner kanskje enda mer skikkelige støvskyer når man raser over sand og lignende. Merker det jo ikke så mye ved normal racing da, så sikkert derfor de droppa det. Regner med det hadde stjålet en del kraft fra maskinen sånn at resten av grafikken hadde blitt skadelidende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte Maple Valley jeg og! Nydelig bane som går både opp og ned, under og over broer - samtidig som den er veldig rask! Har også litt sansen for Road Atlanta. :)

Skrevet

Tsukuba er elsk å kjøre mange runder på fordi man kjører hele tiden mot klokka og prøver å presse tiden noen hundredeler ned hele tiden. Andre baner kan være så lange og drøye og du føler at du kjører rundt et helt land før du kommer i mål, selv om den bare tar f. eks 1 og et halvt minutt, og da bryr du deg ikke så mye om rundetiden. Tsukuba er rundetidbanen min ihvertfall.

Skrevet

Liker Sunset Peninsula og Maple Valley. Liker også en av Le Mans-banene, husker ikke hvilken. Muligens Old Le Mans eller no. Jeg liker ikke Suzuka, syns den er kjedelig, faktisk.

Skrevet

Trenger endel hjelp når det gjelder tuning kan man si :p. Hva er det jeg må stille på får at bilen skal oppføre seg sånn og sånn liksom? Feks, jeg har en nissan 370z som glir alt får mye rundt på veien. Hvordan kan jeg få den til og få bedre grep så jeg får mer kontroll hvilken retning bilen skal i?

Skrevet

Hva er egentlig grunnen til at clutchen på kontrollen er over bremsen istedet for gassen? Det gir jo ikke noe mening at du skal måtte slippe bremsen for å clutche. Burde jo heller vært over gassen.

 

/rant

Skrevet
Hva er egentlig grunnen til at clutchen på kontrollen er over bremsen istedet for gassen? Det gir jo ikke noe mening at du skal måtte slippe bremsen for å clutche. Burde jo heller vært over gassen.

 

/rant

 

Langefinger'n på bremsen, pekefinger'n på clutchen :D

Gjest Slettet+212343
Skrevet

etter 3-4 dager pause fra forza 3, hadde jeg og 3 kompiser en liten økt på 5-6 løp på live i dag. fy flate så kult det er med F klasse løp, særlig når det er jevnt! F klasse på camino reverse pg catalunya school banen var rett og slett kjempemorsomt! transam, rabbit, fiat 131 og porsche 914 i jevne løp med bare en kollisjon:) I love it!

Skrevet (endret)
etter 3-4 dager pause fra forza 3, hadde jeg og 3 kompiser en liten økt på 5-6 løp på live i dag. fy flate så kult det er med F klasse løp, særlig når det er jevnt! F klasse på camino reverse pg catalunya school banen var rett og slett kjempemorsomt! transam, rabbit, fiat 131 og porsche 914 i jevne løp med bare en kollisjon:) I love it!

 

Høres artig ut! Jeg mener også de litt lavere klassene er gøyest! Jeg foretrekker D og E. Muligens C, har ikke kjørt det så mye..

 

Er kommet til Level 35 nå på Career, og er ferdig med A-klasse Championshipene.. R3 så forferdelig mye vanskeligere ut - Prøvde med en Holden V8 Supercar, men den var grusom! Til slutt fant jeg en Ferrari på Auction House til 50000cr i buyout. Denne var jo helt fantastisk!! Kupp!

Endret av FrodeA
Skrevet

Jeg greide 100k drift achievement på fujimi i går med bmw m3 e30 med litt motoroppgraderinger. Runda før hadde jeg ca. 100-200 hester mer og da gikk det bare rundt og rundt, fikk 94k. :p

Men nå var den mye mer kontrollert og jeg fikk 110k!

Skrevet

God mulig det er lettere med mindre effekt på bilen, men alt i alt så går det like fint å drifte med mye effekt. Går man rundt, så er det fordi man gjør det feil. Supra MK3'n jeg drifter med, har ca 800hk, med riktig teknikk så går det ypperlig. Er det å få til å kontra-svinge nok, og i riktig tidspunkt, med riktig mengde gass. Ut av svingen mot slutten av svingen klarer jeg enkelt å ha full gass, som gjør for meg at bilen legger seg bredere. :)

Skrevet

Jeg liker ihvertfall å ha litt mindre effekt. Vet ikke helt hvor mye jeg har i bmw'en, men det føles litt mer ekte ut. Når man bare trykker inn gassen og automatisk spinner intenst bortover asfalten på en rettstrekning i 150 km/t blir litt for voldsomt for meg, selvom det er gøy!

Skrevet

Ja apropos det rattet, hvordan er det sammenlignet med Logitech Momo? Jeg har Momo rattet fra før, og har gode erfaringer med det, men det funker jo ikke med Xbox. Jeg har ikke råd til Fanatec heller, så vil gjerne høre hva dere syns om MS sitt. (pros and cons osv) :)

Skrevet (endret)

Jeg har kun negative erfaringer med Microsoft sitt ratt. Har 2stk på samvittigheten. Og har ikke brukt de så hardt akkurat, er godt voksen, og tar vare på tingene mine. Den analoge rettningsviseren eller hva jeg skal kalle det, ble ubrukbar på begge. På det ene rattet etter 5mnd. og det andre rattet etter litt over 1år ca.

 

Girhendelen ble også ødelagt på det siste jeg hadde. Det kjennes helt normalt ut meg det virker ikke ingame. Ble litt tamt med å kun få til å gire ned hele tiden, savnet å gire opp :p

Endret av untouch4ble
Skrevet (endret)

Har ingen negative erfaringer med microsoft rattet selv. Brukte det gjeonnom hele forza2 og til forza 3 nå, ingenting som er galt med det. Sammenligna med momo og G25 er at det føles ganske billig, plastikkfølelse og stygg farge :p Men det er helt greit til å kjøre med, synd bare det ikke er 900grader og clutch pedaler.

Endret av Iceman22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...