Gå til innhold

Fringe - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Dårlig parykk det Olivia hadde på seg ja. Men vi fikk hvertfall sett hun i bh.

 

Bra episode, og gleder meg svært til neste fredag. Men hvordan kunne Charlie være i live? Mener å huske han fra den andre dimensjonen drepte han fra vår dimensjon, og Olivia skjøt han fra den andre dimensjonen? Uansett, morsomt å se folk i andre roller. :)

 

Nei det var jo bare en shape shifter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Likte dennne avslutninga, mulighetene for neste sesong er mange.

Bell var skikkelig badass, for å være en forsker.Synd at han ikke skal være med lenger.Han har vært en interresant karakter og hans dialog i episoden med walter var opplysende.

For håpe at alternate Olivia blir en stund i vårt univers og spionerer.

Lenke til kommentar

Hvordan vet vi at Bell ikke vil være med lenger?

 

 

Han fra vår side (Bell 1) er død, og han fra den andre siden (Bell 2) døde i en bilulykke for mange år siden, så det ser jo tvilsomt ut. Men for det første har vi null bevis for at Bell 2 er død. Alt vi vet er at Bell 1 sa det, og kan han stoles på? For det andre vet vi ikke om Bell 1 er død. Han innrømte å ha skapt shapeshifters, så hvordan vet vi at den Bell som ble drept ikke er en av dem? Og for den saks skyld, hvordan vet vi at han ikke er Bell 2? Bell 1 har vært i begge universene veldig mange ganger i årevis, så hvilken side er han på? Hjalp han Walther og Peter, eller falske Olivia?

 

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Hvordan vet vi at Bell ikke vil være med lenger?

 

 

Han fra vår side (Bell 1) er død, og han fra den andre siden (Bell 2) døde i en bilulykke for mange år siden, så det ser jo tvilsomt ut. Men for det første har vi null bevis for at Bell 2 er død. Alt vi vet er at Bell 1 sa det, og kan han stoles på? For det andre vet vi ikke om Bell 1 er død. Han innrømte å ha skapt shapeshifters, så hvordan vet vi at den Bell som ble drept ikke er en av dem? Og for den saks skyld, hvordan vet vi at han ikke er Bell 2? Bell 1 har vært i begge universene veldig mange ganger i årevis, så hvilken side er han på? Hjalp han Walther og Peter, eller falske Olivia?

 

 

 

 

Leonard nimroy har avsluttet sin skuepiller karriere.Denne fringe episoden er hans siste som skuespiller. Det var det jeg tenkte på når jeg skrev at vi ikke ser Leonard nimroy mer.At de finner en annen til å spille William Bell er vel mulig, men uansett om de finner noen til den rollen, så håper jeg William Bell karakteren er ferdig i Fringe.

http://www.accesshollywood.com/access-week-in-geek-may-21-2010-smallville-gets-ready-for-its-end_article_32675

 

Lenke til kommentar

Hvordan vet vi at Bell ikke vil være med lenger?

 

 

Han fra vår side (Bell 1) er død, og han fra den andre siden (Bell 2) døde i en bilulykke for mange år siden, så det ser jo tvilsomt ut. Men for det første har vi null bevis for at Bell 2 er død. Alt vi vet er at Bell 1 sa det, og kan han stoles på? For det andre vet vi ikke om Bell 1 er død. Han innrømte å ha skapt shapeshifters, så hvordan vet vi at den Bell som ble drept ikke er en av dem? Og for den saks skyld, hvordan vet vi at han ikke er Bell 2? Bell 1 har vært i begge universene veldig mange ganger i årevis, så hvilken side er han på? Hjalp han Walther og Peter, eller falske Olivia?

 

 

 

 

Leonard nimroy har avsluttet sin skuepiller karriere.Denne fringe episoden er hans siste som skuespiller. Det var det jeg tenkte på når jeg skrev at vi ikke ser Leonard nimroy mer.At de finner en annen til å spille William Bell er vel mulig, men uansett om de finner noen til den rollen, så håper jeg William Bell karakteren er ferdig i Fringe.

http://www.accesshol...d_article_32675

 

 

 

Han har sluttet som skuespiller? Det var nytt for meg. Men en uskreven regel er at ingen skuespillere slutter for godt. Betaler de nok kommer han tilbake. Men det er vel neppe sannsynlig i en tv-serie med stramt budsjett allerede.

 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...