Gå til innhold

Fringe - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fauxlivia skyr virkelig ingen midler for å få det som hun vil. Skyter den døve personen og forfører Peter. Peter mistenker noe er galt, så det er vel bare et tidsspørsmål før han finner det ut. Noe av det mest uventede (og urovekkende) var at Walter fikk kontroll over Massive Dynamic. Håper bare forfatterne har en plan med dette, og ikke bare nevner det, og så hører vi ikke noe mer om det igjen.

Lenke til kommentar

Jeg vil ha trekant med Astrid og Olivia.

Beste episoden så langt i sesongen.

 

Men hvor blir det av observatørene som forrige sesong gjorde så viktige. Jeg føler at de slapp ballen litt når det gjelder dem. Hvor kom de fra, hvordan eksisterer de, hvordan fungerer kreftene deres, hvordan kan de hjelpe. De er bare borte nå. Er det ingen observatører i det alternative universet? Dette hadde vært spennende.

Lenke til kommentar

Walter selvmedisinert på LSD, som om han trenger det i utgangspunktet :whistle:

Må være det mest bisarre ledermøtet i MD hittil. Lurer på om Peter tulla med fauxlivia om at hun var så annerldes siden de kom tilbake, eller om han faktisk mistenker noe er galt?

Ville vært rart om han konfornterte Fauxlivia på den måten, om han mistenkte noe. Jeg får vel bare smøre meg med tolmodighet.

Lenke til kommentar

Tror nok ikke han mistenker noe, enda i allefall. Han shapeshiftern har i et par episoder nå fått henne til å tvile mer å mer på seg selv, så konfrontasjonen var nok mer for å fortsette å pushe på fauxlivia om at det er ikke så lett å lure alle. Samtidig som at det viste at Peter fikk i samme fella som han snakket om at kona til senatoren gjorde, at han finner på unnskyldninger for hvorfor hun virker annerledes

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...