Gå til innhold

Fringe - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns at Olivia stadig blir en dårligere og dårligere skuespiller.

Det ser bare teit ut når hun griner og kysser, fordi hun overdramatiserer.

Hun er oftest søt, men noen ganger bare sprekker alt.

 

Synest hun spiller veldig bra i sine to roller eg. Veldig fornøyd så langt.

 

Men helt klart, hun havner fullstendig i skyggen til den godeste doktoren.

Lenke til kommentar

Husker det ble mye diskusjon rundt akkurat den episoden, og alt står tidligere i tråden om du hadde giddet søke. Men for å ta det kort skulle den episoden ha blitt sendt i sesong 1, men av en eller annen grunn ble den sendt i sesong 2. Men når det er sagt:

 

 

To stk Charlie ble drept. Den ene var fra vår verden. Vi trodde den andre var fra den andre dimensjonen, men det var en shapeshifter. Charlie fra den andre dimensjonen er i live.

 

 

Btw litt morsom trivia angående Charlie. Charlie fra den andre verden har et arr på det ene kinnet. Han som spiller Charlie har en av hovedrollene i Oz, der han påfører seg selv et stort arr på det ene kinnet. Sikkert ikke noe sammenheng, men litt morsomt å vite halv seks om morgenen. :p

Lenke til kommentar

Hmm, så nettopp på S02E11 og der var plutselig Charlie Francis, ble ikke han drept tidligere i sesongen den shapeshifteren?

 

Charlie ble drept av shapeshifteren, shapeshifteren ble drept av Olivia. Så viste Fox en tidligere uvist episode fra sesong 1. Derfor han var i live, hvorfor de gjorde dette vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Spørsmål om sesong 2:

 

 

Episode 21 er når Peter nettopp har stukket av og er ute i ei lita bygd og hjelper ei politidame å etterforske et mord.

 

Episode 22 starter med at Olivia og Walter nettopp har dukket opp i den andre dimensjonen...

 

Kan dette stemme? Jeg kan ikke huske å ha sett noe om hvordan de kom seg dit. Har jeg glemt en episode, eller er det ment å være slik?

 

 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...