Gå til innhold

Fringe - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hehe. :p Det har vært mistanke før, men jeg har aldri tenkt over det skikkelig. Men det burde jo være åpenbart for et par episoder siden, da vi fikk vite at Peter (fra dette universet) var død, og at han lagde portalen pga. han personlig var nødt til å gjøre det.

 

Jeg lurer imidlertid på hva det var som gjorde at Peter døde da han var ung.

Lenke til kommentar
Hehe. :p Det har vært mistanke før, men jeg har aldri tenkt over det skikkelig. Men det burde jo være åpenbart for et par episoder siden, da vi fikk vite at Peter (fra dette universet) var død, og at han lagde portalen pga. han personlig var nødt til å gjøre det.

I siste ep av sesong 1 skjønte vi han var død, da vi fikk se graven hans. Alle trodde på den tiden av han var en klone som Walter hadde laget. Men da ses 2 kom skjønte man fort hvordan det egentlig hang sammen.

 

Jeg lurer imidlertid på hva det var som gjorde at Peter døde da han var ung.

Tror de sa en stund siden at han døde av en ukjent sykdom, tipper ikke det er nøya akkurat hva

 

 

Walter i den andre dimensjonen er sikkert meget pissed. Sikkert han som står bak mye av det som skjer

 

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

I følge kommentarer på nettet, er dette faktisk episode 21 i første sesong, og er en hittil usendt episode. Den stemmer derfor ikke med plottet fra sesong 2. Det er derfor Charlie er med i den. Fringe fortsetter egentlig på fredag (eller blir sendt i USA på torsdag kveld).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"And here’s another mystery: is it an unaired episode from Season One, or is it from an alternate universe?" Fra IMDB

 

Denne tanken streifet meg også, er dette en annet univers? merkelig å sende en episode fra sesong 1 midt i sesong 2 som blir kalt s02e11 av tv guider. Klarer å få meg til å tenke på serien i alle fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...