Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Vi kan godt møtes ved Rotvoll stasjon (togstasjon). (Busstoppet heter også Rotvoll.) Det er rett ved Schmettows vinkjeller. (Sto om den i Adressa i går.)

 

Jeg er litt usikker på hvor langt vi kan komme mot Sponhuset. Kanskje det holder med Schmettows alle mm., Rotvoll, Leangen gård og litt Ladestien. Tror Sponhuset kanskje blir litt langt unna?

Det er ikke Sponhusets vafler, men det er kafé på Lade arena også, eller kanskje på Tordenskjold kro, Ringve, hvis den er åpen?

går vi langs stien er det 3 km til Sponhuset. Tilsvarende til Ringve om vi skjærer opp Fagerheimskogen,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det er da bare kort stykke. Gikk dit sist søndag, og mange ganger før. Tar ikke lang tid. Det er finere der enn Lade Arena, så kan vi jo gå opp til Ringve gård derfra - eller eventuelt vi tar veien fra Schmettow forbi Leangen gård og bort til Ringve kro - men det kan vi jo diskutere under veis.

Lenke til kommentar

Buss 6. Gå av på rotvoll og gå ned alleen. Alternativt buss 3 el 4 til siste stopp og gå derfra. Lengre å gå fra buss 3 og 4 da de stanser ved Lade arena. Jeg går forbi der på vei ut så gi gjerne lyd om du går for det alternativet. Mulig toget også går heimdal -steinkjer med stopp på rotvoll

Lenke til kommentar

 

Så fine kontraster i bildene dine Linepuls :)

 

Jeg blir med i morgen. Oppmøte kl 12?

Lørdag !!!

 

kun 50 shades of gråbrunt langs ladestien nå så håper på eksepsjonelle lysforhold.

Møtes 12 ved Rotvoll stasjon (togstoppen over statoil)?

 

Når skulle vi møte i morgen?

Ja, klokken 12 "som vanlig"....

Lenke til kommentar

Takk for turen i går. I tråd med det vi snakket om nede ved Sponhuset vedrørende turer utenfor det absolutte nærområdet, så har jeg tatt meg friheten å rette en forespørsel til fotogrupper i Meråker, Levanger/Verdal, Inderøy og Fosen og spurt om anbefalinger på fotovandringer i deres nærområde. Jeg poster svar her i denne tråden og tar det for gitt at de/den som eventuelt tipser om noe inviteres med.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Foreløpig oppdatering:

 

Meråker Kameraklubb reklamerer med både "gamle steder" og flotte naturperler. Er bedt om å ta kontakt om vi velger å ta turen dit engang. Har videre fått et navn der til en kar som visstnok kjenner områdets "fotoskatter". Har sendt han forespørsel om forslag på både natur og forfall/forlatt bygningsmasse/industri.

 

 

Fosen kameraklubb: Lagt meg til som medlem, har fått 2 konkrete anbefalinger, "Austrått på Ørland blant annet; både lunden, borgen og kanonen f.eks. På Uthaug har man Kjeungskjær fyr, og lyset er fantastisk ut mot havet.

Lenke til kommentar

Fra Innherred fotoklubb får jeg denne tilbakemeld:

Det hadde jo vært kjekt om vi kunne møttes en lørdag da, til felles fotovandring. Med påfølgende treff med kåring av beste bilde for dagen. Skal jeg anbefale steder, så er trehusbebyggelsen, sundet + områdene ved Staup å foretrekke i Levanger. I Verdal har vi jo Stiklestad og Rinnleiret som fine steder. Hvis vi skal få til noe felles, kan vi kanskje velge første lørdag i juni. men det bør jeg diskutere med styret først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...