Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg blir gjerne med dere for første gang. Har ikke passet før men i morgen gjør det det.

Traff dere tilfeldigvis i sentrum på desemberturen for de som husker det.

Jeg kjører fra Stjørdal, så kjøring via byen skal gå bra. Hvis ikke trenger jeg nærmere info om hvor oppmøtestedet er.

Som nybegynner i dette: Forstår det slik at det blir å gå en runde/tur? Tar en seg tid til å sette opp stativ, eller kan det like gjerne bli igjen hjemme? Andre insidertips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg blir gjerne med dere for første gang. Har ikke passet før men i morgen gjør det det.

Traff dere tilfeldigvis i sentrum på desemberturen for de som husker det.

Jeg kjører fra Stjørdal, så kjøring via byen skal gå bra. Hvis ikke trenger jeg nærmere info om hvor oppmøtestedet er.

Som nybegynner i dette: Forstår det slik at det blir å gå en runde/tur? Tar en seg tid til å sette opp stativ, eller kan det like gjerne bli igjen hjemme? Andre insidertips?

 

 

Jeg blir med i morgen! Leirfossen høres bra ut. Hvor er det evt. mulig å få skyss fra???

 

Velkommen skal du være Trig8! Vi pleier å ta en fotovandring "passende lenge", avhengig av vær og slikt, og avslutter med kafébesøk.

Utstyr tar du med etter hvor mye du vil bære underveis. Vi har vanligvis ikke med så mye utstyr som stativ etc. på vanlige fototreff, men vi bruker oftest tid nok til å ta bilder med stativ hvis det er ønskelig.

 

Apropos kafé. Hvor er det mulig å få en kaffe og matbit etterpå?

Endret av Linepusle
Lenke til kommentar

Det var synd Christa, men håper du får en fin dag selv.

 

Velkommen Trig8! Hyggelig om du blir med. Har tenkt litt og tror at om du kjør fra Stjørdal blir det nok best om du unngår byen og kjør direkte til Leirfossen (mye lettere for deg). Hvis du ønsker kan jeg finne det på et part og poste her i tråden. Bare å si fra.

 

Hvis krøllx, Linepusle og jeg ikke får skyss av noen som kommer fra byen kan vi ta buss nr. 3 til holdplass Nedre Leirfoss (det er vel rett sted?). Det går en fra Prinsen Kinosenter kl. 11:41 som er framme kl. 11:53 eller dere kan finne en holdplass som passer bedre for dere.

 

Det som er dumt med bil er at da må vi gå tilbake til Leirfoss etterpå. Med buss kan vi følge elva til byen hvis vi vil.

Lenke til kommentar

Post gjerne et kart, så er jeg helt sikker på at jeg kommer rett.

Det går busser utover ettermiddagen også, så det er ikke noe problem for meg å ende opp i byen for så å ta en buss ut igjen.

 

Linepusle: Jeg kan godt plukke deg opp et sted på Ranheim. Finn noe som passer deg.

Endret av Trig8
Lenke til kommentar

Her er et kart:

 

post-178020-0-23188900-1399055683_thumb.gif

 

Vi møtes ca kl. 12 der det står Parkering. Du kommer sikkert fra E6, så følger du Leirfossveien.

 

krøllx, jeg har bestemt meg for å ta buss 3 som går fra Prinsen Kinosenter kl. 11:41. Du kan enten møte meg der (eller på bussen) eller om det passer møte Linepusle kvart på 12 ved Esso i Moholt og få bilskyss.

Lenke til kommentar

Post gjerne et kart, så er jeg helt sikker på at jeg kommer rett.

Det går busser utover ettermiddagen også, så det er ikke noe problem for meg å ende opp i byen for så å ta en buss ut igjen.

 

Linepusle: Jeg kan godt plukke deg opp et sted på Ranheim. Finn noe som passer deg.

Hva med Skovgård - buss-stoppet bortenfor Dyrehospitalet?

Lenke til kommentar

Linepusle:

Skovgård passer bra - busstoppet er det rett etter lyskrysset/bensinstasjonen når en kjører retning Rotvollkrysset? Ca. 1140 blir det vel da. Mørk grå Nissan Leaf.

 

Jeg tar også en stopp på Moholt om noen ønsker det.

Endret av Trig8
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Linepusle:

Skovgård passer bra - busstoppet er det rett etter lyskrysset/bensinstasjonen når en kjører retning Rotvollkrysset? Ca. 1140 blir det vel da. Mørk grå Nissan Leaf.

 

Jeg tar også en stopp på Moholt om noen ønsker det.

Hei Trig8. velkommen skal du være. hyggelig med nye folk. jeg er ganske fersk selv :)

 

Sier ja takk til skyss. jeg bor ikke så langt fra moholt så oppmøte på esso ved bomøbler/rema 1000? 1145?

Lenke til kommentar

Hei! Lenge siden sist, men denne gangen skal vi prøve å kombinere foto med trilletur... langs Nidelva. Dere må bare starte uten oss hvis vi blir sene. Men håper altså å få med deler av felles tur. Dere tar vel noen lange fotostopp slik at vi når dere igjen... ;-)

 

Har ingen ide om hvor man kan ta et kakestopp... bør vi kanskje satse på medbragt? Det finnes jo noen fiskeplasser der man kan søke ly hvis det trengs...

 

-HegeLH-

Lenke til kommentar

Her er et kart:

 

attachicon.gifleirfossen.gif

 

Vi møtes ca kl. 12 der det står Parkering. Du kommer sikkert fra E6, så følger du Leirfossveien.

 

krøllx, jeg har bestemt meg for å ta buss 3 som går fra Prinsen Kinosenter kl. 11:41. Du kan enten møte meg der (eller på bussen) eller om det passer møte Linepusle kvart på 12 ved Esso i Moholt og få bilskyss.

jeg sitter på med trig8. bor like i

 

Her er et kart:

 

attachicon.gifleirfossen.gif

 

Vi møtes ca kl. 12 der det står Parkering. Du kommer sikkert fra E6, så følger du Leirfossveien.

 

krøllx, jeg har bestemt meg for å ta buss 3 som går fra Prinsen Kinosenter kl. 11:41. Du kan enten møte meg der (eller på bussen) eller om det passer møte Linepusle kvart på 12 ved Esso i Moholt og få bilskyss.

jeg sitter på med trig8. bor like ved moholt

 

Lenke til kommentar

krøllx:, OK, da vet jeg!

Forresten (hvis det er noen fler som tar bussen): Holdplassen heter Maskinistboligine.

 

Hege, hyggelig om du kan bli med! Det var lenge siden.

 

Edit: Fant en kanelbolle i frysen, så jeg tar med den.

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...