Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Årets første foto-treff ble virkelig en vel-lykket vårtur - tror det var lurt at vi ikke laget runden så lang/stor, det var jo nok å fotografere.......
skikkelig hygge-stund ble det i Antikvariatet også - jeg har laget en bilde-tråd, skal se om jeg får inn noen av bildene der i løpet av kvelden. Om overskriften ikke føles helt god, gi meg et tips, og jeg retter på den:

 

Bildetråd

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Godt nytt år til alle!

Det var virkelig mange flotte bilder og motiver fra lørdagens fotovandringen. kjekt å komme tilbake til vårstemte og herlige trondheim etter en kort juleferie i vestlandet :)

Hei, Godt Nytt År - faktisk vi nevnte deg i går, vi savnet deg - du var jo med på den forrige forblåste turen tror jeg, men i går var det virkelig fint. Håper å se deg på kommende treff.....

Lenke til kommentar

Hei, Godt Nytt År - faktisk vi nevnte deg i går, vi savnet deg - du var jo med på den forrige forblåste turen tror jeg, men i går var det virkelig fint. Håper å se deg på kommende treff.....

Hei Randi,

sånn er det med været...uforutsigbart, men det er vel det som gjør det hele så spennende. gleder meg til neste treff :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...